مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اتفاقات بامزه ی امروز

سر کوچه با چوپان قرار داشتیم، تا همو دیدیم گفت مگی من یه ماشین دیدم تو این کوچه که خوشم اومده و می خوام باهاش عکس بگیرم، توضیح داد که تهرانم که بودیم یه ماشین اینجوری بود باهاش عکس گرفتم و خلاصه کلکسیونی از عکسهاش با این ماشین گنده قدیمی های آمریکایی داره، کوچه شلوغ بود و بی خیال شدیم. بعد ده دقیقه برگشتیم دیگه کوچه خلوت بود و تا خواستم عکس بگیرم صاحب ماشین اومد و و ما هم که آمازونی، خواستیم فرار کنیم که آقا خیلی با مهربونی گفتن من میرم بیاید عکس بگیرید و بعد در کاپوت رو باز کردن و گفتن حالا که علاقه دارید بمونید یه توضیحی هم درباره این ماشینا بهتون بدم، توضیحات این بود که اون قسمت سبزه، نشون دهنده ی اینه که این ماشین کاناداییه و آمریکاییش آبیه یا یه همچین چیزایی... و گفتن ماههاست این ماشین اینجاست و استفاده نشده، در نتیجه تبدیل شده به خونه ی گربه ها... تو عکس هم انواع گل و برگ و... دیده میشه. 

جالبه که ازمون پرسید حالا به چی این ماشینا علاقه دارید؟ و دوس داشت مثلا ما بگیم موتورش یا چیش، که من گفتم من علاقه ندارم دوستم داره! چوپانم گفت من فقط باهاشون عکس می گیرم و در واقع یارو رو نابود کردیم:))

خلاصه با ماشین تنهامون گذاشت و سوار اون یکی ماشینش شد و رفت تا ته کوچه دست تکون داد و برگشت بهمون کارتشو داد و گفت اگه عکسی گرفتید حتما تگ کنید که بیام ببینم، ما هم از روی ادب کارت رو گرفتیم و با توجه به آمازونی بودنمون فک کردیم تگ نکردن بهتره... وقتی کارت رو میداد بهمون، گفت حالا شما این شماره م رو نادیده بگیرید، ولی اینجا آدرس اینستاگرامم هست. جالبه که آقاهه خودشم فهمیده بود ما لولوهایی هستیم که شماره ش رو ببینیم بدمون میاد و اینجوری از سوتفاهم پیشگیری کرد.


و قسمت زیبای ماجرا کارت آقا بود، شما تصور کن یه آقای حسابی درشت و تپل، با ریش و اینا و البته تیپ جوانانه و کاملا به روز، فک می کنم با حدود 30 سال سن، این کارتشون بود.

 شما کارت ویزیتش رو ببین، نه آخه شما کارت ویزیتش رو ببین! من دیگه حرفی ندارم:| هرکی گیر ما میفته عین خودمون چیز، بامزه و جالبه:|

نظرات 13 + ارسال نظر
Lady 1395/03/13 ساعت 14:33 http://writtenbylady.blogsky.com

:)))))))))))))))
خعلی شیرین و بامزه
مرد گنده کارتشو ببین انگار مهدکودکیه

من شیفته ی کارت ویزیتش شدم خدا شاهده!!!
هیکل داشتااااا ماشالا

میم 1395/03/09 ساعت 18:35


برای اینکه برم با ماشینش عکس بگیرم بلکم یه فرجی بشه

اومدی رشت خودم می برمت:))) می ترسم آدرس وبلاگمو بدی بهش ببینه به کارتش خندیدیم=))

Sara 1395/03/09 ساعت 11:17 http://Www.commaa.blogsky.com

ها همین دیگه،همیشه متعجب میشدم چجور سفر میرین:))) ببخشید مگهان:(

:)))))))) خدایا
خوبه از خاطرات شبهامون ننوشتیم.
آخه جریان این بود که اتفاقات خنده دار میفتاد، بعد گفتیم ممکنه مردم ذهن منحرفی داشته باشن و درباره مون فکرای بد کنن حتی!!! و منصرف شدیم.
دیگه فک کن می نوشتیم رسماااا می گرخیدی تو ازم:))

اذر 1395/03/09 ساعت 10:51 http://azar1394.blogfa.com

عجب روحیه ی داشته اقاهه
گوگولی مگولی بوده

بلی، آقایی خوش خلق، با کارتی سکته آور:|

Sara 1395/03/09 ساعت 10:04 http://Www.commaa.blogsky.com

ووییی من عاشق این ماشینای قدیمی هستم کاشکی از ماشینش هم عکس میذاشتی مگی:) یه اعتراف بکنم؟ من تا حالا فکر میکردم چوپان اقا هستش،الان فهمیدم ایشون خانمه:| چوپان ببخشید:)

خدای من، آخه من با یه پسر میرم سفر:|¿
میریم گردش همیشه؟ بعد اینقدرررر دوست اجتماعی نزدیکی دارم:/؟ خدایا =))) :((( باید توضیح بنویسم تو پست اول بلاگم انگار

سیاهچاله 1395/03/09 ساعت 09:01

چه کارت دوست داشتنی ای مگی ^_^

:)) واسه یه آقای گنده حتی؟ سیاهچاله....
آدرستو گم کردم:(

سلام 1395/03/09 ساعت 08:56

وااااااااااااای،چه کارت جالبی...
شاید مهدکودک داره

به خداااااا =))) مهدکودک رسما

چه خوشگله کارتش
من که خوشم اومد
معلومه آدم باحالی بوده کلا...

بلی بسیور آدم باحالی بودن ایشان!
خدا حفظشان بنماید:)

مترسک 1395/03/09 ساعت 08:04 http://1matarsak.com/

دوست عزیزمون چه طبع لطیفی دارن!
به پای هم پیر بشید :))

پیر شیم به پای هم؟!؟!؟
نه دیگه اتفاقی جایی می بینیمشون و نه می خوایم ببینیم. چرا پیر شیم؟

وای خدا کارتشو!!
البته باید ببینیم گروه هدف کیا هستن و کارت برای چه محدوده ی سنی طراحی شده!! =)))

واااااای عالی بود گروه هدف=)))
چقدر خندیدم من!

میم 1395/03/08 ساعت 23:39


اگه اسلام دست و پای منو نبسته بود ازت شمارشو میگرفتم

=)) می گرفتی که چه؟! دهه:))

نل 1395/03/08 ساعت 23:36

منم عاشق ماشینهای اینجوریم و عکس میگیرم:))
میشهبرای من تل آقاهه نادیده گرفته نشه؟:))
آخه کارتش خیلییییییییییی خوشگله.آدم نگاه میکنه حالش منقلب خوبی میشه:):)
خداهم تو هم اقاهه رو خیر بده با این کارت خوشگل.اون طراحشم خداخیربده:)

=)))))))
وای برم بهش بگم شونصدتاااااا خواستگار براش پیدا شده در عرض همین چند ساعت:))))

بانو(: 1395/03/08 ساعت 23:24

کارتش عااااااالی بود
مگی این آدم مرد زندگیه هاااااا،تاااازه ماشینای باحالم داره،از ما گفتن بود

=)))))) عییی
تو رو خدااا... طفلی اصلا یعنی راسته ی کار من و چوپان بودا! با مقنعه و حجاب کامل، اون اون شکی:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد