مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Pes

مهم ترین کاری که این روزا انجام میدم pes بازی کردنه، جاتونم خالی... 


+ خیلی بازیم بده، بعد متاسفم برای تیم رآل که من با تیمشون اینجوری بازی می کنم، هونصدتا گل می خوریم تو هر بازی... 

+ به یک آموزگار pes و fifa نیازمندم.

+ روزه هامونم قبول، اصلا نگاهای خوبمون قبول، اصلا لبخندامونم قبول، فقط که نباس روزه باشیم کلی کارای خوب دیگه م هست.



نظرات 6 + ارسال نظر
جولیک 1395/04/02 ساعت 11:42 http://platelets.blog.ir

چطوری یازده نفر رو همزمان کنترل می کنی؟:|

خیلی سخته جولیک، این بازی باعث شد یه بچه 13 ساله تحقیرم کنه:| عررر
میگه توانایی یادگیری نداری:))

مریدا 1395/04/01 ساعت 15:02

یه دوست دارم رنک 18 دنیاست تو فیفا

میدی این دوستت رو بهم؟! :|
من ناراحتم که دیر شروع کردم.

هبه 1395/04/01 ساعت 09:57

میزنم باهات با هونصدتا آوانس

من متنفرم که بهم آوانس میدن...

:)

مهر 1395/04/01 ساعت 02:31

قبول

همچنین :)

تیم رئال اعاده حیثیت نکنه یه وقت!
+ من هیچ وقت هیچ بازی کامپیوتری نکردم. نمی دونم چرا |:
+روزه هامونم قبول!

وای من باید بنویسم اینجا ماجرای بازی کردنهای مامانم رو...
با اختلاف بسیار بالا مادرم از همه ی ما تو بازی های کامپیوتری با سابقه تره آقا هانی
+ قبووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد