مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه سری هام هستن توله می زان و رها می کنن تو جامعه...

حالم بده، چند دقیقه پیش یکی از هم کلاسیهام که از روستا میاد تماس گرفت و هرچی لایق جد و آبادش بود بار من کرد، صرفا چون ایمیلم بهش نرسیده بود. 

این خانم خودش تعریف می کرد که زمین فروختیم و اومدم درس بخونم، واقعا چرا؟ خدایا چرا؟! چرا؟! 


+ انرژی جواب دادن ندارم و واضحه که خیلی عصبیم سر این جریان، پس کامنتا رو می بندم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نل 1395/02/29 ساعت 23:21

:(:(:(

...

بهار 1395/02/29 ساعت 22:55 http://likespring.blogsky.com

آآآآآآخ...که چه درد بدیه این...کاملا میفهمم

حالمو به شدت به هم ریخته... اونقدری که واقعا دستم می لرزه!

مهر 1395/02/29 ساعت 22:49

بدیش ب این نیست ک زمین فروختن و یا از روستا اومدن،بدیش ب تربیت و شعور نداشته ش.مگی حرص نخور

بدیش اینه که فک می کنن چون پولدارن و یه قول خودشون زمین دارن فراوون حق دارن با دیگران همچو رفتاری داشته باشن!
ادب پیشکشش، کمی کمی کمی احترام الکی هم کافیه... تو دلش هرجوری می خواد فک کنه اما دیگه بروزش نده خب

الهام 1395/02/29 ساعت 22:49

الان لازم بود ذکر بشه که اون شخص از روستا میاد و زمینشونو فروختن که درس بخونه؟!

لازم بود، چون اصلا لزومی نداره درس بخونه...
یه احمقیه عین من، که تهش می خواد مدرکو بذاره گوشه ی خونه... جاش ای کاش یه کم شعور می داشت و می فهمید ممکنه ایمیل برسه! نرسه! و دهنش رو باز نمی کرد و اون همه توهین کنه...

+ این خانوم پز میده همیشه که ما زمین می فروشیم اینقدررر داریم که برای هر کاری زمین می فروشیم.

ساده خان 1395/02/29 ساعت 22:37

هوووف

یادداشت های روزمرگی 1395/02/29 ساعت 22:28

عجب! واقعا از دست این موجود دو پا!!
غصه شو نخور. آدمی که سرش به تنش نمی ارزه ارزش فکر کردنم نداره.

احمقه... زنگ زده و میگه من مشکلم هزینه ی فلان نبوده، من از اون زمانا که شما اینترنت نداشتی اینترنت دارم! ما می تونیم صدتای شما رو بخریم و بفروشیم و الان من در کفم که واقعا اصلا چرا یهو رسید به پولداری خودش و بی پولی ما:|

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.