مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دال بند، میلاد سعدی و حس های خوب و باقی ماجراها

هرگز دلم نخواسته بود با هیچ سلبریتی! خواننده، آهنگساز و یا بازیگری عکس بگیرم، ولی گروه دال اونقدر خوب بودن که باهاشون عکس گرفتم، گوش کنیمشون ^-^ 


+ یه خاطره بانمک هم میام و از میلاد سعدی نوازنده شون براتون می گم.

نظرات 9 + ارسال نظر
ریحانه 1395/03/02 ساعت 20:22

من خودم با هر ادمی و هر سلیبریتی عکس نمی اندازم.
یعنی هر ادم معروف و مشهوری ببینم به صرف اینکه اون ادم معروفه نمیرم جلو مگررررر اینکه اون ادم دیگه خیلی ادم خاص و خیلی شخص مهم و خیلی محبوب دلم باشه.که بخوام برم جلو.در اون صورت نمیتونم مقاوت کنم و نرم.و بایدم خیلی خوش شانس باشم که ببینمش.خخخ. و تازه این اتفاق هیجان انگیز میشه واسم خاظره و یادگاری.(مثلا اضغر فرهادی یا بهرام رادان یا لیلا حاتمی وشهاب حسینی و خانوم افشارو...خیلی نویسنده ها و کارگردانای بزرگ مث مهرجویی و..)
اما تا حالا اون سلیبریتی های محبوب دلم رو که عکس انداختن باهاشون واسم ارزوس رو ندیدم.(اینهمه ساله میرم کنسرت فرزاد فرزین و هوادارشم اما باهاش عکس ندارم.هنوز.)
ولی خیلی ادمای معروف دیگه ممکنه دیده باشم که محبوب دلم نیستن و صرف اینکه معروفن نه تنها جلو نرفتم و عادی برخورد کردم مث همه مردم.
مواقعی هم بوده که یکی از ادمای مورد علاقه وشخص بزرگ رو دیدم اما روم نشده برم جلو .و تموم سال های بعد اون دیدار اتفاقی افسوس خودم.
دیدن یهویی اقای فراستی منتقد سینما یکی از این موارد بود.
+اما مثلا هدایتی همشهری و اشنای خانوادگیمونه اما هیچوقت باهاش عکس ندارم.و افسوسی هم نمیخورم.

+راستی مگی اقای زند وکیلی که کنسرتش رفتی دوست و همکاریکی از اشنا های ماس که اونم خواننده اس و توی یه گروه سنتی کار میکنه تهران.یه خواننده جوان هس.و تازه با زند وکیلی عکس دارن دو تایی.

بیش از 30 ساعت از آخرین به روزرسانی اینجا میگذره
لطفن مسئولین رسیدگی کنن

=)))))آخه خواننده انقدررر پیگیر؟!
کلید دار مفلوک اینجا امتحان داره، تفریحاتشم که باید به جا باشه... اینه که وقت نمی کنه آپ کنه آقا وقت نمی کنه!!!

پرچنهـ 1395/03/01 ساعت 20:55

مژده ای دل که شب نیمه شعبان آمد
بر تن مرده و بی جان جهان ، جان آمد

از زمین نور به بالا رود امشب زیرا
نور خورشید امامت همه تابان آمد

مگی عیدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پرچنه ی عزیز عید شمام مبارک ^-^

اصن عکس گرفتن حرکت چیپی یه!
و اصنم ربطی به این نداره که من تا حالا افراد مورد علاقه ام رو ندیدم جایی!!!

خیلی چیپه! خیلی :)))
من خیلی ها رو دیدم، تو شرایطی حتی چند تن از فوتبالیستها و خیلی از مربی ها خونه ی اقوامم بودن که منم بودم باز حس نکردم باید عکسی بگیرم! که چی؟

رژیم غذایی موبایلی
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1577
ready up و منتظر حضور سبزتان

نل 1395/03/01 ساعت 11:07

دختر جانم اینستاگرام وبلاگی زدم.آدرسو رد کن بیاد:))

فقط اگر تو مشخصاتت آدرس وبلاگت باشه نمی تونم آدرس بدما:|
چون خانواده رد میشه دوس ندارم اثری از وبلاگ نویسی و فیلان و بیسار باشه :))

*_*

دال دوست داشتنی.

خیلی دوس داشتنی حتی

Elsa 1395/03/01 ساعت 07:01

واااااااااای جااااان من؟؟؟؟؟؟؟؟!!
خوشا به حاااالت:)
عاقا من دوسشون دارم
کاش میشد منم ببینمشون
عاقا خو ینی چی بعد تهران اومدن رشت:|
مگه بقیه شهرا چیشون از رشت کمتره
تو میری باشون عکس میگیری اونوقت شهر ما حتی هنوز آلبومشون نرسیده ک برم بخرم:(
میخوام آلبومشونوووووو
دوس ندارم آنلاین بخرم
خود سی دیشو میخوام با اون رنگ زرد خوشکلش
امضا غزلم داشته باشه

والااااا
الان من یه چیز میگم همه میان میگن نه اینجوری نیست، ببینید رشت امکانات فرهنگیش خیلی کمه، ولی مردمش به شدت دنبال هنر و فرهنگن... اینه که خیلی خیلی از گروه ها و خواننده ها اولین کنسرت شهرستانشون رو هم تو رشت میذارن:)
خلاصه ایطوری دیگه... شهر شمام میان حتما، فک می کنم همه جا برن کم کم ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد