مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رفتن را برای برگشتنش دوست دارم.

رفتن های مدام بابا، در واقع رفتن و رفتنش فقط و فقط یک حسن داشت و اون هم برگشتن و برگشتن هاش بود... شاید خیلی از شماها طعم هفته ای سه بار برگشتن عزیزتون رو نچشیده باشین، اما من تا بخواین در رو به روی کسایی که به خونه بر می گردن رو باز کردم:) 

می دونی؟ تا وقتی نری نمی تونی برگردی، تو برای درک لذت برگشتن باید بری... و تاکید می کنم، باید بری! 


+و همین.

+ از پنجره منو دیدی، مثل گلها خندیدی.....



نظرات 9 + ارسال نظر
^_^ 1395/02/22 ساعت 21:52

منظورم خودت بودی:>
وبلاگت جز برگزیده ها قرار گرفته‍... خانمی :+
فقط همین گرفتی ؟!

اوووف من اصلا کلا برگزیده م خانم:|
آررره

^_^ 1395/02/22 ساعت 16:46

این اون چیزیه که تو ازش خبر نداری :)
جز برگزیده هایی:)

برگزیده های چی؟! هان؟ :|
چرا نفهمیدم چی شده:/؟

^_^ 1395/02/22 ساعت 15:09

http://s7.picofile.com/file/8250942484/IMG_20160511_150744_534.jpg
خودتی درون اون ؟

هاه؟
این چیه؟

می آیم و می خوانم اما حس می کنم چیزهایی که می نویسی زیادی خصوصیه و چندان نمی تونم براش کامنت بذارم.
خواستم بگم که فکر نکنی سر نمی زنم.

ممنونم که می خونید، خصوصی؟! :)
نمی دونم چی بگم؟ شاید واقعا خصوصی هستن به نظرتون خب:(

^_^ 1395/02/22 ساعت 12:12

این حس عالی بود مگهان عالی هرچقدر بگم کم گفتم :+
شاید باور نکنی من همه پستات رو که میبینم بار مثبت توشه با با کلی فرض و نشیبم که باشه میخونم ولی اگه نباشه میخونه ولی زیاد توجهی به بدی هاش نمیکنم ...تا حالا این خوب بودنت بوده که دیونم کرده‍...شاید روزی درباره ات سطرها نوشتم نمیدونم ولی سعی میکنم یه روز این سطر بزرگ زندگیم رو نوشتم

:) دختر خوب... ممنون واسه انرژی مثبتی که بهم دادی دختر خوب ^-^

^_^ 1395/02/22 ساعت 11:44

آره اقدام به دوست داشتنه‍... تو
من حس میکنم دیدمت لابه لای عکسا:)
خیلی خوشم امد مورد تحسینم بودی زیبا و خوب و متین
من آرزو نمیکنم ولی توی تصورم خودم رو جای تو جا میزنم عاشق زندگیتونم ، تو دومین نفری هستی که من دوست دارم از لحاظ شخصیتی مثل تو باشم اولین نفری بود که کنارم بود حتی بهش گفتم که شبا قبل از خواب بهش فکر میکنم
مگی همینجور برازنده بمون باشه‍...

عزیزکم، هم حس خوبیه و هم بد...
چون متاسفانه من خیلی ایراد دارم، خیلی دخترک
لطفا بهم قول بده رفتارهای خوبم رو دوس داشته باشی فقط و نه همشون رو... متاسفانه من اشتباهاتم رو هم اینجا می نویسم، امیدوارم تاثیر بدی تو دیدگاهت به زندگی و ...نذارم.
اولین نفر یعنی کی بوده؛)؟ دعا کن بهتر بشم عزیزکم... ؛)

چه تعبیر خوبی
دلچسب
دلنشین
تاحالا اینطوری به قضیه نگاه نکرده بودم

نگاه کن تیلو ^-^
به فال نیک بگیر جدا شدن هات رو از آقای دکتر:)

امین 1395/02/22 ساعت 11:25

وای که برگشت و دوباره داشتنش چه حالی داره الان که فک میکنم

:) نه هر برگشتنی البته...
بعضی رفتنی ها را لیاقت برگشتن نیست، خدا مجالش رو نمیده به هر کسی :)

^_^ 1395/02/22 ساعت 11:07

سلام مگهان خوبی خانمی نازم :)
خیلی دوست دارم مگهان ولی تو یه ذره به بودنم هم فک نکردی دیگه خودم نمیدونم چجوری اقدام به دوستداشتنت کنم :)
راستی دخترم فکر نکنی پسرما:)
چون دخترم عاشق کاراتم شیفته اخلاقتم شاید باورنکنی بیشتر اوقات دوست دارم جای توی باشم :+
مگی عکس از خودت تاحالا توی وبت گذاشتی عایا؟!

سلام دختر خوب:)
اقدام به دوست داشتنم؟! عزیزکم...
متاسفانه من خیلی بی توجهم نسبت به دوستای خوبم، باید منو ببخشی که حتی نمی تونم حدس بزنم کی هستی!
جای من بودن یعنی چه حسی داره؟ فک نکنم خیلی هم هیجان انگیز باشه ها، تجدید نظر کن در آرزوت؛)
گذاشتم قبل تر ها... و شاید باز بذارم و شاید نه:)

+ یه دختر خیلی خیلی ساده بدون ذره ای دستکاری و عمل در صورت رو تصور کن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد