مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آهنگ ششم آلبوم جدید محسن چاووشی

چند جمله ش هست که من رو اکیدا و شدیدا یادت میندازه، یاد تو که هیچ وقتم اینجا رو نمی خونی، درسته که حقشه بیام و بهت بگم ببین این آهنگه منو یاد فلان اتفاق در فلان لحظه و فلان جمله ی تو میندازه، یعنی شاید تو فکر کنی که حقشه بگم ولی من این کارو نمی کنم چون دلیلی نمی بینم که همچو چیزی رو بهت بگم. تازه بدتر از همه اینکه تو هم دلیلی نمی بینی که همچو چیزی رو از من بشنوی، فقط دوست داری هر چیزی تو دلمه رو برات رو کنم و خب گفتم که، من این کارو نمی کنم. پس تو تنهاییهام و وقتی پشت فرمونم با صدای بلند گوش می کنمش، می خونمش و میام اینجا و تو وبلاگم جار می زنمش. 


+ مرو مرو، چه سبب زود زود می بروی... بگو بگو که چرا دیر دیر می آیی

+ آهنگ ششم آلبوم جدید محسن چاووشی

+ دلم برا اون روزا که تو کل مدرسه فقط من عاشق چاووشی بودم تنگ شده، اه...



نظرات 4 + ارسال نظر

چون می روی بی من مرو
ای جان جان، بی تن مرو...

فرشته 1395/03/21 ساعت 07:29

منم یه دوره ای دوسش داشتم الان نه
این اهنگو ول برای همدان پنداری با تو گوش خواهم کرد :))

ممنون که گوش خواهی کرد :))
من رفته رو مخم که همه یهو چاووشیست شدن:|

. 1395/03/20 ساعت 22:10

وای چید آدمو کنجکاو می کنی
الان گوش می کنم

گوش کنید :)

برم دانلود کنم

*_* هوم، هوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد