مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رشت#موسیقی#تار#علی سرلک

دوستای رشتی، اینجا کسی علی سرلک نوازنده تار رو می شناسه؟


دوستای رشتی، کنسرت مهمانی کوچک، رو بهتون پیشنهاد می کنم، اگر می خواین بلیت رو با تخفیف بگیرین و نمی دونین چجوری بهم بگین... براتون می خرم:)


و دیگر اینکه، اگه نمی شناسید خب بشناسید، Ali Ghamsari رو می گم:| و همین.


+ شاید موقت

نظرات 6 + ارسال نظر
Lena 1395/02/21 ساعت 22:22

برونگرا؟
هوم؟!
بیشتر چیزایی که تو اینترنت پیدا کردم ربطی به من نداشت اصلا
یه جایی مثلا نوشته بود punctual

پانکچوااااال=))))) خود منم اصلا

Lena 1395/02/21 ساعت 19:29

گروه خونیمون مث همه که!!!
من تازگی فهمیدم آ+ ام

عزیز دلمی...
گفته شده آ ها برون گرا تر و باهوش ترین گوه های خونی هستن!
تو برنامه ی سه روز پیش مردم چی میگن! اینقدر برنامه باحالی بود.
من نمی دونم چرا تنها شیرین عقل داستانم=))

رشت فقط منو یاد یه چیز میندازه..: شاهین "
البته شاهین بچه بندر انزلیه ولی خب کلا

اوففف من این اخیر یه مدته با هرکی حرف می زنم یا می پرسه آشنایی با شاهین داشتین؟! یا میگه شعرای شاهینو گوش می کنی؟ میفهمی؟! :)))
چرااا ؟! لازم به ذکر است بگم دوست پسر عمه م بود:| و خب یاد کس خوبی میفتی، هرچند که از نظر اعتقادی رو اعصابمه، ولی دوس دارم خیلی از آهنگاشو دیگه

کامنتم اومد؟ :|

ها

مگی‌گروه خونی ت چیه؟
ددی اورنج چی؟
و چوپان چی؟

آ مثبت هستیم من و ددی نفسو!
مامان گشنگمم او منفی هستش!
نمیدونم چوپان رو:| سوالایی برات پیش میاد:))

خوش بگذره.

مچکرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد