مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کلافگی

جدیدا احساس می کنم هیچ کس حرفمو نمی فهمه، خب این نشون میده ضعف از منه، همه ی حرفهام و سوالهام بد برداشت میشه، یا اقلا اونجوری که من قصد داشتم برداشت نمیشه.



نظرات 4 + ارسال نظر
پدربزرگ 1395/03/15 ساعت 19:38

اوه
پس من سکوت می کنم... اما تو رو خودت کار کن دخترم تا کار به جاهای باریک نکشیده

کاری ازم بر نمیاد من طفلی:((

اینکه برا پست بالات گفتی شاید هیچکی اینجا درک نکنه حس بالاتو باعث شد نطقم باز باشه و پیام بزارم
میفهمم مسخره کردن و اینکه بگن چادرتو بردار یا روسریتو اونطوری ببند یا موهاتو بریز بیرون و فلان کن و اونطوری خیلی قشنگ تر میشی و دقیقا عین عنوان پستت که گفتی شبیه عربا شدن و چیزای دیگه یعنی چی
ولی در مقابلش به جایی رسیدم که هرچی برای این قضیه حجاب بگن دیگه برام اهمیت نداره .اولا سخت بود ولی الان نه زیاد
حس اینکه وقتایی که میخوام برم بیرون تموم سعیم رو میکنم روسریمو قشنگ ببندم و بعدم چادرمو سرم میکنم و خودمو اینطوری خیلی خوشتیپ تر میدونم خیلی برام لذتش ببشتره از همه اون چیزایی که یه سری ادما بهم پیشنهاد میدن

اوم...
خصوصا وقتی با حجاب نبوده باشی و بخوای بشی، سخت تره
من بی حجاب نیستم، ولی خب اینجوری هم نیستم که موهام رو سفت و سخت بپوشونم، حالا که می خوام باشم دارم اذیت میشم.
بگذریم که من اهمیت نمیدم، ولی خب اصلا برام راحت نیست که هی اینا رو بشنوم.

+ حالا که با حجابی، خیلی با حیا هم باش:) من این حیا رو کم دارم، همونطور که حجابم رو خوب نمی دونم.

BoBo 1395/03/14 ساعت 20:25

جدیدا؟! من گاهی مجبور میشم واسه یه کلمه که میگم، دو صفحه توضیح هم بدم که منظورم از اون کلمه تو اون شرایط چی بوده!
واقعا بقیه خنگن یا من بد حرف میزنم؟!!
البته من جدیدا خوب شدم! جدیدا اول سعی میکنم همه برداشتهای ممکن از حرف رو خودم برداشت کنم، بعدش اگه مشکلی نداشت حرف رو بزنم، در غیر اینصورت سکوت.

نه من مطمین شدم اشکال از فرستنده ست، چون چندین و چند بااار با افراد مختلف اخیرا به مشکل برخوردم. کاش خصوصی نبود و میشد مثال بزنم

پدربزرگ 1395/03/14 ساعت 20:14

شاید هم بی خود به خودت زحمت میدی و همه چیز رو برای همه توضیح میدی، شاید فقط باید سعی کنی هر چیزی رو برای اهلش توضیح بدی

نه بابا... مثلا می خوام با دوستم برم بیرون!
میگم به نظرت بریم؟
بعد مثلا مثلا فک می کنه من مایل نبودم که اینجوری پرسیدم. یا همچین مواردی، نمی تونم دقیقش رو بگم:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد