مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تصمیم های آنی مگهانانه

از تصمیم های آنی نصفه شبانه ای که می گیریم! 

من عاشق اون کارتهای تهرانمم، هر سری جا میذارم و یکی دیگه می خرم، البته یکیشو دوست تهرانیم برام خریده(اونی که ده تومن توش شارژه)یکیشون ده تومن و یکیشون پنج تومن شارژ داره، نه که هر هفته اونجام، دو تا کارت دارم.

+ دارم برنامه ی سفر می چینم، یعنی دارم برنامه می ریزم که در سفر پیش رو چی کار کنم و کجا برم، یکی از کارهایی که باید بکنم الان اوکی شد... ایشالا که بشه! خیلی ذوق دارم براش *_* خیییلی ذوق دارم براش

+ من همیشه عید فطر رشت بودم، میرم که ببینم عید اونجا چه شکلیه

نظرات 17 + ارسال نظر

+ من همیشه عید فطر رشت بودم، میرم که ببینم عید اونجا چه شکلیه
ببینید که توی مشهد چجوریه؟!
عیدتون مبارک

کلا مشهدتون خیییییلی خوبه... خیلی خیلی عالی
هوف
فکر کنم هم زمان نماز صبح و فطر رو در حرم بخویم آقای یادگار

اگه قراره سفری بری خوش بگذره.
قرض از کامنت گذاشتن این بود که متاسفانه من هنوز مینویسم

الهام خل!
من ششصد و هفتاد بار چک کردم که تو برگردی
ازت متنفرم، برم بخونمت...اه:|

دزدمونا 1395/04/12 ساعت 20:48

اینا چه کارت هایی هستن و از کجا تهیه شون کردی؟:)))

کارت بانکی و کارت تردد با وسایط حمل و نقل عمومی:| :))))))

یکی از اهالی 1395/04/12 ساعت 19:41

عید فطرت مبارک دختر مهربون

عید شما هم پیشاپیش عزیز دلم :*
وای چه ذوق انگیزه بودنت اینجا

جا کارتیت چه رنگی خوشگلی داره؛) کاملا دخترونه ^_^
هر جا میری خوش بگذره مگی جان؛)

مچکرم، مال چرم مشهده
منم عاشقشم اصنشم :)
مچکرممم

نانا 1395/04/12 ساعت 11:39

پالت دارن میان رشت .. ساعت 12 امروز ظهر بلیط فروشی شروع میشه

با سلام بلی در جریانم:)
ولی آخه مجلل؟!
خیلی داغانه اونجا و به همین دلیل بلیت نخریدم.
مرسی نانا اه

هورا
سفر

هوریا هوریااااااا سفر

رفتی پل طبیعت هم برو , خیلی خوبه :)

رفتم فاطیما جانم :)
جای شما خالی و نصف شبی هم برگشتیم اتفاقا ؛)

نوا 1395/04/11 ساعت 23:28

مسافرهرجا هستین سفربه سلامت خوش بگزره.

ممنونم نوای عزیز :)

من یه کارت رنگ و رو رفته دارم

جدی؟! بیا کارت من مال تو، معلوم نیست کی باز برم ولی برم باز کارت جا میذارم و یه جدیدشو می خرم:دی
میشه سومی:)))

ساده خان 1395/04/11 ساعت 15:48

خیلی هم عالی
هرجا میرین و هرجا هستین خوش بگذره^_^

مچکر ساده خان:)
شما هم خوش باشید الهی

Ali 1395/04/11 ساعت 12:12

همچین و همچون می کنیا مگی خانوم
سانسور کارت له کرد ما را

همچین و همچون کردن چیست؟! نخطه
سانسور نکنم:|¿ اسممه برادر اسمم، لو بره بیچاره م بس که من مهمم و اینا

تهران خوش بگذره دختر بلا

مگه گفتم میرم تهران؟ اینا تو جا کارتیم بوده... :دی
حالا شایدم مقصدم تهران باشه.
مرسی اه:|

خدایا همه رو به راه راست هدایت کن و بگو شبا بخوابن :دی

:)) نمی کنه، خدا با من کاری نداره.
اه :دی

چه کارت های خوشگلی هستن

کارتهای خاصی نیستنا ؛) چشمتون قشنگ می بینه

نگار 1395/04/11 ساعت 06:33 http://beach2016.blogsky.com

منم خیلی باکامنتتون ذوق کردم
واقعاممنون ازانتخاب گزینه ی ۱
آخه بالاخره یه هم عقیده پیداکردم
داشتم به سندروم خودبخیل پنداری حادمبتلامیشدم کم کم

:)))))))

نگار 1395/04/11 ساعت 05:28 http://beach2016.blogsky.com

اولین کسی که واسه این پست کامنت میزاره ...اینجانب....
الان دیگه صبحه
بایدبگین ازتصمیمای آنی سرصبح

به به:)) سر صبحی شاد شدم با دیدن کامنتتون؛)
راس راسیا، دیگه صبحه
خب از تصمیم های آنی سر صبحی مگهانی ؛) خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد