مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و دنگ شو میگفت...

آمدم از راه دور و

همچناندورم


من

از 

تو

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1395/02/20 ساعت 15:29 http://dittany.blogsky.com/

چه خوووووب.
منم این هفته چهارشنبه میرم کنسرت زند وکیلی

به به!
منم که هستم =))) چه ساعتی؟ کدوم ردیفی؟
شاید ببینی مگی رو! من فک کنم خیلی جلو هستم متاسفانه:|

شبنم 1395/02/18 ساعت 20:50

سلام یه پستی یزدی پسند بود پرییید!!!!

سلام عزیزم، فعلا منصرف شدم و ممنونم از محبتت
و خوشحالم برای روشن شدنت ^-^

مهدیس 1395/02/18 ساعت 13:42

زنگ شو حرف دل تو رو هم زده ها

؛) هاها... خودشون خوندن والااا

سپیده مشهدی 1395/02/18 ساعت 10:13

نگووووووووووووو تو کنسرت بودیییییییییییی؟
وایییییییییییی منم بودم
نگو وقتی گفتن عکس بگیرین با گوشی هاتوننننن واسه کلیپ ...تو هم گرفتیییییییییییییی
واییییییییییییییییی تو کجا بودییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه... نه! نه...
می بینی؟! من سه بار برج میلاد کنسرت رفتم و هر سه بار همزمان با خودم دوستای مجازیم تو کنسرت حضور داشتن.
مترسک در چارتار و شادی بهارنارنج در کنسرت حجت اشرف زاده و حالا هم که...!
من ردیف 9 بودم سپیده، با یکی از دوستای اینجایی که دعوتم کردکنسرت:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد