مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی از دوست حرف می زنم، از چه حرف می زنم.

بعد از ظهری در کیفتو باز کنی و ببینی یه بسته M & M گذاشته تو کیفت... 

شماهام اینجوری باشید، وقتی رفیقتون کیفش رو میده که نگه دارید و میره جایی دس کنید تو کیفش و با دوس داشتنی هاش سورپرایزش کنید.

+ سوپچایز ^-^ سوپرایز + چای

خب آخه یعنی چی که دوستای مجازی من این همه خوبن...؟

نظرات 14 + ارسال نظر
آقاگل 1395/02/20 ساعت 16:09 http://aghagol.blog.ir

با این حساب دوسستاتون خیلی خوبن.
ما کیفمونو به یکیشون بدیم میدونیماگه چیزی ازش کم نشه اضافه نمیشه!
بخصوص اگه خوردنی داخلش باشه!

=))) هان گویا اصلا نگاه به کیفم نکردن، یه کوچولو وا کردن و اینو چپوندن توش!

آویشن 1395/02/20 ساعت 15:22 http://dittany.blogsky.com/

شکلات اصن جزو بهترین کادوهای دنیاست

بله! خصوصا اسمارتیزیش!

آوا 1395/02/19 ساعت 17:59 http://ava_life.blogsky.com

کی کیفم و بهت بدم؟

:)))))
والا این دوست من در امر سورپرایزینگ خیلی قوی عمل می کنه
من اصلا حدسم نزدم چیزی تو کیفم گذاشته باشه:دی
من بذارم که تابلوعه خب ^-^

من شکلات تلخ95درصد دوست دارم گوفتم راهنماییت کنم برای سورپرایز کردنم دغدغه نداشته باشی

=))))))))
منم چغندر دیگه!!! یادت که نرفته

من... 1395/02/19 ساعت 16:49 http://rozhh.blogfa.com

ببینممممممم
نکنه توام ازون چای خوراااااااااشی؟
ازونایی که معتادن به چای به لیمو و وختی عطر چای هل و چای دارچین رو میشنون کلن مست و مدهوش دمباله یه استکان میگردن ؟؟؟؟؟؟

بلی که چای خورم! البته بگم چای دارچین دم کرده تو قوری رو زیاد دوس ندارم، برعکس بهار نارنج رو عجیب دوس دارم.
یه مرمر بانویی هم هست که عاشق چایه! من یادش میفتم همیشه، تو هم یاد من بیفت با چای:دی

fahi 1395/02/19 ساعت 12:16

خوبه ک وارد این بازیای دوست دختر دوست پسر نشدی اینجور روابط تنشا و اعصاب خوردیای زندگی متاهلی دارن ولی تعهد زندگی متاهلی ندارن ،دختره ماجراضربه می خوره اون میمونه و ی اعصاب داغون . ی سری دکتر مجد اومدن دانشگاهمون می گفتن ازدواج نکنید!! اگه کردید بچه دار نشید اشتباه اولو کردید دیگه اشتباه دومو نکنید!! البته ازدواجای موفقم هست

:) شاید پیشتر شده بودم!
واقعا نه سنم اجازه ی دوستی و بچه بازی میده، نه انرژی زیادی دارم برای خرج کردن در این راه...
بله خب، ازدواج موفقم کم نیست، من امیدوارم تو نسل بعد یا ازدواج صورت نگیره یا میگیره تداوم داشته باشه... احساس می کنم کم کم داریم به این سمت می ریم.

هدی 1395/02/19 ساعت 11:35

وای مگی کنجکاو شدم نقطه مشترک چیه

هیچی بابا:)) یه چیز عام هست.
کامنت بعدیتان را با اجازه برای خود نگه داشتیم بانو، کنسرت تهران بود البته و سورپرایز رخ داده هم در تهران و برج میلاد انجام شده

مروئه 1395/02/19 ساعت 09:41

من خواهرم اینقدر از این سورپرایز برام دارم توی سجادم کادو میذاره،توی تختم کادو میذاره،لای لباس خوابم،توی جیب لباس فرمم،توی کیف پولم،کادوهاشم متنوع است
ولی بهترین کادوش به خاطر روزه اولین 5شنبه رجب(لیله الرغائب)دوسال پیش بود که برام از ست دستبندم آویز گردنشو کادو گرفته بود.

:)) مامان و خواهرم خیلی این کارو می کنن، همیشه هم وقتی از سفر بر می گردم یکی از دوست داشتنی هام به زندگیم اضافه شده و این سری قبل رفتن گفتم مانتو بخرم و منصرف شدم. وقتی اومدم خونه رو در اتاقم یه ساک خوشگل بود که توشم همون مانتوی مذکور بود ^-^
اصلا به همین دلیل منم تو فکرم که سورپرایز کنم بچه مونو

+ خواهرتان را دوست می داریم.
+ این کامنت رو پاک می نماییم دیرتر، مبادا دلی را بلرزاند و این حرفها

سلام 1395/02/19 ساعت 09:27

؛)

هدی 1395/02/19 ساعت 09:05

نوش جان به به عجب سورپرایزی
من بودم گوشه کنار کیفم نگاه میکردم چیزی دیگه نگذاشته اخه چرا یه بسته چرا بیشتر نذاشت

خیلی خیلی خوب بود.
خب سورپرایز برای یه دوست معمولی در همین حد کفایت می کنه، سری پیش هم با چند کتاب سورپرایزم کرده بود. هدیه نداده بودها، به روش خاصی هدیه داده بود که شوکه کننده بود:))

+ راستی این دوستم یه ویژگی مشترک با شما داره... ویژگی که شاید نه...یه نقطه مشترک؛)

fahi 1395/02/19 ساعت 08:42

سلام تا می تونی از آرامش زندگی مجردی و حضور پدر و مادرت استفاده کن، چن تا از پستا رو خوندم اینطور برداشت کردم ک دلت خانواده و خونه خودتو می خواد، ازدواج با فرد مناسبت ممکنه (ممکنه ها) باعث آرامشت باشه هر چقدم اون مرد خوب باشه بخوبی خانواده ت نمیشه!! حالا دلیل این حرفام چیه؟؟ ازدواج صبر می خواد تحمل می خواد زن باید سنگ زیرین باشه!! مسئولیت ی خونه بدوششه پخت و پز تمیزی تحمل عصبانیت و افسردگی ی مرد خیلی سخته خلاصه اینکه فقط دست تو دست هم بودن و حرفای عاشقانه نیست، بعد ازدواج این حرفها هم تموم میشه با اومدن بچه زن و شوهر کلن از هم جدا میشن!! این حرفا رو بخواهرمم میزنم تو می بینم دخترای جوون چ سرابی از ازدواج ساختن، از آزادی آرامش و دوست داشتن بی حد و مرز پدرو مادرت استفاده کنید

سلام ممنونم از حرفهاتون، حقیقتا اصلا اصلا خوشبین به ازدواج نیستم که اگه بودم اقلا الان دوست پسری داشتم، و خب من شک ندارم هیچ کجا خونه ی پدرم نمیشه... نه کاری می کنیم نه هیچی، پول تو جیبیمو می گیرم، محبت می بینم و همه چیز در کمال آرامش می گذره... ازدواج واقعا استرس زاست، تصمیم خیلی بزرگیه و امیدوارم جوری نباشه که عادت کرده باشم به این راحتی و هرگز حاضر نشم متاهل بودنو بپذیرم.

:دی

باران 1395/02/19 ساعت 00:49 http://baran-95.blog.ir/

در این موقع است که کردا میگویند :
وه چه بوو ؟
معنیش نمیکنم ؛ ))))

؛) باشه ترجمه ننمایید! :دی

یاسی 1395/02/19 ساعت 00:40

واقعا خییییییییلی کار قشنگیه!!!

اما باید در حد همون گذاشتن باشه نه بیشتر
البته که نفس خود کارخوبه که مهمه اما تجربه های تلخ ثابت کرده که برای بعضیها اصلا نمی شه فقط به نفس کار خوب فکر کرد و انجامش داد; بلکه باید به عواقب و برداشت و عکس العمل طرف هم فکر کرد که خدایی نکرده سوارت نشه!
خدا اینمدل ادمهای خوب رو. و ادمهایی که شایستگی این کارهای قشنگ رو دارن, سلامتی بده.


هوم، خیلی خوب بود... اونقدری که دیدمش از ذوق داشتم می مردم واقعا، دوستای خوب نعمتن واقعا
یکی از نعمت های بزرگ خود خود شمایی تازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد