مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

والا با این نوناتون *_*

مشدیا نوناتون چرا انقد خوشمزه س؟


+ مگی روزه خور! مگی معترف به روزه خواری! روزه خواری هنر است:دی 

نظرات 20 + ارسال نظر

وای آره..این نونی که دلژین گفتو من خیلییییییییددوست دارم. خوشمزس

^-^
بلی کدومه دقیقا؟ من دو جور نون اینجا خوردم آخه

ساده خان 1395/04/16 ساعت 22:20

عجب

:/

نگار 1395/04/16 ساعت 04:26

مامشهدیاخودمونم خوشمزه ایم

گربون خودتووون نشید ^-^ :))

ساده خان 1395/04/16 ساعت 01:32

نوش جان
التماس دعا دارم واسه دوستان! از کیسه شما میبخشم دیگه:دی
بدعائیید همه دوستان رو

یادگار 1395/04/16 ساعت 00:30

سلام
منم دوشنبه صبح رسیدم مشهد
تا امشب (سه شنبه شب) که فرصت نشده برم حرم
ان شاءالله که آقا منم بطلبن هرچه سریعتر
خب پس دیگه نائب الزیارة شما نباشم

سلام
انشالله انشالله
من نماز ظهر بودم و تا عصر هم تو حرم بودم.
امید که بطلبه امام رضامون چون اکیدا محتاجم به دعاهاتون :) باشید حتماااا چرا نباشید؟!

مینا 1395/04/15 ساعت 23:43

سلام بی زحمت ایمیلت رو چک کن.ممنون

چشممم

امیدمیرزا 1395/04/15 ساعت 23:41

عید مبارک

التماس دعا

عید شما هممم

و التماس دعا نیز

نونای ما حرف نداره

هی وای اینجایی هستییی؟!
من عاشق زبونتونم *_* وای وای خیلی شیرینه لهجه تون

ریحانه 1395/04/15 ساعت 22:59

راستی واسم دعا کن بطلبه بالاخره قسمتم بشه بیام ماه اینده اونقدررر که دلتنگشم بعد چندین سال..
خیلی وقته مشهد نیومدم :(
(اخه همش اغلب تهران میرم ولی مشهد چندین ساله نرفتم)
اگه خدا بخواد بعدازمون حتما توی برنامه سفرمون مشهد هم هس:)

انشالله... یادم میمونه خصوصیت رو عزیزم
حتما یادم میمونه

ریحانه 1395/04/15 ساعت 22:44

التماس دعای فراوان در حرم امام رضا
واسه همه کنکوری هایی که هفته بعد ازمون دارن
علی الخصوص ریحانه لطفا
عیدتون مبارک و عبادات و زیارتتون قبول

امروز برای کنکوری ها خیلی خیلی مخصوص دعا کردم

اذر 1395/04/15 ساعت 22:40 http://azar1394.blogfa.com

مگی عیدت مبارک
منو یادت نره دعا کنی

چشم عزیزم... از طرف جمیع دوستان وبلاگیم نماز خوندم. نماز حاجت آذر جان :)

نیلوفر 1395/04/15 ساعت 20:27

ریا نباشه هااا ولی نون خراسانو هیچ جای ایران نداره مخصوصا نون تفتونش
نوش جونت خانومت

وووویش از دست شما مشدیا:)))))))
آقا ما یه سری دوست مشدی داریم هر یک جمله میگن بعدش میگن ماآاآاآ مشدیاااا و از خودشون تعریف می کرد:)))))
ممنوووونم

اذر 1395/04/15 ساعت 19:39 http://azar1394.blogfa.com

مگی جان منو یادت نره

چشم:*

شبنم 1395/04/15 ساعت 19:22

سلام مگی جون... زیارت قبول... سلام ما رو هم به امام مهربانی ها برسون....

چشم شبنم جونم :*
شما هم منو دعا کن:)

BoBo 1395/04/15 ساعت 18:56

خواستین کباب بخورین پیشنهاد می‌کنم کباب یادبود برین، تو وکیل‌آباد ؛)
خوش بگذره کلا

یادبود؟ نشنیدم که... خیلی کم هستیم. یه روزشم که رمضون بود.
اگه پس فردا خواستیم باز کباب بخوریم چشممم
به شما نیز

سلام
روزه خاری خیلی خوب عست((((
زیارت قبول.
التماس دعا

سلام
متنفرم از روزه خواری همش معذبم!
همچنین

یه نون دارن فطایر ... خیلی خوبه...

بلی قبلا خوردییییم ^-^

هدی 1395/04/15 ساعت 12:52

سلام مگی جونم زیارت قبول
منم نوش مشهد میخوام

انشالله خیییلی زود بیاین

حامد 1395/04/15 ساعت 12:49 http://hamed-92.mihanblog.com

اینو که جدی نگفتی؟؟
من هر وقت میرم مشهد باید با خودم نون ببرم اونم لواش
نونای لواششون سیاه و کلفت و خمیره

زیارت قبول

نون بغل خونه ی ما عالیه
کاملا جدی... امیدوارم گذرتون به رشت نیفته، نونامون مفت نمی ارزه
نون تافتونش لطیییف و با کیفیته عجیب

خخخخ
نوش جونت
یادت نره التماس دعا داریم

جلوی ایوون طلا کامنتت رو خوندم عزیز دلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد