مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من چقدر عاشق تجربه ی طعم های جدیدم:)

خوشبختی یعنی ساعت 11 شب دوست شیرازیت ببردتون بابا بستنی ^-^ اون وقت شب هم همچنان شلوغ بود. 

حالا دیگه نه تنها می دونم بستنی طلاب چه طعمیه، بلکه طعم بستنی بابابستنی رو هم چشیدم ^-^  

+ اگر گذرتون به شیراز افتاد حتما اینجام برید:) 

یکی از بستنی هاش طعم بهارنارنج داشت، اوم... طعم بهشت می داد انگاری...

و اینم بستنی جان... دلتون نخواد

نظرات 29 + ارسال نظر
Meredith 1395/02/17 ساعت 14:34 http://san-antonio.blogsky.com

من عاشق این قیفی شکلاتیه هستم.هر وقت برم از اینا میخرم :)))

اوممم... خیلی دلم می خوادش ^-^
جای منم بخور

نرگس 1395/02/15 ساعت 19:54 http://notiar.blogsky.com

با اجازتون الان قم هستم:دی
دیار پدری و دیار مادری و محل تولد و سکونتم هیچ کدوم باهم برابر نیستن:))

عه چه بامزه:دی
خدا کنه بتونم بیام قمتون؛) دیار پدر و مادر گرامی رو که رفتم... خدا رو شکر ^-^

من... 1395/02/15 ساعت 15:53 http://rozhh.blogfa.com

میدونی مگی...با عکس بستنی اصلا دلم بستنی نخاستا...
اون یه خطه عاخر بودا...
یکی از بستنی هاش طعم بهارنارنج داشت، اوم... طعم بهشت می داد انگاری...
....
این...
دلم خواست واقعا :|

الهی...
خودمم خیلی خیلی دلم خواسته الان :( اوم....

مگییییی
دیدی من اونشب کلاه سرم رفت و بهارنارنجیشو نخوردم!
ببین امسال قرار بود من و یکی ازهمکارام بیایم نمایشگاه چون پارسال دوتا آقا رفتن و قطعی هم بود تقریبا و من خوشحال بودم که میبینمت اونجا! .......... کلا نمایشگاه رفتن کنسل شد! میبینی تورو خدا!!!؟؟

هعییی.... برو بخور بهسا با عشق بخوری چاگم نمیشی و ضرر هم نداره:دی از طرف منم بخور
ای کااااش میشد برید بهسا... منم شاید شاید بتونم راهی شم! هنوز مشکوکم...

فاطمه 1395/02/15 ساعت 10:55

و همانا آگاه باشید ما میایم جواب کامنت هایمان را میخوانیم
:) :) چون پدرش برا شغلش منتقل میشه یه شهر دیگه و دیگه الان شاید40 سالی هست که تو این شهره و هیچ وقت برنگشتن به شیراز البته خواهر و برادارم شیراز رو دیدن چون من ته تغاری بودم ندیدم
الان هیچکیو دیگه شیراز نداریم
فقط یه عموی با نسبت فامیلی خیلی دور

:دی
چه کار خوبی می کنید! ما هم معمولا بر می گردیم و جواب کامنتمان را می خوانیم حتی اگر دیگه کامنت نذاریم...
چه جالب :) مامان من هم حدودا 40سال پیش شیراز بوده ^-^

هدی 1395/02/15 ساعت 10:48

مگی کاش اومده بودید شهر ما نزدیک بودا دریا هم داره هوا هم عالی

وای نگو که هی دلم می خواد بیشتر تر

هدی 1395/02/15 ساعت 10:19

مگی من خواهرم شیراز ازدواج کرده عروس شیرازیها شده ..پدرم اونجا یه اپارتمان گرفته برا وقتهایی که میریم دیدن خواهرم اینا و تابستانها که شهرمون گرمه خانوادام میرن شیراز .

وای چه کار هیجان انگیزناکی... اینقدر دوس داشتم بیام سمت شما
می دونی؟ تو سرم هست که ایران گردی کنم ولی خب، امکانش رو ندارم... خانواده هم نگرانی های خاص خودشون رو دارن، گرچه بگم مخالفتی نمی کنن

+ این سری رفتی بابابستنی یادم کن ^-^

عجب بستنی ایییی
گوارای وجودت.
من شیراز دوست میدارم اما قسمتم نشده

خیلی مچکرم
انشالله خیلی یهویی برنامه سفرتون جور شده...

پریسا 1395/02/15 ساعت 05:47 http://parisabz.blogsky.com

به به، نوش جان. این بستنی مورد علاقه ی منه. این اواخر با هر گروهی میرم بیرون آخرش میکشونمشون اینجا

خوشابحالتان:|
تازه قیمتشم خیلی خوب بود واقعا ^-^ اوم...

فاطمه 1395/02/15 ساعت 01:13 http://fatemen1993.blog.ir

شیراز نرفتم
ولی شیراز دوست داشت
جالب اینکه بنده مامانم شیرازی ولی تا حالا یکبار هم نرفتم:)
اینم یه مدلش: )

چقدر جالب، باورم نمیشه کسی شهر مادرش رو ندیده باشه... :)

نرگس 1395/02/15 ساعت 00:58 http://notiar.blogsky.com

ای جون نوش جانت کاکو:دی
منم شیرازیم:پی
و چون مادرم هم مشهدیه میدونم بستنی طلاب چیه ..آخ آخ
بستنی دقت!

وای چه حس غریبی :)))))))
حس خوبی بود، سوال اینه که الان شما ولایت مادری هستین؟! یا پدری؟!
چه شهرای خوبی و چه کشوری خوبی داریم ما به به ^-^

سهیلا 1395/02/14 ساعت 19:21 http://nanehadi.blogsky.com

به به بستنی.نوش جان.

مچکرم بانو سهیلای عزیز

مریدا 1395/02/14 ساعت 15:18

من هنوز اینجام.
دو سه ماهی وقت دارم تا شروع کلاسها.
مطمئن باش بی خداحافظی نمیرم

ممنونم مریدای عزیزم
ای کاش می شد ببینم روی ماهت رو :)

نفس 1395/02/14 ساعت 15:17 http://takenote.persianblog.ir

وووی دلم خواست. نوووش جونت عزیزم.
ببین چیکار کردی ... حالا ما که اینجا بابا بستنی نداریم ولی عکس بستنی خوشگلت رو دیدم هوس کردم برم بستنی بخورم امروز

بخور، هر شهری بستنی مخصوص خودش رو داره
مطمینم ^-^ *_*

خب دلم خواست الاااااااااااااااااان
این چه کاریه آخه

:دی
عه فک نمی کردم همه دلشون بخواد که این همه:))

نیستی امروز دخمل گل؟

نبودم تیلوی عزیز، شاید نوشتم از ماجراهای امروزم:)

چوپان 1395/02/14 ساعت 12:50

اون لعنتیای سفید که شبیه پنیرپیتزای یخ زده رو بستنیتن... خامه ن؟؟؟؟؟
آره؟؟؟؟؟
خامه هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آررررررررررررررررررررررررررررررررره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوم، خامه ن... خامه :((
من عاشق خودش بودم، ولی هرگز با خامه ی یخ زده نتونستم کنار بیام چوپان:|
:)))) خیلی واسم طعمش عجیبه:دی

سلام 1395/02/14 ساعت 09:24

چه بستنی هوس انگیزی

خیلی خوب بود عوضی *-*

یاد باد آن روزگاران...!

کدام روز برادر :/؟
اونم آب می خورد:))؟

هدی 1395/02/14 ساعت 08:55

بابا بستنی بی نظیره نوش جانت
شیرین کام باشی مگی قشنگم

هدی جون شمام رفتی :*؟
مچکرم شمام همینطور

^'^

آه بابا بستنی! همونی بود که بالای فلکه گازو بود؟! سرنبش بود!
من همه بستنی ها رو دوست دارم اما واقعا این طعمش متفاوته نمی تونی بگی یه بستنی خوردیم و تموم! واقعا مزه بهشت می داد!

فک کنم سرن جانم، فک کنم همون بود
اوهوم خیلی خوب بود، من بستنی سنتی تبریز را نیز عاشقم، مشهد هم... خلاصه که خیلی خوب بود اینم
جالبه که هم نظریم سرن جانم

مریدا 1395/02/14 ساعت 01:30

اااااه بابا بستنی.
یاد خاطرات خوشی رو زنده کردی دختر.

آآآآآه...
خدا شاهده امروز هی با خودم فکر کردم یعنی الان کجایی؟!
کارات چطور پیش میره و الان خیلییی ذوق زده شدم از بودنت در اینجا:|

مگی آخه توعه فرعون! نمیدونی بستنی چیزیه که بخاطرش خودزنی میکنم حتی؟
اونم این بستنی ها!

وای اصن نمیتونم نیام و نبینمش هی!

فرعون!
نمرود!
دلم میخواد تا صبح فحشت بدم.

=)))))))
نمرود
ممنونم بابت فحاشی ها :دی

کافر!
ستمگر....

خیلی فرعونی باور کن!

دهه...
دیگه در این حدددد جلی؟!

تو یه شکنجه گر بی رحمی که با روح و روان یه کنکوری بازی میکنی

سلام کنکوری ^-^
مگه کنکور داری تو :))؟!

خانوم رنگین کمون 1395/02/13 ساعت 22:21

بهههه ای جان منم که روانی بستنی:)
نوش جونت عزیزم

^-^
مچکرم
شمام تو شهرتون همچو بستنی فروشی سنتی ای دارین؟

بریدا 1395/02/13 ساعت 22:06 http://brida.blogsky.com

اصلنشم دلم نمیخواد:/

:دی معلومه

قبول داری کافری مگی؟ :))))
دلم‌میخواد خفت کنم.بکشمت اصلا !
عنجه عنجه حتی....
کِی رفتی شیراز تو اخه؟بزنمت من؟هاااا؟بِتِرک!خب؟ :)))

اصن یا برش میداری عکس بستنیو یا مشکی رو خط خطی میکنم :)
شده بو میکشم‌ کل پرتقال های رشتو تا پیدات کنم و الخ! همون عنجه عنجه!

=)))))
بیا رشت و پیدام کن
هر کی نکنه ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد