مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گلدونای دلتنگو رو پله می ذارم...

لحظه های بی قصه رو

.

.

.

طاقت ندارم. 


+ با تموم غمگین بودنش حالمو خوب می کنه. گرچه عاشقانه ست و دور از حس و حال این روزهای من...

http://www.irmp3.ir/download/s/eyJjdCI6IjB0dVBmTFhDa0d3ZUZSM2YwaldGRHc9PSIsIml2IjoiMzdiZjJjNTdkZTU3NDA3ODYzNjliMDI5YmRjMWU2OTYiLCJzIjoiMzI2N2ViZjAwZjg1MDIwZCJ9.mp3


نظرات 9 + ارسال نظر

چشم من به راه عشقه...
عالیه این کار.

عااااالیه! خدای من...

باران 1395/02/20 ساعت 22:23 http://baran-95.blog.ir/

عیدتون مبارک

ممنونم و عید شما هم ^-^

ساده خان 1395/02/20 ساعت 17:53

چقدر خوب بود
مرسی

نوش گوووش

اویشن 1395/02/20 ساعت 15:31 http://dittany.blogsky.com/

عکس پرتقال تو نمایشگاه تو پست بالایی حرف نداره

:)) قربانت آویش!
منم دوسش دارم

رگها 1395/02/19 ساعت 22:38

بدبختا در هاله ای از ابهام فرو رفتن :)))
مگی چیه ؟ شی عه ؟ انسانه ؟! تو جیب جا میشه؟ :)))

=))) عالی بود!
طفلی ها... مگی انسانه...بهشون میگفتی خب:|
دختریست رشتی:))

رگها 1395/02/19 ساعت 22:03

http://bayanbox.ir/view/6262018314819792444/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6-%DB%B0%DB%B5-%DB%B0%DB%B8-%DB%B2%DB%B1.%DB%B5%DB%B9.%DB%B3%DB%B8.jpg
فقط چون با گوشیم آپلود کردم فکر کنم سایزش داغون باشه :/
اونجا به دوستام گفتم عههههه وایسین برا مگی عکس بگیرم
گفتن مگی کیه :دی گفتم نمیشناسینش :))

=))))))) عالی بود نمی شناسینش!
مرسی که اسمم رو بهشون گفتی ^-^ هوراااا

رگها 1395/02/19 ساعت 19:24

همین الان اومدم عکسی که از مگستان آپلود کرده بودمو واسه ت بدارم دیدم قبل از من فرستادن واسه ت :)))

واااای باورم نمیشه فاطمه
بفرست تو هم لطفاااا ^-^

jud 1395/02/19 ساعت 17:48 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

سلام مگهان؛)
مگهان من از وب شما و چندتا بلاگر کتابخون دیگه چندتا کتاب انتخاب کردم که اسمشو تقریبا دوجا یا بیشتر شنیده بودم ...
مگهان جان ببین شما نظرت چیه،تایید میکنی؟!
کتابهای:
تیرهای سقف را بالابگذارید،نجاران از سلینجر
فرانی و زویی از سلینجر
کتابخانه ی عجیب هاروکی موراکامی
اومون را اثر ویکتور پلوین
دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم از سلینجر

کتاب ناطور دشت اولین چیزی بود که میخواستم انتخاب کنم اما انگار اون ترجمه ای که بود زیاد مورد تایید نبود!
کتاب بادبادک باز و همنام رو هم زیاد شنیده بودم ولی فکر کردم از نظر اولویت بندی اینها بهترن!
:)
دستت درد نکنه:)
کتابخانه مگهانو دقت نکرده بودم قبلا!

به خانووووم تایید می نمایم!

ولی اگه اهل داستان کوتاهم هستن خوبی خدا رو پیشنهاد می کنم، یکی از ویژگی های مثبتش اینه که آثار چند نفر توش دیده میشه، من بودم جای کتابخانه ی مرموز یا همون عجیب موراکامی کتاب خوبی خدا رو می گرفتم!
موافقم با انتخابهات... البته اومون رو اصلا نخوندم و نمی دونم چی هست دختر خوب:*

منم گوش بدم ببینم خوب میشم یا نه

ناراحت کننده ست:|
خیلی...
گوش نکن بابا، من چون عاشق و اینا نیستم روم اثر منفی نمی ذاره:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد