مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک قرص ماه مثل صورتت حتی...

می خواهم بدانم یعنی میان تمام این قرصهای موجود در قوطی داروها، یک قرص حتی یک قرص برای رفع دلتنگی نیست؟ 

یا از میان این همه هیچ قرص ماهی نیست که مرا یاد صورت ماهگونه ت بیندازد؟ 



نظرات 9 + ارسال نظر
متینه 1395/03/26 ساعت 23:21

وبلاگت حس خیلی خوبی داره

ممنونم:) چه اسم جالبی...
متینه

یا
افتاده دردت تو سرم ، یه قرص ماه به من بده
.
.
.

از سری پست های نوشته شده در گذشته...

هاه، حامی چیزای خوبی می خونه.

zahra 1395/03/26 ساعت 13:57

اره همیشه یکطرفه نیست .
اما یکطرفش خیلی سخت تره وگرنه یه راهی پیدا میشه برای رفعش حتی اگه طولانی باشه. کشیدم که میگم.
کلا دلتنگی هر مدلش سخته.
خدا هیچ دلی رو هیچ مدله دلتنگ نکنه.

من انواع دلتنگی رو درک کردم.
شرایط زندگیم چنان با دلتنگی رفیقم کرده که گاهی حس می کنم اگه دلتنگ نباشم یه چیزی کمه
هوم...
خدا عمر دلتنگیها رو کم کنه:)

zahra 1395/03/26 ساعت 11:59

نه نیست .
لعنت به هر چی دلتنگی
لعنت به انتظار بیهوده کشنده
لعنت به حسهای یکطرفه
نمیدونم اگه نمیشه با چیزی رفع دلتنگی کرد چرا اصن وجود داره
مگه نمیگن هر چیزی را علاج داره؟؟؟؟؟؟

دلتنگی حس یک طرفه نیست اصلا
آدما اکثرا برای هم دلتنگ میشن، فقط راهی برای رفعش ندارن وقتی دور از همن

اینم حتما علاجی داره و کمی دقت می خواد.

اووووووه :/ من چه همه اینجا نبودم آ :/
نه هیچ قرصی نیست متاسفانه ...

:(

مروارید 1395/03/26 ساعت 08:49

تو رو خدا اگه این قرصا که گفتی پیدا شد ...
یه خبر به منم بده که شدید بهش محتاجم
خیلی قشنگ نوشته بودی
ممنون بابت نوشتن این پست زیبا

لطف داری...
نه پیدا نیست متاسفانه

اییییییییییی جووووووووووووووونم ضعف کردم با این متنت

خجالت اینجا کو؟

می 1395/03/26 ساعت 02:47

بیمارشدی؟ یاده مرحوم شاعر افتادم که میگفت:
ای زلف تو چون مار و رخ خوب تو چون گنج
بی مار تو بیمارم و بی گنج تو در رنج
در نهایت صافی می دیدمت در نهایت خودت بودن بیمار شدی قرار شده با پتک درد کجیهایی که از تو ندیده ام صاف شوند درکوره ی تب خالص عیار شوی بیمار که شدم راه رفتن برایم ممکن نبود نه شب داشتم نه روز 15 روز تمام بود حتی معده ام هم کار نکرده بود مرفین پشت مرفین وقتی بعد از چند جراحی توانستم بدون مسکن بخوابم خواب دیدم در استخر بزرگی در آب شفاف و زلالی تک وتنها دارم شنا میکنم بیدار که شدم سرزنده شدم چون یکی گفت تعبیرش پاک شدن از گناه است
.وسیجعل الله بعد العسر یسرا.

ممنونم که نوشتین برام...
پس کی من اون آب زلال و شفاف رو خواهم دید؟

امان از دلتنگی

هوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد