مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کنسرت علی زند - اردی بهشت - رشت

وقتی از تهران برگشتم پریدم تو تخت و بعد بیدار کردن هانی بی درنگ خوابیدم، صبح که پاشدم رو دستگیره ی در اتاقم یه ساک صورتی بود، ته دلم یه حسی می گفت که باید یه سورپرایز باشه، حسم درست می گفت. 

مانتویی که دلم خواسته بود و مجبور شده بودم به جیبم نگاه کنم و در نتیجه از خریدش صرف نظر کنم حالا تو دستم بود، خلاصه که ماه مهربونی بود برام این ماه، تو رو خدا حسرت داشته های منو نخورید. من زیادی از همه چیز ذوق می کنم، اونقدرام چیزای بزرگی نیستن، فقط من عادت دارم واسه هر چیزی زیادی ذوق کنم... :(

این مانتوی بهاری رو شب قبل رفتنمون به شیراز پسندیده بودم، همونجا بود که خواهرم گفت به نظرت میشه بریم کنسرت دنگ شو؟!  و حالا دو هفته بعدش درست وقتی تو کنسرت دنگ شوی تهران بودم خواهرم رفت و برام خریدش، قدم خیری هم داشته تا حالا، 21م که دیروز باشه باهاش رفتم کنسرت علی قمصری که عجیب آرامش بخش و خوب بود. انگار نیاز داشتم به همچو کنسرت آروم و خوبی... امروز هم که 22 باشه باز دلم خواست با همین تیپ بهارانه راهی کنسرت شم، کنسرتی که از اول اردیبهشت بلیتش رو خریداری کرده بودیم! دیگه همدن لباس فرم دیروزی رو پوشیدیم و راهی کنسرت امشب شدیم... همونقد بهاری و رنگی رنگی...

میگم بعضی لباسا انگار پای آدمو به جاهای خوب خوب باز می کنن، این مانتوی ساده با گلای ریز و خواستنیش یکی از اون لباس خوباس! گرچه قیمتی نداشت ولی به روزها و شبهام قیمت داده:)

اگه شرایطی پیش اومد که شک داشتید برید کنسرت علی زند یا نه؟ بهم اعتماد کنید و حتما برید، اصلا فک نکنید از حرکاتش خوشتون نمیاد، شما با یه آدم مهربون صمیمی طرفید، بله!!! 

عکس و فیلم دارم فقط اینکه با گوشی خواهر گرفته شدن، به زودی میام و عکسی از کنسرت به یادگار در مگلاگ می نهم.

نظرات 18 + ارسال نظر
دل آرام 1395/02/25 ساعت 14:40

به به. چه خوب. اگه خدا بخواد داریم میایم سمت رودسر آخر هفته ای:) رودسر نزدیکه به شما؟ بیام مانتو بخرم برم:))

نه بابا، نزدیکم نیست:) رشت این وره...شما میرید سمت شرق گیلان، ولی واقعا حیف نیست رشت نیاین آخه:دی؟

من... 1395/02/25 ساعت 08:18 http://manetanha.blog.ir

تشابه اسمی پیش اومده؟!
من بودم قبلا نظر میذاشتم

والا شما سه تااااا من هستید!
تشابه اونم سه تا یکی آقا و دو تا خانم من...

:))

جولیک 1395/02/25 ساعت 00:25 http://platelets.blog.ir

لبه مانتوت نوشته مگهان؟!

عاشقت شدم که من! نه نوشته ملون
Melon

من... 1395/02/24 ساعت 23:33 http://rozhh.blogfa.com

کویر کجااااااا بووووووووود
نه من طرفایه غربه کشورم...
میدونی ایلام کجاس؟
ایلامم ^_^

:))) می دونم کجاست!
دوستای ایلامی دارم اینجا 2، 3 تا... کاش می شد اون ورام بیام یه روزی، که خیلی بعیده حالا حالاها

من... 1395/02/24 ساعت 23:21 http://rozhh.blogfa.com

من بودم مگی :|
این من با سه تا نقطه رجی هسده ^_^
این استیکرام منم ^_^
-_-
همینا دیگ :|

آمممم
اول تو بهم بگو اهل کجایی؟ کویر؟ سمت کرمون؟!

خیلی قشنگه مگی... دلم خواااست
اگر مدل تو خریدم ناراحت نشی :))

:))) نمیشم!
می خوای خودم بخرم بفرستم واست اصلا:دی

عارفه 1395/02/24 ساعت 14:32

اااا مگی چه خوبه برای عقد حامد که نیمه شعبانه دادم یه همچین مانتویی بدوزن سفید گل کلی های نارنجی داره

چه خوووب! چه لباس شادانه ای به به ^-^

Meys@m 1395/02/24 ساعت 11:38 http://meysamkh.blogsky.com/

اسمشو باس بزاری لباس کنسرت طوری (-:

:)) والا

من... 1395/02/24 ساعت 10:44

مننننن به داشته هات حسووودب میکنم-_-
من ب لاک زدنه ناخونت حسووودی میکنم -_-
مننننن به گلایه ریز ریزش حسووودی میکنم -_-

...
:) نمی دونم کی هستین، فقط قشنگ بود نوشته تون:)

چقدر قشنگههههه
مبارکت باشههه

قابل شما رو نداره جاااانم

^_^ 1395/02/23 ساعت 16:03

http://s7.picofile.com/file/8251084750/Screenshot_2016_05_12_15_56_20.png

بله این پست رو تراویس برامون نوشته بود:|

مریدا 1395/02/23 ساعت 15:16

خوشگله مانتوت. دوسش میدارم

مچکرم، قابلتو نداره مریدای جان

همواره بهاری باشید!

خیلی ممنونم آقا :)

صاد 1395/02/23 ساعت 12:09


من برادر نیستم خواهرجان
چه عجیب! من همین امروز این سایت رو پیدا کردم! همین امروز هم عضو شدم! همین امروز هم پنج تا کتاب خریدم که برام بفرستن!
شاید اگه یک روزی این سایت این امکان رو بذاره که برای دوستهای مجازی که آدرسشون رو نداریم هدیه بفرستیم چندتا کتاب خوب برات بفرستم بهشون پیشنهاد دادم این آپشن رو واسه سایتشون در نظر بگیرن! شاید گوش دادن!

هی وای فکر کردم آقای صاد هستید خب:| چون آقای صاد داشتم پیشتر...
عالیه و ای کاااش این امکان رو بذاره! منم که عاشق کتاااااااب *-* امیدوارم به پیشنهادت فکر کنن؛)

منم مثل خودت بلدم از چیزای خیلی کوچیک هم ذوقای خیلی بزرگ بکنم
و این یعنی تو بلدی خوشبختی را در آغوش بگیری

خیییلی عالیه تیلوی نازنینم ^-^
همیشه مثبت باش دختره

نیکادل 1395/02/23 ساعت 08:34

من هانی میخوام

وای خداااای من:)))
امروزم که تولددد... عیدی بخوایم؟!

دل آرام 1395/02/23 ساعت 08:32

واااااااااااااای چه خوشگله. همچین چیزی ندیده بودم:((
منم می خوام

گاااابل شما رو نداره خانم ^-^
بخرم بفرستم؛)؟

صاد 1395/02/23 ساعت 08:18

سلام. با شناختی که بر اساس نوشته هات نسبت بهت پیدا کردم فکر کردم شاید عضویت در این سایت برات جالب باشه
http://www.jireyeketab.com/about-jireyeketab/how-you-can-join-us

با سلام، بلی ما اینجا عضویم برادر:)))
ولی متاسفانه استفاده ی خاصی ازش نکردم هیچ وقت
ممنون برادر صاد... خیلی ممنون؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد