مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فکر می کنی خدا نمی شنوه؟ :)

نمی دونم چرا ولی از تمام عیدهای دنیا برام هیجان انگیز تره، حس بچه ای رو دارم که سعی کرده حرفهای بزرگترش رو گوش کنه و اطاعت کنه در حد توانش و حالا می خواد بره و جایزه ی تلاش برای بهتر شدنش رو بگیره، حتی اگه موفق نبوده باشه و بهتر نشده باشه، حتم داره که خداش بزرگوارتر از اونه که به اعمالش نگاه کنه و حتم داره که دست پر بر میگرده. مثل هر سال که سلامتی خواسته و دست پر برگشته

حالا که امسال جای بهتری هستم، می خوام چیزای بیشتر ازش بخوام، دیگه هم نمی خوام بگم خدای من هرچی خودش دوس داره بهم میده، می خوام اونی که خودم مایلم رو ازش بخوام و مطمین باشم که بهم میده... همیشه فکر می کردم خدا مثل مامانمه، وقتی من دلم واسه شلوار کشی ساده ای داره پر میکشه بگه این نه و بهترش رو برام بخره، چون فکر می کنه لیاقت من بهتره و چون فکر می کنه من سلیقه م بده، ولی حالا میدونم خدا به خواسته هام نگاه می کنه... مطمینم و می خوام ازش بخوام.

امسال رشت نیستم، تبریز هم نیستم، من مشهدم و آرزوی قشنگم محقق شده و حالا پر رو تر و جسور تر از همیشه می خوام ازش بخوام، با امید ازش بخوام... با اطمینان ازش بخوام:)


+ سر نماز عید دعام کنید، حتی اگر نماز یومیه تون قضا میشه باز هم نا امید نشید و نماز عید بخونید و از خدای مومنین و مومنات طلب بخشش و نعمت فراوان کنید. 

+ نماز حاجت خوندم براتون، اسم خیلی هاتونو لیست کردم، باز جامونده ها رو یاد میارم. امید که تو دعاهاتون فراموشم نکنین، من پر آرزو تر از همیشه م هستم امسال... 

نظرات 10 + ارسال نظر
خورشید.. 1395/04/18 ساعت 00:23

مگی..کنکوریا..

+مهربون عزیزم

احتمالا من جاموندم

ساده خان 1395/04/16 ساعت 22:20

انشا الله مستجاب باشه

انشالله
آمین

چه خوب قشنگ گفتی
اخ من انقد آویزون خدام برای منم دعا لطفا

عزیزکم
چشم، آویزون خدا بودن خوبه
من کلا حسی که به خدا داشتم هیچ وقت اینقدر خوب نبوده، الانم مشکلات زندگیم کم نیست اصلا
ولی حس می کنم خدا مثه خونواده م بهترینا رو برای من نمی خوان بدون در نظر گرفتن علایقم
مثلا شاید من به داشتن یه پراید راضی بودم ولی برام چندین مدل بالاترو خریدن. خلاصه امید دارم خدا به علاقه های خودم توجه کنه ^-^ قبلا ناامید بودم

منم که مطمعنم جز جا مونده های لیستتم :))
ولی خوشحالم که با جرات تمام خواسته هاتو ازش میخوای قبلا بهت گفتم منو رو دستت بگیر وبهترینا رو بخواه بهت میده انشالله
عیدتم مبارک نماز روزه هاتم قبول
منم از طرفت تو بیمارستان یه عالمه پرتقال دادم به بچه ها و مامان باباهاشون

نوچ اتفاقا یادم بود.
برای سلامتیتون دعا کردم هیچ وقت از هیییچ چیز این دنیا نباید مطمین بود؛)
سپاسمندم بسیار زیاد ^-^

Lena 1395/04/16 ساعت 15:22

مگهان منم دعا کن

چشم لنای عزیزم

سمیرا جدید 1395/04/16 ساعت 12:58

مرسی مگی جان و عیدت خیلی خیلی مبارک عزیزم

خواهش می کنم سمیرای مهربون عید شمام مبارک ^-^

بریدا 1395/04/16 ساعت 10:28 http://brida.blogsky.com

مگی من
کنکور
من یادت رفتم میدونم :(

یادم بودی:) یکی از کنکوری ها شما بودی

تارا 1395/04/16 ساعت 08:39

این پستت خیلی قشنگ بود.حالمو خوب کرد وقتی اینقد راحت وقشنگ درباره خدا حرف میزنی
منم برم جایزه مو بگیرم ازش....

عزیزم:)
حتما ازش بخواه، حتما خدا خیلی دوست تر از اینیه که ما می بینیم.
♡ شما هم حال منو خوب کردی

شباهنگ 1395/04/16 ساعت 08:02 http://nebula.blog.ir

منو یادت نره مگییییییییییییییییییییییییییییی

تو رو یادمه عزیزم :) و چشم
خدا بهت عیدی میده، مطمینم ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد