مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هوس می کنیم...

هوس تاوا کبابی تو رستوران داغونای شهناز*، مثل حاجی بابا مثلا...

هوس چای و باقلوای بعدش تو خونه ی شرکت که نصف خونه ی خودمون ازش خاطره دارم.

هوس شیرموز و آب توت فرنگی سرررد پینگو، یا هوحال...


* تبریز

نظرات 26 + ارسال نظر
اکالیپتوس 1395/03/20 ساعت 17:59

رستوران حاجی بابا داغونه؟
پس حتما یه سر به آش فلفل حاج مهدی(چارراه امین پشت پاساژ چهل ستون...البته از شهناز هم راه داره ها)بزنین.داغون براتون معنای جدیدی پیدا میکنه.

خب شیک و با کلاس نیست، تمیزم نیست:دی
ما به اونجا میگفتیم سه راه امین...:))
دامپزشکی یه مدتی خونه داشتیم ما، اینقدرم خونه ی خوبی بود.
نرفتم اونجا، دلم خواست.

نیکادل 1395/03/20 ساعت 13:45

گاهی فکر میکنم زیاده خواهم اما در طلب علم بودن و خواستن و فهمیدن برای زندگی بهتر زیاده خواهی نیست به خصوص که شغلت یاددادن دانسته هات به بچه های مردم باشه

ماهی کجاست. بهش نمیگی منو بخونه و ارتباط بگیره باهام.

نیکا جانم درست میگی
بخدا اصلا اصلا ازش خبری ندارم:( تقریبا هر روز حالشو ازم می پرسن دوستان... هعی

اونجوری که هوس میکنی واز خوردنی حرف می زنی یاد دو چیز می افتم دوران بارداری خودم ویک ادم تپل
چرا من دلم چیزی نمیخواد ؟ یعنی من مشکل دارم :)))
نماز روزه هات قبول خاله مگی دعا برای مرتضی وبچه های بخش یادت نره راستی کاش بعد ماه رمضون می تونستی بیای پیشمون نمی دونی بچه ها چقدر ندیده دوستت دارن نوبت ....با مرتضی تنظیم کردم نمی شد ولی لج کردم که یا نمیام یا باید این بچه رو ببینم اخه ما مبتلایان ....کمی لوسیم تا به خواستمون نرسیم دست بر دار نیستیم:)))به هر حال منتظر جوابته زنش میشی ؟ :)))
پدرش میگفت این خاله تخیلی یا واقعی کاش میشد بیاد دیدن مرتضی وبنده گفتم ایشون نیمه خیالی نیمه واقعیتن :)) قرار شد وقتی همگی خوب بشیم بیایم رشت دیدنت پولاتو جمع کن که باید یه عالمه کادو بخری واسشون

آخی
ایشالا همگی سلامت باشید، من اگه دل داشتم و انسان بودم میرفتم دیدن همشهری های خودم...
بارها سعی کردم و نشد.
اصلا پام راه نرفت، انشالله خوب بشن و قدمتون سر چشم.
حتما می خرم:)

نیکادل 1395/03/20 ساعت 11:42

با کامنت پدر بزرگ موافقم. انگار ما مسئول روزه گرفتن و گرسنه نشدن و هوس نکردن بقیه هستیم. روزه گرفتن اگر برای خدا باشه این حرف ها رو نداره جانم
هوس کن! پیز خوبیه. من هوسی ندارم ولی. خیلی فکر و ذکر دارم به خدا که هوس یادم میره

پدربزرگ خانومه اصلا:) ما دوسش داریم.
والا من که روزه خور نیستم، ولی همش کامنت عمومی و خصوصی دارم که داری گناه می کنی:| اصلا ما واسه چی روزه می گیریم خب؟
چرا این همه فکر و ذکر داریم ما ام حسین؟

هبه 1395/03/20 ساعت 09:08

دلتنگ آهنگ های معرفی شده ت هستم.بیشتر آهنگ معرفی کن...
واقعا عالی بود یه مدت جدا شم از این حس و حال

:)
چشم انشالله... هوم حس من بود.

اذر 1395/03/19 ساعت 19:42 http://azar1394.blogfa.com

من هوس تخمه کردم
وترشی و.....
ادمو ب چ روزی میندازی مگی

چه هوسای بامزه ای شوری و ترشی؛)

امیدمیرزا 1395/03/19 ساعت 19:22

من انتقاد نکردم ک تعجب:

برعکس من دوس دارم مثلا همین بستنی سریع رفتم سرچ کردم ببینم قضیش چیه خیلی هم جالب بود

شوخو کردم:)))
متوجه گردیدم، این انتقاد کردی شوخیه؛)

تک مدی 1395/03/19 ساعت 18:43 http://unimodal.blog.ir

:))
بریم! تو امتحاناتو بده
من اخرین باری تبریز بودم فکر کنم راهنمایی بودم!!
از هر برنامه ای که خوراکی توش باشه استقبال میکنم!^^

=))))))
خدایا دوستامم بدتر از خودم آماده به خدمتن:| :)))
بشین سر درس و مخشت بچه

قبول باشه نماز روزه هاتون
من که امروز روزه نبودم!

سپاسمندم! دعامون کنید حسابی :)

مترسک 1395/03/19 ساعت 17:38 http://1matarsak.com/

تاوا کباب را عاشقم

واقعنی؟ وااای تو تابه های مسی یا همچو چیزی درست می کنه یعنی متر داغااااااان

تک مدی 1395/03/19 ساعت 17:29 http://unimodal.blog.ir

مگی قندت افتاده بیشتر تا فشارت:دی
...
تاوا چیست؟!

کباب تابه ای خودمانه:)))
خییییلی چربه تک مدی...اصن کاش میشد یه تور دخترونه بذاریم بریم تبریز ولگردی
من خوردنیهاشونو بلدم تا حدودی:دی

مروارید 1395/03/19 ساعت 17:19

منم هوس آلبالوی درشت و خنک با نمک
شربت زعفران
آیس پک شکلاتی
آب طالبی خنک هم میخوام
فعلا همینا

آیس پک شکلاتتت
آلبالو یخخخیییی
طالبیییی
هی وای تو هم کافری :)))

گفته بودی به روح اعتقاد نداری منه روانی باور نکردم :|

نه حقیقتا اعتقادی ندارم :))))))

عارفه 1395/03/19 ساعت 16:51

پس چرا من هوس که می کنم و یا یه چیزی این جا می گی فکر و بهش فکر می کنم انرژی می گیرم
یه چیزی تو مایه های وصف العیش نصف العیش
من الان دلم اون خاکشیر لعنتی تو یخچال و می خواهد که سحر نشد بخورم
دلم سالاد خوش مزه fit food می خواهد که سس زرشک و عسل داره
دلم اون بستیه ای خیابون قبا رو می خواهد
دلم چیپس و پنیر رادیو هفت و می خواهد
اووووم
کلی هم دلم اسموتی های خوشمزه می خواهد
می خواهم برای افطار اون ترکیب سیب و کیوی که نوشتی رو درست کنم به نظرت سیب و پوره کنم و ابش و نگیرم بد می شود؟

همه ی اینایی که دلت خواست و من اصلا نمی دونم چیه رو باید ببریم:| :((((((( اه
ینی چی خببب:/؟
چیپس و پنیر
ببین پستتو خوندم، کامنت نشد بذارم ولی کلی غصه خوردم برات که خاک شیرت جا موند:(

+ والا این خیلی طعمش عجیبه... من خودم خیلی اهل آب سیب نیستم آخه! ولی طعم این یه جور عجیبی خوبه:((( پوره کنی طعم سیبش شدید میشه خب
+ تو عین خودم عجیبی که عین من خوشت میاد، بچه ها میگن اصن ضعف میرم=))))))

Sara 1395/03/19 ساعت 16:42 http://Www.commaa.blogsky.com

الان مارلبرو جنبه درمانی داره،برای سر دردم میگم:)) ایکون بلبلی زنان خروج از کادر

اه
خجالت بکش
چند بار بگم از نزدیکیهای من رد نشو، هوم:|¿

Sara 1395/03/19 ساعت 16:19 http://Www.commaa.blogsky.com

هوس یه نخ مارلبرو.. توی جنگل:)

هوست بسیار غیر اسلامیه
برو دور شو از من ای گناهکار=))))))))

خدایا این با من نیستا:|

. 1395/03/19 ساعت 16:17

من ادعای ایمان ندارم حداقل
روزه هم نمیگینرم
ولی خیلی زشته باعث حسرت مردم شدن.. یکی روزه نیست ولی هوس می کنه فرقی نداره
اشتباهتو قبول کن

عجب...
الان شما منوی یه رستوران رو ببینید شاکی میشید ینی؟!
والا قبلا من یکی دوبار عکس از خوردنی گذاشتم اینقدر انتقاد شد ازم که بیخیالش شدم.
دیگه حرفشم باعث آزارتونه؟

علی 1395/03/19 ساعت 16:14

هوس شیک چاکلت نوتلا بار

هوووف

پدربزرگ 1395/03/19 ساعت 16:07

از اراده و ایمان روزه دارانی در عجبم که یک بطری آب در دست زنی باردار، یک تکه نان در دهان مردی بیمار، تکه ای شیرینی در دست کودکی بازیگوش و حتی جمله ای از هوسانه های دخترکی روزه دار و خیالپرداز را تحمل نمی کنند
معنای روزه برای این آدمها انگار فقط و فقط نخوردن و ننوشیدن است آن هم به شرط ندیدن و نشنیدن!!!!!!!
اجرتان با خدا!!!!!!!!!
پ.ن: همسایه ها یاری کنن تا من شوهرداری کنم!!!!

هاه...
خیلی خوب بود. البته بگم من پیش اومده روزه نباشم به هر دلیلی، ولی خب خودم مایل نیستم چیزی بخورم در ملاعام(بحث اعتقاد دینی نیست، کلا راحت نیستم) ولی واقعا ناراحت نمیشم هرکی هرچی دوس داره در حضورم بخوره
بگذریم که خیلی هوس می کنم:)))

هوس هندوانه ی شیرین قرمز دارم که توی جوی باغچه خنک شده باشه

وااااای تو مسلمون نیستیییی
تو آب حوض سرد شده باشه مثلا

هوس شربت دارم از هر نوعی که مامانم درست کنه

من دیشب یه شربت عااالی خوردم توشم پر از تخم شررربتی *_*
اوووف

من هوس بستنی وانیلی که خودم توش توت فرنگی خرد کنم دارم

عالیه
بستنی بونیتو هم اینجوریه که میگی دوس داری توتات درشت توش خرد شه
وای خدا:(((
هونصد ساعت دیگه اذونه=))

من الان فقط هوس خواب دارم. تا خود افطار و حتا بعدش!!

کمتون نباشه یه وخ...
منم خیلی بی خوااابم... ولی فکر و خیال چیزای خوشمزه خواب رو از چشام گرفت:(

امیدمیرزا 1395/03/19 ساعت 15:39

از خدا بترس

مواظب باش بچه ها کمر ب قتلت نبندن

ولی کلا کار با مزه ای انجام میدی

ایش
انتقاد شد باز ازم:|

* 1395/03/19 ساعت 15:39

نوشتن هوسهاتون اینقدر لازمه که 1پست پهش اختصاص بدید کلی از خواننده های روزه دارو بکشونید عذابشون بدین؟
بنظرتون درسته؟

:|
من روزه دارم خودم... امتحانم داشتم و دارم، با شرایط سخت روزه می گیرم فی الواقع
واقعا نوشتن و ثبت کردن هوسهام اینقدر آزار دهنده ست؟!

باران 1395/03/19 ساعت 15:29

هوس خوردن من نکردی
بیا منم بخور
چقد تو هوس میکنی بچه ؟

+
فردا روز که مادر شدی دیگه هیچ
تو هوس کن یار میره میخره که به بچه ی تو شکم برسد حتی

خدایا
من هوس آدم کنم:|||¿
من خیلی خیلی خیلی زیاد هوس می کنم.

من مادر بشو نیستم، همیشه بچه فسقلی باقی خواهم ماند. حالا بشمم شانس ندارم، باباش خسته تر از خودمه عمرا هی بره چیز میز بخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد