مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی مسافر است.

1. بسیار گیج و گنگم، هیچی بر نداشتم و سه ساعت دیگه پروازه

2.گفتم؟ نگفتم؟ نگفتم مقصدم کجاست؟خب راهی مشهد دوست داشتنی هستم، لطفا این روزای آخری منو از دعاهای خیرتون محروم نکنید. من نیز به یادتونم

3. از قدیم گفتن سفره و هزار خطر، لطفا حلالم کنید.

4. اون شبی که نشسته بودم کارتامو ریخته بودم بیرون داشتم بلیت سینما می خریدم(!) سر خوش خودتونید، من فقط کمی شیرین عقلم :| =)))

نظرات 11 + ارسال نظر

خوش به سعادتت
التماس دعا

عزیزم الهی قسمت شما

Negar 1395/04/15 ساعت 00:42 http://negarkhaton.blogsky.com

لطفا التماس دعا خیلی خیلی محتاجم

چشم انشالله ما نیز محتاج دعای شماییم

زیتون 1395/04/14 ساعت 17:38

زیتون هم! ولی پروازی نه. ماشینی. با جفت جانش

انشالله زیتون جان... ♡

به سلامتی
مراقب خوت باش
صدقه یادت نره
دعا هم فراموش نشه لطفا
سلام منم به امام رضاجونمممممم برسون

مینو 1395/04/14 ساعت 14:04

خوش بگذره و سفر به خیر مگی عزیز
سفارش منو به امام رضا بکن و خیلی التماس دعا

سفرت بخیر و سلامتی
بسیار خوش بگذره
التماس دعا... تو لحظه ای که دلت رفت..

سفر به سلامت

تک مدی 1395/04/14 ساعت 13:52

مگی
به شددددددددت و به شددددددددددت و به شددددددددت ازت التماس دعادارم
ضمنن به امام رضا بگو هواسشون به من باشه:پی
سفرت پیشاپیش بیخطر عزیزم
و زیارتت عمیقا قبول
کلی بهت خوش بگذره

دل آرام 1395/04/14 ساعت 13:48

آفرین
پیشاپیش زیارتت قبول
دعامون کن

وای مگی ی ی میای مشهد اونم.وقتی که من میرم شهرستان و نیستم

خوشحال باش ای مهربان چون من امکان دیدار ندارم :* کوتاهه سفرم

مهسا 1395/04/14 ساعت 13:36

التماس دعا
سفر بی خطر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد