مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به بغل کردن یه دختر کوچولو شدیدا و اکیدا نیازمندیم.

وسط جمع و جور کردن وسایلم نشستم و با بغض گفتم اصلا این چه وضشه، جای اینکه تو خونه م باشم بچه داریمو کنم هی کوله مو پر می کنم از این ور به اون ور و از اون ور به این ور... بشینم سر زندگیم دیگه!


+ فکر کنم یک سالی بود که از فکر بچه هم خوشم نمی اومد و واسم دست و پا گیر بود، ولی انگار وسط تموم آزادیهایی که دارم امشب دلم می خواست دخترکمو بغل کنم و اگه بی خواب می شم دلیلش جیغ و ویغش باشه و نه اتفاقهای درسی... 

+ حلالم کنید، راهه و هزار و یک خطر... 



نظرات 4 + ارسال نظر

به بغل کردن دوتا دختر کوچولوی دو قلو شدیدا و اکیدا نیازمندیم.
با تشکر

ووویش دو قلووو؟! *_*

مال من زود اجابت شد ایشالا مال شمام بشه

Meredith 1395/02/17 ساعت 14:33 http://san-antonio.blogsky.com

منم بهش فکر کردم!
اینشالله که سالم میری و سالم میای

اوم، خیلی خیلی ممنونم
و ممنون واسه آدرس جدید

سلام
بادمجون آفت نداره
به سلامتی بر میگیردی

حالا شاید پسر کوچولو باشه :)

من به دلم افتاده دختره:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد