مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اگه آدم بی اعتقادی بودم چی می کردم؟

بعد کلی این در و اون در زدن که چی کنیم حوصله مون اندکی سر جاش بیاد، رسیدیم به نماز اول وقت در مسجد...



نظرات 4 + ارسال نظر
یادگار 1395/02/31 ساعت 14:16

منم اینجور وقتا متوسل میشم ب مسجد، مخصوصا شب های جمعه

هوم دیشبم که شب جمعه بود و ...
هعی

به میخونه می رفتی!!

:)) فک کنم!

شبنم 1395/02/31 ساعت 04:52

قبول باشه نماز اول وقت عزیزم
دلم برا رفتن به مسجد تنگ شده خیلی... اینجا فقط یه ساختمون تو بعضی شهرها هست به اسم مرکز اسلامی که هیچیش به مسجد نمی خوره!!

ممنونم شبنم جانم
اوم شنیدم درباره ی اون ساختمون ها، اگه تمیز باشن من به راحتی توشون حس خوب می گیرم. مشکلم با تمیز نبودن مساجده

ادمای بقول تو بی اعتقادم راه و روش خودشون رو دارن یکی با نماز اول وقت حالش خوب میشه یکی با چیز دیگه :))) گذشته از اعتقاد داشتن یا نداشتن من با نقاشی و کاردستی حالم خوب میشه

حتما هر کسی راهی داره
ولی من فقط با این خوب میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد