مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از این آرزو خوبا *_*

آقا من برام مهم نیست شماها چی می خواین، می خوام براتون آرزوی بودن در همچو جایی رو بکنم(!) 

زورکی باید دلتون بخواد، من از وقتی این عکس رو دیدم انگیزه گرفتم رفتم مشهد دعا کنم :))))) =))))) 

لطفا آرزوهای خوب خوب کنید برای هم، برای سلامتی همدیگه و برای خوشبختی و شادمانی و خنده های با دلیل و بی دلیل دعا کنیم. مطمین باشید اثر دعا اول به خودتون بر میگرده... الانم چشاتونو ببندین و خودتونو اینجا متصور شید و غش و ضعف برید.

نظرات 12 + ارسال نظر
مطهره 1395/04/17 ساعت 19:59 http://aban19.blogfa.com

مگی دعا کن ، دعا کن که همچین جایی ام آرزوست ! مگه داریم کسی این آرامشو دوست نداشته باشه !
زیارت ات قبول گل دختر !

انشالله خدا بشنوه :) خیلی زود بطلبه
ممنونم ازت دختره ^-^

کاسپین 1395/04/15 ساعت 20:31

به امید خیر و برکت

با امید به بهترین هاااا همشهری عزیز دلم

چقدر تو خوبی

و تو
...
چقدر آخه

Mr chapool 1395/04/15 ساعت 06:56 http://chapdas.blogsky.com/

سلام
زیارت قبول
التماس دعا

سلام محتاج دعام... ممنون:)

بانو 1395/04/14 ساعت 23:00 http://bisiar.blogfa.com

چقد لذت بخشه، فوق العاده اس
تو فکر همچین سفری هستم، جزیره سنتورینی تو یونان دقیقا عین رویای منه
قصدش رو بکنیم، ایشالا شرایط و پول و ویزاش هم جور میشه

واقعا یعنی میشه *_*؟
قول بده اگه رفتی جامو خالی کنی و زیاد بهت خوش بگذره، خوشحالم که مصممی برای محقق کردن آرزوهات:*

http://lib2mag.ir/article-id-4857/book-writting-flavour2

خداااااای من
مداد کوچکمو ببین *_* وای وای خدا

یکی بیاد منو بکشه بیرون از این عکسهههههههه

ووویش منم بکشه همراه با ماهی فسقلی سیامون:|

خورشید.. 1395/04/14 ساعت 19:50

من ترجیح میدم برای کنکورم دعا کنی..
مگی..
دعا می کنی؟؟

چشم عزیز دلم من چند تا کنکوری دارم که باید از ته دل براشون دعا کنم. تو هم یکیشی کوچولو جان:)

Elsa 1395/04/14 ساعت 17:46

تو که میخوای دعا کنی دعا کن به جا دو تا پا چهارتا پا اینجا‌باشه
اونوقت دیگه خود بهشتههههههههه

آمین...
خدایا من نگفتم اینا خودشون می خوان دیگه:دی
تنها هم اینجا خوش می گذره:))

زیتون 1395/04/14 ساعت 17:37

من امروز واسه خودم خیلی آرزوها کردم. اخه امروز تولدم بود

وااااای تولدتون خیلی خیلی خیلی مبارک زیتون عزیز
الهی به آرزوهای درست و خیرتون برسین:) آمییییین

هانی 4روز بعد شما به دنیا میاد؛)

نل 1395/04/14 ساعت 16:29

کدوم منظره؟؟؟

وااای مگیییییی..داری میای مشهد؟؟؟؟؟؟؟
چه عاااالیییییی
خیلی دوست داشتم ببینمت............
مگی التماس دعا..
خوش بگذره بهت حسابی:):)

دل آرام 1395/04/14 ساعت 15:09

من که می خوام برم. کی از این منظره بدش میاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد