مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آماده برای مرگ...

چند دقیقه پیش، یکباره احساس حمله ی قلبی بهم دست داد و یک جور عجیبی ضربه شدید و عجیب بود.

بسم الله گفتم و اولین کاری که کردم برداشتن گوشیم و ساین اوت کردن از ایمیلم بود، تنها چیزی که مایل نیستم احدی بهش دست بزنه ایمیلهامه... و خب ترس وحشتناکی بود. امیدوارم نمیرم...

نظرات 11 + ارسال نظر

البته خیلی از مردها هم اینجور لوس بازی ها رو دوست دارن.پس ناامید نباش از لطف ایزد

=)))))))
خدایا... حالا کو اصلا شوهر:|¿ شما هی دلت بسوزه براش، بعد خودتو دلداری بده یکی هم میاد که بپسنده و فلان...
والا

چقدر لوسی تو
دهن شوهر آینده ات سرویسه بس که تو ناز داری

اصن دهنش سرویسه که میاد منو بگیره:|
ولی واقعا لوس نیستم.

بلا ازت دور باشه
الهی سالم و شاد باشی...

Sara 1395/03/18 ساعت 09:33 http://Www.commaa.blogsky.com

دور از جونت مگی..شاید بخاطر استرس ها و ناراحتیای این چند وقت باعث شده ایجور حس کنی،بلا دوره ایشالا:)

سلام مگی جان .. خوبی؟ نگران شدم :((

|:
خوبی الان؟ |:

Alen! 1395/03/18 ساعت 06:57 http://alen.blogfa.com

زنده باشی

صابر 1395/03/18 ساعت 04:44

دور از جونت ...
من بودم اولین کاری که میکردم، فرمت درایو d لپ تاپ!
حاوی 6 هزار عکس سکرت پر از اسکرین شات !!
صدای ضبط شده و ...

Lena 1395/03/18 ساعت 04:28

داشتم میخوندم قلبم درد گرفت :|||
دور از جونت عزیزم
+ به موضوع خوبى اشاره کردى، فکر کنم ببینم چیو نمیخوام کسى ببینه

امیدمیرزا 1395/03/18 ساعت 03:55



تپش داری شاید
شلوغش نکن دختر

^_^ 1395/03/18 ساعت 03:36

آدما نا خواسته میمیرن بهتریناش از قبل بصورت اتفاقی به زبون میارن
نترس مرگ اینجوریام نیست

پس چون خیلی توهم مرگ دارم احتمالا رو به موت نیستم:))
ممنان از قوت قلبتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد