مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی شناسی

شاید شما ندونید، ولی من هرگز در حضور کسی نرقصیدم. 

هیچم بهم نمیاد همچو آدمی باشم، ولی خواستم بگم که بدونید دیگه... 



+ حس می کنم باید خل شم که برقصم و ملت بهم نگاه کنن. توهین به شماها که می رخصین نشه، نخطه

+ از همه بدتر اینه که اکثر آدما فکر می کنن من خعلی گشنگ می رقصم درحالیکه اینطور نیست.

+ مرسی، اه:دی

نظرات 6 + ارسال نظر
Amitis 1395/04/14 ساعت 00:40

به نظر من نرقصیدن ریشه در عدم اعتماد به نفس داره، که اصولا از زمان بچگی همراه شخص میشه، و براش میمونه ، ترس از جلوی بقیه رقصیدن، دیده شدن ، من خودم هم این مشکل رو داشتم ، رفتم دو دور کلاس رقص تا مشکلم حل شد

می تونه این باشه واقعا، از بچگی خیییلی سعی کردن یادم بدن رقصیدن رو، من بی اعتماد به نفسم نبودم تو هیچ زمینه ای در سنین 4 5 سالگی
ولی نشد.
باز کلاس رقص که گفتی احتمالا بسیار راه گشاست! ^-^

ولی شاعر(اسماعیل موسوی) میگه:

مریم! برقص، قافیه‌ها را به هم بریز
این شعر مست بی سر و پا را به هم بریز
.
.
.
بی تو غزل نمی‌شود این شعر لعنتی
در آن برقص! قافیه‌ها را به هم بریز ...
_____________________________

خلاصه که حرکات موزون برای سلامتی خوب است و موجب انعطاف بدن می گردد!

خیلی هم ممنونم از شما، ما بدنمون ذاااتا منعطفه:|

نگار 1395/04/13 ساعت 06:20 http://beach2016.blogsky.com

ازاینکه برقصم به طرزعجیبی خندم میگیره
ایش
چقدبدم میادازاونایی که به آدم واسه رقصیدن پیله میکنن

جدی؟! اصلا باورم نمیشه دخترای زیادی مثل ما باشن
خدا رو شکر کسی اصراری بهم نمی کنه، میدونن دیگه اتفاقی نیست که شدنی باشه

تک مدی 1395/04/12 ساعت 23:52

مگی وای وای اینو خوندم یاد یه خاطره افتادم یادم بنداز تعریف کنم برات
...
و اینکه مگی من طی فعل و انفعالات منفلانه م و حساسیتم، رفتم تحقیق و فهمیدم رقص مورد داره و دقیقا نقض جوابت به کامنت پایینه...هعی

تعریف کن:دی
بله البته منم از یه مرجع تقلیدی شنیدم هست، ولی دوست داشتم نظر خودمو بگم که نیست:))))))))) اینقدر که بی شعورم، ولی دلیل نرقصیدن من صرفا نگرشمه، یک اینکه به بطالت گذروندن عمره، دو اینکه سرخوشی بی دلیله و سه اینکه می تونه تاثیر منفی رو بیننده بذاره(خیلی جزییات داره دلایلم که مایل نیستم اینجا شرح بدم، در نهایت بگم موافقم با حرام بودنش حتی:دی اه)

بهسا 1395/04/12 ساعت 23:43

رقص و نقاشی جزو اولین هنرهای بشر بودن رقص حتی قدیمی تر
رقص در ذات انسانها به طور غریزی وجود داره و این رقصی که میگم الزاما دل ای دل نیست همون کشش ذاتی به هماهنگی موزون بدن با ریتم هست.
رقص رو واقعا دوست دارم من
ضمننا مگر اون اکثرا توی خط آخر رقصیدنت رو دیدن که میگن خوشکل میرقصی؟

هوم:)
تو ذات من نیست لعنتی
نه نه ندیدن، همیشه میگن ما فک می کردیم تو رسما رقاصی مگه میشه نرقصی تو؟! حدس و گمانشونو میگن فقط

این تم ادای مذهبی درآر وجودیت رو اگه حذف یا کم رنگ بکنی خیلی خوب و دوست داشتنی میشی

ربط به مذهبی بودن نداره بابا رقصیدن که حرام نیست!
من کلا آدم مخالف رقصی هستم. به قول رشتیاه ایشه:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد