مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کاش می شد خواب ها رو حقیقی کرد.

باز خواب دیدم، اونقدری باورش کرده بودم که وقتی پا شدم رفتم یه کاری که تو خواب باید انجام می دادم رو در بیداری انجام دادم و بعد فهمیدم خواب بوده، مهمون نداریم، من نباید برم جایی و ... 

از ته دل می خوام حقیقی شدن این خواب لعنتی رو:| هیچ وقت فکر نمی کردم یه چیزی رو تو خواب ببینم و دلم این همه بره براش

نظرات 4 + ارسال نظر
مرادی 1395/04/21 ساعت 20:59

یه چند باری برام پیش اومده :)

خیلی مسخره س

چقدر عجیبه این حالت...

خییییلی

من گاهی حتی به این خوابهای شیرین هم راضی هستم

من حالم خوب میشه، ولی نیستم ^-^

انشاله به زودی در بیداری تجربه ش کنی

انشالله...
اتفاق خاصی نبوده ها، یه اتفاق بانمک کودکانه بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد