مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هذیون

یه وقتایی می مونم که بنویسم یه چیزهایی رو یا نه... خصوصا از دردهام، غم هام...


 خب، یه مساله ای برام پیش اومده که لازم می دونم بهتون تاکید کنم برام دعا کنید و پیشاپیش ازتون ممنونم که هیچ سوالی در این رابطه ازم نمی پرسید. دوست ندارم نگرانتون کنم واقعا، فقط دعام کنید...


+ قدر سلامتیتون رو بدونید. تجربه ثابت کرده من خیلی امیدوارانه تر با بیماریها می جنگم، ولی وقتی اطرافیان بدونن امیدم رو ازم می گیرن با نگرانیهاشون... و باز تاکید می کنم هیچ سوالی در این رابطه به شکل پی امی، ایمیلی و اس ام اسی ازم نپرسید، تا وقتی خانواده م چیزی رو ندونن، مایل نیستم کس دیگه ای هم بدونه

+ مشکل اینجاست که سلامتی جسمی و روحیم هر دو به چالش کشیده شدن


+ وقتی بهش گفتم دعام کن، پرسید چه دعایی؟ 

گفتم دعا کن که به آرزوهام برسم.

پرسید آرزوت چیه؟ جوابشو ندادم. 

و باز پرسید که آرزوت چیه؟! 

نگفتم و گفت ولی من می دونم آرزوت چیه، که ای کاش می دونست. 

چقدر راحت می تونستم نگرانت کنم و نکردم. 



نظرات 46 + ارسال نظر
نوا 1395/03/25 ساعت 00:42

این روزا ایام دعا واستجابته.انشاالله که ذره ذره های دعای دوستان باران رحمت وسلامت بشه به دل وجانت بباره وجسم وجانت را بری از هر درد وناراحتی کنه.

من لایک 22 رو زدمْ . چه قدر این پست حرف داره مگهانْ!
چه قدر از غم نوشتن لذت بخشه لااقل برای من .که غم کم مباد مگهانْ

وَ دعا .زیباترین و نکوترین هدیه ای که خدا یاد ما بنی ادم داده که دعا کنیم حتا روزهایی که روزه ایم به سکوت .غمهای دیگران را دعا گو باشیم و بیشتر و بیشتر به یاد رفقا باشیم .
غم هرچقدر عمیق .تو را آنقدر بزرگ خواهد کرد که نخواهی فهمید کی بزرگ شده ای و این خیلی قشنگ هست
و برایت چیزی از خدا می خواهم و آن سلامتی هست برای تمامی وعده ها و وعده هایی که با خدا به قرار می نشینی و بی قراری هایت را سلام می دهی .
به ارامش خدا می سپارمت .یک امنِ با سرپناه

:*********

می شناسیم 1395/03/23 ساعت 19:56

چندین بار گرفتار این حالت شدم. سخته اما می گذره و ان شاء الله به خیر و سلامتی می گذره.
حتما در دعاهام هستی.

Negar 1395/03/23 ساعت 16:42 http://negarkhaton.blogsky.com

مگ.. من اینروزا انقد دعا میکنم ک خودم از رو رفتم و لال شدم... ایشالا هر چی هست رفع شه

عزیزکم....

مگیِ عزیزم امیدوارم همیشه سرحال و سلامت باشی، هم خودت هم خانواده ت.
اگه قابل بدونی برات دعا میکنم، امیدوارم بازم بیای پر انرژی بنویسی و شادی تو کلماتت جاری باشه
دوسِت دارم یه عالمه :-*

ممنونم:* خیلی

دارم تجربه شخصی خودم را برات میگم
لطفا برداشت نامناسب نکن
گاهی اگه دردهای دیگران را ببینی ... لبخند میزنی و میفهمی اون چیزی که فکر میکردی درده ... هیچ نیست... زود میگذره و اصلا اسمش درد نمیشه
پس بهتره کمی صبورتر باشیم

من صبورم بابا، خیلی طبیعیه که جون دوست باشیم و بترسیم.
و اینکه خب نگرانیم بی دلیل هم نیست، بگذریم. ایشالا که هیچ کس درد نداشته باشه

مهری 1395/03/23 ساعت 00:48

مگی عزیز من نی نی شیر میدم تو شیر دادن هام اگه قابل باشم دعات میکنم خیلی دوست داشتنی هستی و مطمعنم تو قنوت همه جا داری

آخ... چه موقعیت مناسبی هستی شما برای دعا کردن
قبل اینکه برای من دعا کنی، دعا کنین خدا دامن همه ی خانمهای لایق رو سبز کنه:)
من کجام دوست داشتنیه؟ همینجام حتی هستن آدمایی که اصلا دوستم ندارن

مریدا 1395/03/22 ساعت 19:32

خدای رمضان تو دل مگی عزیزم ریسه های رنگی روشن کن.
آمین

آخ...
ممنونم

یه جوری میگی چالش انگار که سرطان گرفتی و متاستاز شده و یک ماه دیگه میخوای بمیری

شت شما ها چقد باحالین آخه
دهه:|

نفس 1395/03/22 ساعت 16:57 http://takenote.persianblog.ir

دختر خوب و مهربون امیدوارم که همیشه سلامت و آروم باشی. خدای عزیز و بزرگ همیشه مراقب دل های مهربون هست.
خوب باشی همیشه

شیما 1395/03/22 ساعت 15:35 http://man-bi-to.blogsky.com

امیدوارم به همه همه آرزوهات برسی دوست جان

سهیلا 1395/03/22 ساعت 15:31 http://nanehadi.blogsky.com

انشاله که خیره مگی عزیز،

مهدیه 1395/03/22 ساعت 14:56

سلام مگهان عزیز
من خواننده خاموشم که دیگه روشن شدم،این ماه رمضون ماه آشتی من هم هست با خدا،قهر بودم باهاش الان آشتی کردم ولی بازم دلگیرم،ولی حس و حالم خوبه دعا میکنم و به دلم میشینه دنبال نشونه هاشم امروز یه نشونه خیلی دلم رو آروم کرد فرازی از دعای جوشن یا دلیل المتحیرین،همه اینا رو گفتم که برات دعا میکنم که دلت آروم بگیره و سرگردون نباشه،تو هم برام دعا کن هممون محتاجیم به دعا........

khorshid 1395/03/22 ساعت 14:06

سلام مگهان عزیز
توکل به خدا. آدم قوی ای هستی که تنهایی هرچی که هست رو داری سبک سنگین میکنی.آفرین ان شالله سلامتیه روحی و جسمی توامان منتظرت باشه. هر چه زودتر به حق این روزهای عزیز

حسین 1395/03/22 ساعت 13:44

یکی از خوانندگان خاموشت هستم بانو مگهان
متاسفانه ایمیلی نداشتم که با اصرار دلیل بدحالی شما رو بپرسم
من پزشک نیستم اما خاله و عمه و عموی پزشکم در استان زیبای شما فعالیت می کنند. هر سه متخصص و دوست عمه ام که بسیار زن مومن و از نیکان روزگارند هم پزشک عمومی حاذقی هستند
شماره ی هر چهار عزیز را برایتان می فرستم، اسم و فامیلی خودم را هم
منتظر شنیدن خبرهای حوب هستیم

ممنون آقا خیلی لطف کردید.
در صورت نیاز به اقوام مراجعه می کنم، امید که شاد باشید و سلامت

سلام مگهان مهربونم
الهی حال دلت خوب باشه .
حتما بیادت هستم،مثل همیشه که بیادت بودم.

مگی جان دختر خوب هر چی آرزوی خوبه مال تو.
سلامت باشی
زندگی مملو از عشق و آرامش برات آرزو دارم

اذر 1395/03/22 ساعت 12:17 http://azar1394.blogfa.com

سلام
نماز روزه قبول

به جز پی ام و ایمیل و اس ام اس چی داریم؟ آها! میشه من با دود علامت بدم بپرسم؟
+
امیدوارم هر مشکلی هست جزیی باشه و هر چه زودتر حل بشه و برگردی به حال خوبت. مطمئنن دعای خیر همه دوستات باهاته.

نازلی 1395/03/22 ساعت 11:35

چه دعایی کنمت بهتر ازین...؟
که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد
عشق محتاج نگاهت باشد
عقل لبریز زبانت باشد
و دلت وصل خدایت باشد......

خدا دوست داره بنده هاش ازش آرزوهای بزرگ کنن...
التماس دعای متقابل

شک دارم...

sara 1395/03/22 ساعت 11:13 http://Www.commaa.blogsky.com

کار خوبی میکنی که نمیخوای خانوادت رو نگران کنی،بعضی اتفاقات خیلی ساده و قابل کنترل هستن ولی اطرافیان اونقد دوسمون دارن که نگران شدن دست خودشون نیست..امیدوارم حالت خوب بشه عزیزم..

بهسا 1395/03/22 ساعت 10:40

سلام مگی
کامنت خصوصی من رسید؟

بله عزیز دلم... مهربونم

uncle 1395/03/22 ساعت 09:55

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد

مهناز مامان رایان 1395/03/22 ساعت 09:21

سلامتی و شادی روزافزون رو از خدای مهربونم برات خواستارم مگی عزیزم

پری 1395/03/22 ساعت 07:24

عزیزم ان شاالله که هر چه سریعتر همه جوره حال خوبی پیدا میکنی
هم روحی هم جسمی..
میبوسمت

دوس حقیقیم

شبنم 1395/03/22 ساعت 04:36

سلام مگهان جون.... اینو بدون با خوندن این پست از ته دل برات دعا کردم...ان شاالله هر چی هست زود رفع بشه به برکت این ماه....

فرگل 1395/03/22 ساعت 04:22

من همیشه بهت حسودیم میشد
خیلی
ولی خیلی ناراحت شدم وقتی این پست رو خوندم
خاهش می کنم حلالم کن مگی میوونم خوب میشی

حلالید. خیلی حلال...
حسادت به من؟! چی بگم آخه

س 1395/03/22 ساعت 04:01

سلام
ان شاءالله که سلامت و شاد و خوش و خرم باشید
ان شاءالله که خدا به هممون سلامتی و عاقبت بخیری بده

مرضیه 1395/03/22 ساعت 03:36

مگی جون زود بیا از خودت خبر بده
یعنی چی شده بمیرم برات دختر کوچولو
قربون دلت

خوبم... ای بابا من غمم میشه نگران شید.

ترنم 1395/03/22 ساعت 01:18

مگی عزیزم، خیلی نگرانت شدم و چقدر دوست داشتم مثل تو مستقل باشم و تنها با مشکلات رو به رو شم

:(

مگی عزیزم ان شاالله هم روحی هم جسمی به سلامت کامل برسی...
و حال دلت همیشه خوب باشه...
مگی میشه تنها تنها غصه نخوری ..
یکی پیدا کن که همه چیو حتی چیزای خیلی بی اهمیت بهش بگی اینطوری حداقل خالی میشی....

یادگار 1395/03/22 ساعت 00:07

اگه نظری نمیدم نه اینکه نمیخونمتون، نه؛ فقط نظرم رو توی دلم میدم مثل وبلاگم که آپ نمیشه!
سعی کردم دعاگوتون باشم همیشه مثل شنبه هفته پیش که صبحش حرم امام رضا (ع) بودم و نائب الزیارة دوستان
امیدوارم که رفع کسالت بشه و بازم بشید همون مگی پرتقالی

آخ حرم...

باران 1395/03/21 ساعت 23:50

:)
چه بگویی چه نگویی دعاگو بوده ایم و هستیم و خواهیم بود

لیا 1395/03/21 ساعت 22:59

می دونی مگهان
من به این وبلاگ و نوشته هات و حتی خودت یه حس خوبی دارم همین باعث میشه روزی چند بار اینجا رو در سکوت چک میکنم اما با این پستت بغض کردم،می دونی منم به خاطر یه موضوعی بهم ریختم و غصم گرفته و هی بغضایِ گنده گنده قورت میدم و فقط یواشکی درِ گوش خدا میگمش،خب از امروز اسم مگی هم برده می شه تو این یواشکی ها :)
می شه توام دعام کنی،خیلی وقتا غبطه خوردم به حسای خوبی که منتقل می کنی.

... دعاگو هستم و ممنونم ازتون خیلی

شقایق 1395/03/21 ساعت 21:15

سلام مگهان عزیز
هردو اسمهای خیلی زیبایی هستند , خواهش میکنم عزیزم , همیشه براتون از خداوند بهترنینهارو میخواهم

سلام دوست تازه روشن شده:)
ازتون مچکرم، من برای شما بهتر ترش رو از خدا می خوام.

میم 1395/03/21 ساعت 20:13

مگی جان حتما
الان دارم کامنتو تایپ میکنم دمدمه ی اذانه
:)

آخ اگه بدونید چقد دلم به دعای شما گرمه

سمیرا جدید 1395/03/21 ساعت 19:47

مگهان من برات سلامتی و شادی آرزو میکنم عزززیز من

ممنونم سمیرای عزیز:) خیلی...

شقایق 1395/03/21 ساعت 17:40

سلام مگهان جان
من خاموش میخوندم وبلاگتونو و به تازگی با وبلاگتون آشنا شدم , من هم همیشه برای همه دوستانم و حتی دوستانی که ندیدمشون و مجازی هستن دعای خیر و خوشبختی و سلامتی میکنم و از خدا براشون بهترینهارو میخوام
انشاالله توی این ماه مبارک همه سلامت و شاد باشن
عزیزم برات خیلی دعا میکنم و بهترینهارو از خدا براتون میخواهم
یک سوال داشتم فقط اینکه مگهان به چه معناست
خداوند وقتی بخواهند فقط کافیه بگویند به آن باش پس میباشد با توکل به خداوند ان شاالله همه چی در آرامشه چراکه تنها یاد اوست آرام بخش قلبها از خدا بهترینهارو میخوام براتون

عزیزم:)
چقدر ازتون ممنونم واقعا... اسم حقیقی من یکی از القاب زیبای حضرت زهراست.
ایمان دارم به دعاهای شما...

+ مگهان یعنی pearl یا همون مروارید:)

پیوندها 1395/03/21 ساعت 17:36

Sabor bash magie golam
Ba tavajoh be rohiei ke azat shenakhstam motmaenam behtarin raho entekhab kardi
Movazebe salamatit bash dokhtare ziba
Man asheghe axat ba cake hendone shode bodam
Kash baz ax bezari baramon

صبورم... ازتون ممنونم
خیلی ممنونم از لطفتون، خجالت زده م می کنید:)
چقدرم خوب یادتونه، شاید اگه اتفاقی که منتظرش هستم بیفته و مشکلم حل شه بذارم.

علی 1395/03/21 ساعت 17:28

از ته قلبم برات دعا می کنم مگهان عزیز
متاسفانه درک نمی کنم تنهایی سختی کشیدنت رو و دوست داشتم بنویسی از غمهات و بگی به دوستان و خانواده
هیچ انسانی به اون محکمی نیست که بار مشکلات رو تنهای تنها به دوش بکشه

فعلا انتخابم اینه...
احساس می کنم اطرافیان همیشه ناامیدم کردن، تو همین وبلاگ هم آدمها همه یکجور نیستن و ترجیح میدم سکوت کنم فعلا

آبنبات 1395/03/21 ساعت 17:17

سلام مگهان جان جالب ِ که من قرار بود واسه ماه رمضون یه برنامه دعا خونی پیش خودم برگزار کنم و واسه چند نفر هر روز دعا کنم حتی شده ناشناس ! و اسم تو هم تویِ ذهنم بود ! و بابتشم هیچی ِ هیچی اَز خدا نخوام
بعد اومدم و این نوشته ـت رو دیدم
دعات می کنم دختر خوب (:

اشک تو چشام جمع شد.
چقدر خوشبختم من که شماها رو دارم، می دونم می تونم راه درست رو پیدا کنم.

. 1395/03/21 ساعت 17:04

ینی کسی در جریان نیست؟
خطرناکه خب

نگران نباشید، گفتم که چیز مهمی نیست:)
فقط دعا کنید و همین.

نل 1395/03/21 ساعت 16:25

برای رسیدن به آرزوهایت دعا میکنم..
برای رسیدن به بهترینهایت دعا میکنم..
برای رسیدن به آنچه تو را خوشبخت میکند.دعا میکنم..
برای "زندگی" کردنت.دعا میکنم..

ممنونم خیلی خیلی...

پدربزرگ 1395/03/21 ساعت 15:57

خدایی که دوستش داری خیلی خیلی بیشتر از اونی که فکر می کنی دوستت داره و هرگز امیدت رو ناامید نمیکنه
برات سلامتی و شادی و خیر آرزو دارم

همینطوره واقعا، بهش ایمان دارم...
ممنونم از آرزوهای خوبت، من هزاران بار بیشترش رو برای خودت می خوام از خدا

تک مدی 1395/03/21 ساعت 15:21 http://unimodal.blog.ir

مگی نیرویی قوی تر و بزرگتر از چیزیکه ممکنه فکرش رو بکنی، همراهته...پشتت به بودنش گرم باشه
همین و بدون با بودن اون نیاز به چیزی نداری
...
و عاشق حس پاراگراف اخر شدم
و چقدر میفهممش

واقعا همینطوره و من حس می کنم بی نیاز از کمک گرفتن از آدمهام، می دونم می دونه من تو همه ی مراحل زندگیم تنها بودم و بازم هستم... انتخاب خودم بوده و گله ای نیست.

مرسی که می فهمیم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد