مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یاکریم!

وقتی تو این شعر به یاکریم رسید چشام تر شد و لبخندم قرص و محکم... چطور من تا همین چند ماه پیش دقت نکرده بودم که اسم یاکریم ها ذکره؟ 

+ حجت اشرف زاده_ عقیق 

+ از بیپ تیونز دانلود کنید. امکان لینک دادن نمیده بهم

نظرات 3 + ارسال نظر

مگی یه طور خاصی ازت خوشم میاد

هی وای!
چقدر هیجان انگیز، ولی آخه چرااا؟

خورشید 1395/04/21 ساعت 02:58

خدا اونقدر عادل هست که همه چیزای خوبو به یه بندش نده خب زیبایی و صدای بد زشتی و صدای خوب این وسط تکلیف کلاغ مشخص نیست :))) من صدای یاکریم شما و کبوتر صحرایی خودمونو دوست دارم ما بهش میگیم کبوتر صحرایی

چقدر اسم داره موجود یک وجبی :-"
بدتررر از من:دی

Sara 1395/04/20 ساعت 20:05 http://Www.commaa.blogsky.com

یاکریم به این قشنگی،اسمش به این خوبی..باید صداشون قشنگ تر می بود خب:(

وای خدایا موافقی خوش صدا نیستن اصلا؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد