مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اعتراف می کنم.

هر کسی یه نقطه ضعفی داره، لازمه اعتراف کنم که منم نقطه ضعف پررنگی دارم. درسته که هیچ وقت پول هیچ آقایی نتونسته تحت تاثیر قرارم بداده، اما خب لازمه بگم مقاومت در برابر مردهای باهوش واقعا برام سخته... 


+ دکتر کاف. بی اندازه برام دوست داشتنیه و خیلی راحت تحت تاثیر قرارم میده، عجیب اینجاست که همسرش هم خیلی شبیه به منه و من هم خیلی دوسش دارم اما همیشه فکر می کنم یعنی عاشق چی خانومش شد؟! بعد فکر می کنم که خانومه هم عین من بنده ی آدمهای باهوش می شد؟واسه همینم کاف رو انتخاب کرد؟ درهرحال خوشحالم برای انتخاب هوشمندانه ش... 

+ نیاین بگین پول مهمه، آدما میفهمن چی براشون مهمه و چی نه... منم اینجوریم دیگه و دست خودمم نیست.

+ امروز ازم پرسید متاهل نیستی که تو نه؟ گفتم نه و خندید. گفت تو آدمو بیچاره می کنی، اینو از طرف من یه روزی بهش بگو

ازش سوال آخرمو پرسیدم گفت خانوم تو برو کتاب فلانت رو بخون، چرا سوالات مدیریتی ازم می پرسی؟! تو همون کتابا دنبال جواب سوالت باش، برو به همون درس فلان برس و من دهنم باز مونده بود که این چجوری یادشه من چه کتابی می خوندم؟ و چقدر خوب علایقم تو ذهنش مونده. درباره ی همه ی دانشجوهاش می تونه صحبت کنه و تو چند جمله معرفیشون کنه، این آدم رو میشه دوست نداشت؟ 

+ استاد کاف. یکی از زشت ترین اساتید دانشگاهمونه و ثروتمند هم نیست و اهل یکی از شهرهای اطراف رشته، اما عجیب باهوشه. ضمن اینکه شبیه کسیه... خیلی شبیه کسیه. نخطه:( 

+ من یه کتابایی می خونم اخیرا که شما نمی دونید، ولی استادم می دونه و به سخره هم می گیره علایقمو:دی 

نظرات 11 + ارسال نظر
خورشید.. 1395/04/14 ساعت 23:14

مگهان من یه معلم ادبیات دارم..
که الان که اینا رو گفتی یادش افتادم.
دو ماهه ندیدمش.. و به شدت نیازمند حرفاش و صبر و ایستادگیشم.
مثل اون روزا که منو اون ته کلاس می دید.. از نشستنم، از نگاهم، از حرکت هام و لحن سکوتم (!) متوجه می شد.. همیشه می فهمید چمونه. به رومون میاورد.. درستش می کرد.
یه بار گفت این چه وضعیه خورشید؟
گفتم حالم خوب نیست آقای دادگستر..
گفت بیخود کردی حالت خوب نیست :)
من که می دونم مشکل چیه.. لوس نکن خودتو

این خصلتشو خیلی دوست داشتیم.. می گفتن من جانورشناسیم خوبه. خوب می شناسمتون :))
خیلی بهمون نزدیک بودن.

دلتنگ شدم..


+ خرد واقعا مجذوب کننده س.
++بذار منم اعتراف کنم.. بزرگترین ضعف من اینه که نمی تونم به خودم غلبه کنم.

چقدر خوب و هیجان انگیز...
خدا این معلم ها رو زیاد و زیادتر کنه. آمین
+ این ضعف آخر رو همه مون داریم به نوعی دختر گلم

حامد 1395/04/14 ساعت 12:24 http://hamed-92.mihanblog.com

از یه دیدگاه دیگه آدمای خیلی باهوش خطرناکتر هم هستن اونا از سادگی شما سوء استفاده میکنن
مثل هکرها مثل دزدها که کمی باهوشتر از پلیس هان یا ایرانسل

آم من فکر نمی کنم کسی بخواد ازم سو استفاده کنه واقعا، با وجود اینکه گفتم این نقطه ضعف رو دارم ولی کسی هم ازم سواستفاده نکرده:) به شدت حواسم هست.

اعتراف کن چی میخونی :))
واای اخرش عاالی بود گفتی زشته :)))
من زیبایی و شیکی در وهله اول میاد تو چشمم بعد هوش و رفتار...
مگی دیروز تو مسیر راه خونه از زیر اون پل عابر پیاده معروفت رد شدم... :)

=)))
مریم نگران نیستی بعد از خودت سر تر باشه؟ من این نگرانی رو دارم و مایل نیستم یه آقای خوش قیافه نصیبم شه هرگز(!) چون خودم معمولیم
وااااای وای وای
همیشه وقتی میبینیش یادم می کنی و نمی دونی چه ذوق انگیزه این ماجرا


خوبه که میدونی چی میخوای
این یعنی خودت را خیلی خوب میشناسی
عاشق خودتم هستی؟
منم عاشق خودمم

بلی که هستم! کسی عاشق خودش نباشه هی پول خرج می کنه و سفر میره و خرید می کنه و ... :دی؟

عه؟! شوما ساکن رشتی یعنی همشهری هستیم؟!

ولی پول خیلی مهم حالا تو بگو ما نگیم! ولی ما میگیم!

آره دیگه بابا، از من رشتی تر دختر این ورا هست اصلا؟
تو هر پستم داره رشتی بودنمو تو چش و چال ملت می کنم:))

میلو 1395/04/13 ساعت 17:56

مگهان عزیز، شما از ماهی خبر داری؟؟ :(( خیلی وقته رمزی کرده وبلاگشو و نتونستم بهش دسترسی داشته باشم

سلام :)
بله خبرشون رو دارم، گفتن دیگه فقط برای خودشون می نویسن
ولی حالشون خوبه این خبریه که من دو هفته پیش ازشون گرفتم، سعی می کنم به زودی باهاش در تماس باشم و خبر تازه بدم از حالش:*

محمد 1395/04/13 ساعت 15:49

بی ربط به پست ولی راز شما سه حرفی هست که با ق شروع میشه آیا؟!

کدوم راز؟ راز قرآنیم؟ خیر اون ق نداره اصلا

نل 1395/04/13 ساعت 14:45

واای آدمهای باهوش...دیواانه کننده ان مگی...
منم خیلیییی دوستشون دارم.خصوصا کسایی ک باهوش اهل مذاکره باشن:)
یعنی بشینی درباره یک موضوع حرف بزنی..بررسی کنی..صحبت کنی...نظرات همو نقد و تایید تکمیل کنی....

ولی متاسفانه اقایون از خانمهای باهوش خوششون نمیاد به عنوان شریک زندگی!اگر هم بیاد بدلیل اینه ک بار فکری و حجمی زندگی بندازن روی دوش خانمه... .

من اعتراف میکنم از خانمهای باهوش هستم...خوشحالم از این بابت ولی گاهی دوست دارم خنگترین دختر روی کره زمین باشم تا بتونم زندگی کنم...

منم دوس دارم این مدل آدما رو :) خیلی زیاد
و خوشحالم که خودم خیلی باهوش نیستم، اصلا راستش تو خانوما چیزی که منم جذب کنه واسه دوستی هوش نیست. آقایون رو درک می کنم:دی

عارفه 1395/04/13 ساعت 14:30

من این حس مغلوب بودن و نسبت به مردهای مغرور دارم نمی دونم چرا واقعا از مردهایی خوشم می اید که مغرور باشن و سر سنگین
درحالیک ه خودم این جوری نیستم

اوم، مردهای مغرور
یه غرور اندک خوبه، میدونی به منم میگن مغرور؟ :دی

پول مهمه
من فراااااااااااااااار :دی :پی etc
__________________

چشممممممم لحااااظ می کنم

تارا 1395/04/13 ساعت 14:11

سلام.خیلی وقته خواننده خاموشم ولی خواستم بدونی امروز به صفحه ۵۳۷ قرآن رسیدم.یادت,بودم و دعات کردم

سلام...
دلم لرزید. ممنونم، خیلی خیلی ممنونم...
وقتی میگین منم یاد رازم میفتم و دلم یجوری میشه:) مچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد