مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خیلی وقتها بهای زیادی می پردازیم برای یادگرفتن مسایل بدیهی...

+ دو نفره ها

+ همه ی حرفهای به ظاهر ساده خیلی خیلی ساده

+ خط قرمزهای تو

+ جدیت تو برای تربیت من

+ شیطنتهای کودکانه ی من

+ دوست داشتن های من، نفهمیدن های تو

+ دوست داشتن های تو، فهمیدن های من

+ حتی گفتن از رنگ پوست تو

+ حتی گفتن از پهنی ابروهام

+ حتی گفتن از دستهام

+ و اینجا پایان از تو نوشتن هاست، و پایان همه ی از تو نوشتنها

+ و اینجا شروع از تو ننوشتن هاست و اینکه ای کاش اقلا می دونستی چقدر سخته از تو ننوشتن و نگفتن


+ ببخشید بابت ابهام این پست و ببخشید برای هذیونهایی که خوندید.


نظرات 13 + ارسال نظر
ریحانه 1395/03/18 ساعت 03:07

نه گفتم که این رو دوس داشتم که در کل پستت برام قشنگ بود و" شبیه هذیون راز الود ذهن من بود تو اینروز ها "و یه جورایی این پستت همزاد پنداری کردم و خب دوسش داشتم دیگه.
تازه همه دوس داشتن ها دلیل نمیخواد من یهویی با دلیل یا بی دلیل ازنگارش این پستت خوشم اومد.
حالا چرا میزنی خب؟
کامنتمم که اکثرا بی جواب گزاشتی توی پست های بالا.
البته جوابشون مهم نیس. مهم اینه که میخونی.
امیدوارم در امتحانات و در همه چیز موفق باشی و بهترین حال رو برات میخوام.هیچ چیز بهتر از حال خوش نیس همیشه. ماه میهمانی خدا هم مبارک.طاعات و عباداتت هم پیشاپیش مقبول خدا. توی اون لحظه های قشنگت سر سفره های افطار دعا برای من و کنکورم فراموش نشه.
خداحافظ.

چشم؛ التماس دعا نیز
خیلی درگیرم و متاسفم که به سختی واقعا می رسم جواب بدم به کامنتا
از طرفی دوس دارم حرفاتونو بخونن، واسه همین کامنتدونیمو نبستم

صابر 1395/03/17 ساعت 03:50

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من نه این که مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
درشعر من حقیقت یک ماجرا کم است

تا این غرل شبیه غزل های من شود
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است

گاهی ترا کنار خود احساس می کنم
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست
آیا هنوز آمدنت را بها کم است.
# محمد علی بهمنی

پیوست : صدای علیرضا قربانی که میدونم دوستش داری!

http://dl.tapmusic.ir/load/93.08/Alireza%20Ghorbani%20-%20Parde%20Neshin.mp3

با تشکر از ارسال آهنگ مورد علاقه مان

ریحانه 1395/03/17 ساعت 02:54

و اینجا پایان از تو نوشتنهاست و پایان همه از تو نوشتنها.

مگی مچکرم.
میشه همیشه برام هذیون بنویسی؟

چیشو دوس داشتی؟ :|
اینکه پایان گرفته از تو نوشتنها؟!

+ کلا من تو کار هذیونم

ریحانه 1395/03/17 ساعت 02:49

و این پست از اون دسته عاشقانه های تلخیست که من دوس دارمش . حتی اگه ادمو یاد حرف های به ظاهر ساده ولی از ته دل بندازه همون دوس داشتن های ساده و کودکانه ی من و تو. همون اولین ها.شاید یه روز دلتنگش بشم در این دنیای پر از شلوغی و هیاهو و وسط یه عاشقونه ی به جد و بزرگسالانه.و امیدوارم نشم.
++ببخش بابت هذیون های راز الود من مگی.
این پست رو لایک کردم .

باران 1395/03/17 ساعت 02:42

خودت خوبه مبهم حرف میزنی ؟:)
منم خواستم مبهم مثل خودت حرف بزنم ولی اصلا ابهامی تو حرفم نبود
میگم بابا برو عروس شو دیگه خستم کردی
دوست دارم قبل رفتنم عروسیتو ببینم ...حداقل تو وب بگی عروس شدی
دوست دارم تا هستم بگی :)
اوکی حالا منو بیرون ننداز از اینجا توام مثل ریس مون که پریروز خلع لباسم کرد
خب ؟

=)))))
شوهر از کجا بیارم که عروس شم آخه؟! دهه...
کی میاد منو ببره اصلا ؟ ببره زیر یک ماه برم می گردونه

مروارید 1395/03/16 ساعت 20:51

عشق خیلی خوبه ... خیلی

خیلی :)

باران 1395/03/16 ساعت 18:06

این پستت اشکمو بیشتر کرد

+
مگی برو دیگه خسته م کردی از بس ور دلمی
عاشق برو پی دلت


++
یعنی میشه این پست هات با لباس رنگی رنگی خوشگل مزین بشه ؟:)
یعنی من اونموقع می بینمش ؟:(
امیدوارم ببینمش و همه چیز به خیر و خوشی تموم بشه

چی شده:( ؟
متوجه نشدم که...
اوم، نمی دونم منظورت رو باران... ولی من به هیچ چیز امیدوار نیستم تو هم نباش

+ انشاله

تک‌مدی 1395/03/16 ساعت 18:05

من تورو‌عشق بغل مهر :) :*

اوم...

بهسا 1395/03/16 ساعت 17:49

اومدم بگم به جز پست خودت که عالی بود
این شعر هانی واقعا عالی بود!!
دیدم چند بار تو پستات شعر می نویسن
عالیه آقا عالی

باید که بخوانی غزل سعدی شیراز
تا لمس کنی درد فرو خوردن فریاد

آدم چه کند با هیجانش وسط درس؟!
ناگاه که یاد تو و چشمان تو افتاد...؟!

محسن رضوی

واااای من الان جیغ دارم بابت این شعر خوب! اه

علی 1395/03/16 ساعت 16:17

عالی بود مگی
با این فرمون برو جلو
چیش مبهمه خو؟ ما فهمیدیم همشو!!!!

چی رو فهمیدین یعنی؟
یعنی اینقدر نمی تونم رازآلود بنویسم؟:(

تک مدی 1395/03/16 ساعت 16:09 http://unimodal.blog.ir

چقد خوب بود این مگی:)
خیلی
....
از دسته عاشقانه های آرام بود:)
...
و البته در ادامه قید کنم که عاشقانه قرار نیست حتما برای یک معشوق لیلی و مجنون باشه!

چقدر تو خوبی... واقعا خوبی ها، یه جور آرومی خوبی

واقعا عاشقانه بودنش مشخص بود برات؟ :) خوشحال شدم.

اذر 1395/03/16 ساعت 14:33 http://azar1394.blogfa.com

خیلی وقتا جان کلام تو همین ب ظاهر هذیونها هستش

هوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد