مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نیمه ی شعبون اون سال بود که درست حین ادا کردن نذرم خبر رسید تمام برنامه ها کنسل شده...

مامانی می گفت بیا واسه نیمه شعبان برو نذرتو ادا کن، بهش گفتم وقتی خیرم رو نمی دونم، وقتی هرچی رو خیر می دونم و نمیشه خب آخه واسه چی دعا کنم؟ خیرشو خودشون می دن... 

بعد ته دلم یه حسی میگه حالا دعاتو بکن، شاید داد...



+ خیلی ابلهانه ست، ولی جز سلامتی و خوشبختی فقط آرزوهام مادی شدن تو سال 95! هیچ احساسی انگار در وجودم نیست، برای تاهل اطرافیان، برای بچه دار شدنشون، برای... 

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا 1395/02/28 ساعت 14:39

ینی مادرتون میگن قبل اینکه حاجتتون روا بشه نذرتونو بدین؟ یا بد متوجه شدم. اگه درست متوجه شدم ایا دلیلی دارن برا این حرفشون یا جایی چیزی خوندن؟ راستش من ی حاجتی دارم ک براش نذر کردم . ولی خب هنوز خبری نیس. ولی دل تو دلم نیس برا ادای این نذر. میخام ببینم همچین چیزی هست که ب نیت و امید اینکه ب حاجتمون برسیم ، نذرمونو ادا کنیم؟

والا مامانم نیستن، مامانی یعنی مادربزرگم:| معتقده که نباید بی دعا و بی توسل بگذرونم این اعیاد رو...
والا نمی دونم، اصلا اهل نذر و نیاز نیستم به اون شکل
در حد معمول عبادت می کنم خودم و تازه همینشم شاید پذیرفته نشه، دوستان دیگه اگه شما می دونید بگید به مینا جان...

+ من نذری بدم و ندم، فرقی نداره نهایتش اینه که اون ماجرا به خیر و صلاحم نبوده

فرح 1395/02/27 ساعت 20:29

نذرتو ادا کن جانان...اون وسط ها هم یادت بود برای من دوقلو بخا

الهی =)))) چه چیز بانمکی می خوای...
سید جان شما برای ما دعا کن:*

عزیزدلم
نگران نباش
خدا صبرش زیاده ولی هیچی از چشمش دور نمیمونه
برات بهترین ها را در نظر داره انشاله

♡ ممنونم تیلووو

چی بود که کنسل شد؟

قرار بود اتفاقای خوبی بیفته، یکیش سر کار رفتن یکی از عزیزام بود که اون روزا خیلی عذاب کشید، داشتن روز نیمه شعبان بهش ارتقا میدادن مثلا، زنگ زد و گفت اخراجمون کردن، تعدیل نیرو...
برای خودمم چیزی خواسته بودم که همون روز فهمیدم نباید بخوام... در کل چیزایی که خواستم انگار هرگز رسیدنی نبودن، خیرنبودن... نمی دونم.

مریم 1395/02/27 ساعت 13:59

سلام دختر خوب
من چارشنبه یه امتحان سخت و مهم دارم.. با قلب پاکت سر نماز و دعات به یاد من باش..

سلام عزیزم
شما هم برای من دعا کن، قلب پاک؟ واقعا قلبم تیره تر از هر قلبیه این روزا... هاه ولی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد