مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اینستاگرام مگهان؟!

از روزایی اولی که اینستاگرام مد شد مخالف سرسختش بودم، هیچ وقت نفهمیدم چرا اینقدر احساس بدی بهش دارم، شاید احساس می کردم تیر بعد وایبر و اینها همه گیر شدن اینستاگرام باعث نابودی وبلاگ ها میشه که بیراهم نبود فکرم... 

از پارسال تا امسال چند تا از دوستای وبلاگیم اصرار داشتن که بیام اینستاگرام و حتی(!) یکی از بچه ها واسم نوشت که اسمتم انتخاب کردم و اینجوری بنویس اسمتو! که باز زیر بار نرفتم... همه اینا رو گفتم که بگم دارم به اینستاگرام دار شدن فکر می کنم؛) بله...

فقط کنجکاوم بدونم اگه بسازم چند نفر فالوم می کنن و آیا private بسازمش یا پابلیک و یا چی؟ خلاصه که اینجوریا دیگه...

نظرات 13 + ارسال نظر

من اصلا کسانی که میگن با اینستا ارتباط برقرار نمیکنیم رو درک نمیکنم از بس بهم خوش میگذره, الان اینستاگرام پر از فتو بلاگراییه که سابقا بلاگر بودن, و اتفاقا چقدر هم میچسبه با عکس, به نظرم هر کس با اینستا حال نمیکنه پیج خوب نمیشناسه.
بستگی به خودت داره پابلیک یا پرایوت, یکی مثل مازی پابلیکه و مشکلی هم نداره یکی مثل منه و دوست نداره هر غریبه ای سر بزنه به پیجش. خلاصه اینکه خوحال میشم اگه خواستی بچه های وبلاگی رو ببری توی پیجت منم باشم

چه بامزه:دی
والا پیجم خونوادگی باشه یحتمل اما شاید آیدی یه خانمها دادم؛) چه خوبه که تو اینستاگرام بهت خوش می گذره؛)

عمومی لطفاً((:
چون من اینستا ندارم ک فالو کنم((:
مانتو بهارانه دلمان خوااااااااست،خییییییلی قشنگه،آدم دلش غنج میره از دیدنش((:

جدی؟! خیلی ساده ست ها!
جالبه که دوسش دارین شماهام

مریدا 1395/02/23 ساعت 15:15

من من

:دی

رگها 1395/02/23 ساعت 09:39

آره :))

:دی

مترسک 1395/02/23 ساعت 08:25 http://1matarsak.com/

به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه اینستاغرام (!) پیشاپیش ورودتان را خیر مقدم عرض می‌نمایم...

به به! رفیق پیشکسوت :)) خیلی سپاسمندم من

رگها 1395/02/23 ساعت 00:40

منم خیلی مقاومت میکردم :|
بعد دیگه مقاومت نکردم ! :))

عه!
تو هم:/ :))؟

نل 1395/02/22 ساعت 22:49

وااای مگهان..نمیدونم چرا من اصن نمیتونم ارتباط بگیرم با اینستا..نصب کردم.آی دی ساختم..
یعنی هراز گاهی...ماهی شاید یکبار فقط برم به آبانه و مهره سر بزنم...
یا مثلا پیجی ک کسی ازش حرف بزنه و خاص باشه.مث اون پیجی ک گفتی و الان من یادم نیس...با حروف وسایل ساخته بود:|
اینستا برام جذابیتی نداره اونقد...حتی پاکش کردم ازروی گوشیم:|
اگه بسازی پرایوت نکن.منم بیام سربزنم :):)

:))) پرایوت می کنم نتونی بیای فضولی
آررره!!! :دی
منم اصلا جذبش نمی شدم ولی فامیلا خیلی اصرار دارن بیام:|

مهر 1395/02/22 ساعت 22:33

بساز،خصوصی کن،ولی منو قبول کن

نوچ نمیشه:)))))

^_^ 1395/02/22 ساعت 21:51

نه‍... نرو اینستا دیگه اینجا خالی میمونه‍...:)

اگه برم 4تا عکس میذارم فقط همین:|
اینجا عشق منه

آویشن 1395/02/22 ساعت 21:24 http://dittany.blogsky.com

من خودم دو روزه عضو شدم.
به نظرم اگه میخوای حریم خصوصیت حفظ بشه پرایوت بساز که فقط کسایی که خودت میخوای جزو فالوءرات باشن.
بازم این قضیه بسته به نوع صفحت داره.اگه بخوای عکسای شخصیتو بذاری پرایوت بهترین انتخابه ولی نه اگه میخوای با نام مستعار فقط متن بنویسی و فضایی مثل ولاگ و شبیه سازی کنی پابلیک گزینه مناسبیه

هان مچکرم از نظرت :دی

رفتیم برگشتیم
نرو بررمیگردی

شاید نرفتم حالا
چی میشه برم و برگردم حالا:))؟

فرح 1395/02/22 ساعت 20:35

سلام...پابلیک بساز وما رو درشادیات شریک کن

سلااام!
خیلی عزیزی شما خانوم، خیلی ها


من جز نفراتی بودم که همون اولا اینستاگرام دار شدم
اما
هرگز
هرگز
هیچی
جا نوشتن روزانه را نمیگیره

^-^
اصلا چه ربطیییی داره بابا... وااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد