مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روز جوان!

تو خونه ی ما اینجوریاست که چون روز پسر نداریم، روز جوان رو مشخصا به پسر خونه تبریک می گن و بهش هدیه میدن و این روز رو زدن به نام پسرها!

ما روز دختر و روز زن، هم کادو می گیریم و هم کلی تبریک می شنویم، ولی چه کنم که حسودم و دلم می خواست امروزم عیدی می گرفتم.

دوستای خوبم، دوستای جوونم، روزتون مبارک باشه، دلتون خوش باشه، روزتون راس راسی عید باشه، از راه دور بغلتون می کنم و از این لوس بازی ها که تو دنیای واقعی بلدش نیستم! 


+ خودتون چطورید؟ یه کم از خودتون بگید! شمام عیدی و ایناتون ردیفه تو این مناسبتها؟ اگه تو خونه جوون دارید عیدی می دید؟ حالا اینا هیچییی، من برای این بچه مون هانی کادو چی بخرم؟! شت...

نظرات 23 + ارسال نظر
باران 1395/02/30 ساعت 16:17

نه جانم وقتی هیچکدام از جوانای خونواده نیستند به کی عیدی بدم دختر؟؛)
همه تهرانن :)

باران 1395/02/30 ساعت 15:58

ممنون
عیدی من هیچوقت مالی نیست :)
بلکه مجازی بود به دوستان بلاگستان و دوستای خودم :)

+
پدر است دیگر و تفکراتش :)

:) من فکر کردم منظورت عیدی به خانواده و دوستان بود...

اذر 1395/02/30 ساعت 12:32 http://azar1394.blogfa.com

من خودم هم حواسم نبود چ برسه به دیگرون
داداشت ک کوچیکه .

:))) خب روز پسر نداریم.
هم این راهیست برای بزرگ نشون دادنش و کم کم محول کردن چند وظیفه بهش:)

باران 1395/02/30 ساعت 12:07 http://baran-95.blog.ir/

سلام
با تاخیر مبارک :)

+
ملالی نیست جز دوری از دوستان :)

++
زمانیکه حاج خانم بود بلی بساط عیدی و عید بود شیرینی میگرفت و میگفت
امروز تولد علی اکبر هستش و باید امروز شاد باشیم :)
عیدی این نبود که مثلا برامون هدیه بگیره همین که اون روز بهمون تبریک میگفت خودش یک دنیا ارزش داشت همین که اون روز رو جشن میگرفت و جوانای فامیل رو دعوت میکرد خودش یک دنیا ارزش داشت ...
اما الان بهمون یه حتی تبریک خشک و خالی هم نمیگن مگی :)
پدر من که سالهای قبل جلوی روی من زنگ میزد داداشام یا حتی پسرهای جوان فامیل یا حتی پیامک میداد و این روز مبارک رو بهشون تبریک میگفت و من فقط بهش نگاه میکردم :))
پارسال تازه میگفت روز پسره روز تو نیست :|
با وجودی که زنگ میزد روز جوان هم بهشون تبریک میگفت...
عادت کردم مگی با این نوع تبریک نگفتن های پدرم :)
کادو پیشکش من فقط اون تبریک ساده برام با ارزش تره که از پدرم بشنوم ولی متاسفانه نمی شنوم :)
ولی سالهاست که به این تبریک نگفتن عادت کردم :)
الان هم که دیگه پیر شدیم ولی بقول داداشم بزرگ نشدیم ؛ )

به هر حال روزت مبارک و عیدت مبارک
راستی من دیروز عیدی دادم ولی شما نبودین نیمه شعبان اگر عمری بود
بازم میدم به دوستان :))
روزتون خوش :**

سلام روزت مبارک خانوم خانوما
چه جالب که پدر تبریک نمیگن، حالا خب آخه چرا؟
الهی جیبت پر پول و دستت به خیر باشه همیشه و ممنون که به دوستات عیدی میدی...
روز شمام خوش

سپیده 1395/02/29 ساعت 22:49

چقدررررر وقته من به اینجا سر نزدم
چقدر کامتنم به پست بی ربط بودا!
فقط اومدم حاضزی بزنم!!!
سپیده فرام اصفهون :)

:) ممنونم که اینجایی... تو فکرت بودم خیلی

رگها 1395/02/29 ساعت 22:26

واسه ما تولدمونم به زور میگیرن ! :)) روز جوان پیشکش :دی
میگن بزرگ شدی بسته ! :|

خیلی خوبن:))) خیلی ها:)) بزرگ شدی جدی:|

ساده خان 1395/02/29 ساعت 21:07

امروز مامان پیام داد تبریک گفت
سه تار یا کوزه بخرید برای هدیه

آخی...
هی وای چقدر خوشحال بشه احتمالا...ولی این کادو برای روز تولدش باشه بهتره فک می کنم!

نل 1395/02/29 ساعت 18:24

^_^
گلی از خودته دوست من:):) "خجالت.خجالت.سرخ شدن"
آدرس وبمو ک داری دوست نازنینم:):)

آدرس دیگه ای.... خونه ای چیزی:))


من چون تازه از دندون پزشکی اومدم نمیتونم حرف بزنم
شاخ غول شکستم

عزیزکم:((
خوبی الان؟! منم دندونم تیر کشید حرف از دندون پزشکی شد :))

امید میرزا 1395/02/29 ساعت 16:20

کرمان روزش گرم شبش سرد نیست
کرمان ساعت 14:30 دقیقه بیرون تخم مرغ. آب پز میشه ساعت 14:35 کل آسمون کامل ابر میشه ساعت 15 بارون میاد
بعد بارون بعدش رعد برق شروع میشه بینشم ی کوچولو باد میاد منو با این همه وزن داره با خودش میبره یه زوزه قشنگیم می‌کشه ک نگو

الان باز بارون رگباری
فکر کنم شهرمون الان ک آخر ماه دوم بهاره یادش اومده ک بهار شده آخه قبلش از زمستون پرید تابستون
فقط برف تگرگ کافیه باز برگردیم ی زمستونم دوباره ببینیم

چنجبله:| اینایی که میگی البته هوای لندن و رشته ها یه جورایی... این همه چنجبل بودن برای کرمون عجیبه، البته که جو هوا به هم ریخته ست! کویرم می تونه اونجوری شه یهو..
خیلی جالبه؛)

سلام
شت بخر شت
اوووووه مامس کالینگ تنکیو گود بای

سلام
:|

امید میرزا 1395/02/29 ساعت 15:14

راستی روزی روزگاری خواستین بیاین کرمان باید واسه چهار فصل لباس بیارین صبحش گرمه
از 9 ب بعد میشه کویر وسط ظهر ک میشه دقیقا مثل کوره اجر پزی
الان این ساعتش داره بارون میاد
قبلا اینا گفتم ولی بازم یادآوری کنم خوبه


شما فقط باید ی،دانشجو خوابگاهی ک کرمان هست پیدا کنی ازش بپرسی نظرت درباره هوای کرمان تغییرات ی هوییش چیه ک اون کامل توجیه کنه
منی ک کرمان زندگی میکنم برام عادیه

:)))
حدودا قابل حدسه، تبریزم زیاد بودم اونجام آفتاب داغی داره خیلی ظهرا و شبام نیاز داری کاپشن بپوشی:)) =)) بازم ممنون و یادم می مونه از شما بپرسم سوالامو

نل 1395/02/29 ساعت 15:00

اومدم رسم و رسوم خانواده امو در مناسبتها بگم که کامنتهارو خوندم دیدم ماشالله همه اهل دلند.ترجیح دادم از این پست سوت زنان عبور کنم:))))

میتونی گلدون بهش هدیه بدی!
چرا گلدون؟
چون من دلم الان یک گلدون میخواد که پر گل باشه و یکی بهم هدیه بده:)
ولی خب جدا از دل بنده...بهش مسولیت نگهداری از گلدونشو میدی ک مسولیت پذیریش بالاتربره:)
یک چیزی ک ازش نگهداری کنه.این هدیه رو دوست دارم:):)

نل عزیزم، چقدر تو گلی آخه:) بهم یه چیزی بگووو...
می تونم آدرسی چیزی ازت داشته باشم؟
گلدون پر گل:))) چه چیز بانمکی دلت می خواد، منم دلم یه دسته گل تپل می خواد که کلی هم ناز باشه:))

+ خیلی بانمکه، یه گلدون کوچولو هم براش می خرم، حتما :*

سلام مگی
من دیگه راستش حس جوونی ندارم.. نه تبریک دریافت کردم و نه کادویی. و حقیقتا هیچ کدومش برام اهمیتی نداره.
ممنونم که هنوز سر می زنی بهم. منم هر روز اینجام اما خاموش..

سلام دختر خوب
پاشو بیا اینجا پیش من، هوم؟
میای یه روز صبحونه تو باغچه ای چیزی دعوتت کنم؟
آخرش نفهمیدم چرا دوست با ایمانم این همه احساس دوری از جوونی می کنه :*

امید میرزا 1395/02/29 ساعت 14:25

ریش تراش جالبه
میخواستین بیاین یزد فکر کنم
منم شاید چند روز دیگه برم یزد

الان ک واقعا گرمه
شیرازی که رفتیین رو کم کمش 3 برابر کنین شاید یکم ب گرما اینجا پی ببرین

نوچ! یزد و کرمان جفتش
بعد دیدیم خدایی تحملش رو نداریم.
اومدیم کرمان باید کلی سوالات ازتون بپرسم، خواهرم همینجوری سفر نمیاد که، رستورانا رو بشناسیم، بگردیم، کجا و کجا و کجا بریم:|

وااای خدایا، همون شیرازم من داشتم پر پر می شدم و رنگ وستم سه درجه تیره شده بود:)) کم کم دارم رنگ خودم میشم!

امید میرزا 1395/02/29 ساعت 14:11

شما خوبید خوشید
ما که داریم ابپز میشیم البته فکر کنم کباب میشیم از آب پز گذشته

راستی اگه شد چیزی ب ذهنتون رسید واسه هانی میشه ی چیز بزرگونه خرید ک حس کنه شما ب چشم ی پسری ک داره بزرگ میشه بهش نگاه میکنین فکر کنم حس جذابی باشه براش شایدم نباشه

هی وای من!
اتفاقا حرفش بود با خواهرم برنامه کنیم(فعل جدید!) بیایم سمت شما... ولی فک کردیم خیلی گرمه و ضیق وقت و اینا هم بهانه ی کنسلی سفرمان شد!

+ ایده ی خیلی خوبیه! مثلا ریش تراش :))))))

سلام 1395/02/29 ساعت 14:03

اتفاقا ما هم همینطور...روز جوان رو به برادرم تبریک میگیم

سوال اینه که الان ما جوون نیستیم:))؟
چون دختریم یعنی پیریم؟! دهه...:|
من ته دلم امید دارم مامانم بهم عیدی بده، بابام که طفلی ماموریته

امید میرزا 1395/02/29 ساعت 13:57

نه بابا

:)) به به
جناب امید میرزا، خوبید؟ خوشید؟ همه چیز خوبه؟

مطهره 1395/02/29 ساعت 13:49 http://aban19.blogfa.com

من نمیدونستم روز جوانه امروز !! بعد مامانم کادومو داد تازه فهیمیدم !!

به به! چه مامان خوبی، به به چه دختر جوون کم توقعی :))

ما از این تریبون بهت حداقل تبریک میگیم که کمتر حسودی کنی!

+ یادم باشه امشب برم خرید به خودم کادو بدم

وای ممنونم:|

آخه آدم به خودش کادو بده، عین اینه که از جیب خودش بخواد دزدی کنه:)) خوشم نمیاد خب!

khorshid 1395/02/29 ساعت 13:36

سلام مگ عزیز
چه رسم خوشایندی من پیشنهادم به بزرگترها اینه که اگه کوچولوی خونشون شنا بلد نیست امسال تابستون رو بذارن برای آموزش. میتونین یه کلاس آموزشی ترجیحا خصوصی ثبت نامش کنین اگه بلد نیست البته. اگه هم بلده وسایل شنا مثل مایو و کلاه و عینک و ...

سلام عزیزم
بلی خیلی خوشایند و حال خوب کن!
کوچولوی خونه ی ما شنا بلده، ولی خیلی دو سال اخیر بی علاقه شده، از خیلی کوچولویی شنا رو یاد گرفته بود، خصوصی هم دوره دید، حیف...

fahi 1395/02/29 ساعت 13:33

سلام، راجب اون پست جنون خرید ی نکته بگم، اینستا و شبکه های مجازی خیلی تشدیدش می کنن!! پیجای مختلفو می بینی لباسای رنگارنگ کاسه بشقابای ی شکل!! کیف و ساعتای گل گلی!! آدم همشو می خواد!! پیجای ک حراج ضرب العجلی دارن تخفیفای 40 درصدی و و و!! آدمو مصرف گرا می کنن چیزی بجز خریدن و خریدن و خریدن تو ذهن آدم نمیاد!!! مداد و دفترای جینگیلی!!!!! من ی مدت تو دام پیجای فیس بوک افتاده بودم خرید و خرید وخرید!!! حالا بماند ک چقد بخودم واسه تامین مالیش فشار می آوردم!!!!!!! اصن احساس رضایت از زندگیم زیر صفر شده بود!!! حواست ب نت باشه دنیانبلعه

سلام
نه بابا، راستش رو بخوای از 3سال پیش تب داشتن ساعت داشتم، اصلا هوس خرید خرده ریزه ندارم، ساعت 4تا دارم و باز دلم می خواد، چون هیچ ساعت اسپورت رنگی رنگی ای ندارم، فقطم همون سواچشو دوس دارم. نه گل منگلی هایی که تو اینستاگرام زیاده :))

دل آرام 1395/02/29 ساعت 13:11

بلی ردیفه
بابا خیلی به این چیزا اعتقاد داره

بابای ما نیز، مامان ما به شدت بیشتر ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد