مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پس چرا دوستام نمیرن سفر که سوغاتی بیارن؟!

آقا ما دیشب نخوابیدیم که، از حال رفتیم.

بعد شما فک کن، تو اون خستگی خواب دیدیم کلی سوغاتی گرفتیم و کلی هم نبودا، دو تا تی شرت ساده ی مارک بود و کتاب و یه رژ لب کلیستار!!!* جالبه که تو خواب کلی ذوق کرده بودم که می دونسته من کلیستار دوست دارم.

از خواب که پاشدم خیلی خوشحال نشستم که کادومو خوب نگاه کنم، حالا دور و بر ساعت 4.5 صبحه... به خودم اومدم و فهمیدم توهمی بیش نبوده این هدایا و نمی تونم بگم چقدر غصه خوردم. اصلا نمی تونم بگم چقدر... تازه کتابها هم از اون ورا رسیده و خارجی بود، لعنت به خوابهای خوش و الکی... :(


+ بیاین همه با هم دست به دعا بر داریم و از خدا بخوایم دوستای مگی برن سفرهای خارجه و براش سوغاتی بیارن، خدایا دعای مگی خارج نرفته رو بشنو و مستجاب کن:)) 

نظرات 13 + ارسال نظر
شبنم 1395/02/30 ساعت 06:19

مگی جون آدرس ایمیلت رو بده برات می فرستم عزیزم...

آدرس ایمیلمو می خوای؟ بفرمااا
Lvl4r2i@yahoo.com

شبنم 1395/02/29 ساعت 04:12

مگی جون تو هم خیلی خوش قلب و مهربون و‌ دوست داشتنی هستی عزیزم.... ما هم خدا رو شکر خوبیم... نی نی هم خوبه سلام داره برا خاله جون.... ببخشید دیگه نی نی ما دوست داره شما را خاله صدا کنه
ان شاالله همیشه سلامت و شاد در پناه خدا باشی...

لطف داری شبنم جان، نمی خوای یه عکس از کوچولوی خاله برام بفرستی؟!
شما هم در پناه خدا باشی و بدون دوستتون دارم و اینها

شبنم 1395/02/29 ساعت 00:52

مگی جون منم منظورم آرزوهای بزرگت بود

وااای ممنونم شبنم عزیزم، خودت خوبی؟
کوچولوی عزیزمون خوبه؟ دوست خوش قلبم...

من... 1395/02/26 ساعت 11:41 http://rozhh.blogfa.com

گفت لبو...
مگی من شنیدم که اب شاتوت یا توت فرنگی رو داخل بوم لبا یا پماد ویتامینا یا همون وازلین قاطی میکنی...
همون حالته پمادیشو داره ها...
بعد شبا میمالی به لبات...به مرور لبات خوش رنگ میشه..

من... 1395/02/26 ساعت 11:38 http://rozhh.blogfa.com

دیروز دوستم برام سوغاتی عاوورد ^_^

مترسک 1395/02/26 ساعت 08:29 http://1matarsak.com/

الهی آمین!

:دی

شبنم 1395/02/26 ساعت 06:47

راستی سوغاتی بخوایین براتون میارم...

چه دوست مهربون و خوبی دارم من... ♡

شبنم 1395/02/26 ساعت 06:46

سلام مگی خانوم.... ان شاالله به تمام آرزوهات برسی.... یه چیزی بگم من با اینکه چند سالی میشه سه تا کشور مختلف زندگی کردم و الانم ساکن آمریکام هیچ وقت دلم خرید نخواسته مگر برا رفع نیاز!! وقتی بیرون میریم به هر چی دست بزنیم ساخت چینه مگه اینکه برند به اسم آمریکاست!! اینجا انگار اجازه ورود دارو و لوازم آرایشی را از چین نمیدن!! امروز رفته بودم برا نی نی لباس بخرم دیدم در مرکز خرید کولز، برا فیت بودن لباسی که شما یکبار در موردش نوشته بودین مشاوره رایگان گذاشته بودن یاد شما افتادم!! قیمت ها هم به چهل دلار رسیده بود!!
بهرحال من از اینکه شما اینقدر سرزنده و شادین انرژی می گیرم... عاقبت به خیر بشین...

سلام عزیزم
اینا که آرزو نیست و یه شوخی کوچیکه واقعا؛)
واقعا این پر شدن دنیا از چین و چینی ها به شدت برام آزاردهنده ست و تا جایی که مجبور نشم از اجناسشون نمی خرم.
برندای معمولی ایتالیایی و آلمانی رو دوست دارم که چینی هم نیستن و قیمتهاشونم تو ایران متعادله :)
لوازم آرایش خییییییلی خوبه! این موردو زیاد بخر از اونجا خب:))
چه چیز بامزه ای:) وای خدای من خرید برای نی نی.... ای کاش می شد از طرف منم براش خرید کنید

آقاگل 1395/02/25 ساعت 20:46 http://aghagol.blog.ir

خداوندا مگی را به آرزوهایش برسان:)
آمین

ممنان

بچه ها پول رو هم بذارید من این ماموریت خطیر رو برم و آرزوی مگی رو برآورده کنیم اروپا میگن سوغاتاش خیلی خوبن

دهه!
دوستای حقیقیمو گفتم آقا، حقیقی... من دیگه روم سیاه از مجازی ها عمرن کادو بگیرم:))

مریدا 1395/02/25 ساعت 18:42

آمییین

^-^

به قول یکی از دوستان لبو بخور. لباتم قرمز میشه رژم نمیخواد:)))))

=)))))))) وای خدا!

سلام 1395/02/25 ساعت 16:03

الهی آمین

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد