مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مثل بستنی طلاب، تو اون روز داغ مشهد...

بعضی لحظه ها هستن که تو ذهن آدم حک می شن، مثل اون روز که با بستنی طلاب میدون تختی(!) سوار تاکسی شدیم! چه کارهای عجیبی که نمی کنن آدمها... 

 و یا مثل اون شب که دور و بر 10 شب تازه قصد کردیم بریم کافه فنجون مشهد... چه هوای خوبی بود، چه شبای خوبی بود و چه پیاده روی نصف شبونه ش چسبید! 

دوستای مشهدیم... دلم حسابی هوس شهرتونو کرده، اما دوس دارم این بار وقتی بیام زیارت که اتفاقای خوبی تو زندگیم افتاده باشه... پولامو بهم پس داده باشن، خوشحال تر از حالام باشم، بابام دستش باز تر شده باشه، نمی دونم... اقلا به یکی از آرزوهای ریزم رسیده باشم:) امیدوارم اتفاقای خوشی تو راه باشه، امید الکی الکی داشتن هم بد نیست گاهی... 


+ جهت سوزانیدن دل نبود نوشتن این پست، خودم از یادآوریش بیشتر دلم سوخت! و دلم تنگ شد. همین دیگه... هاه


نظرات 19 + ارسال نظر

ای وایِ من، مشهد
یاد اون شبی که اون کار خطرناک رو کردید و نصفه شب از سجا پیاده رفتید تا تختی!

خیلی کار خوبی کرده بودیم!
یادش بخیر :))) ^-^
خیلی خیلی خیلی دلم مشهد می خواد:(

تعجب میکنم چرا اینقدر اصرار داری برای عاشق شدن گزینه مناسبی نیستی واقعا تعریفت از عشق وعاشق شدن چیه ؟ کسی که حاضره دوستاشو خوشحال کنه دلش میخواد خوبیاشو خوشیاشو با بقیه شریک بشه غم وغصش مال خودشه و مهربونه برای من کافیه که عاشقش بشم ومثل درسا دوستش داشته باشم مگی بقول جناب خان میام براتا اگه باز بگی به مشکل بر می خوردیم :))) والا
اصلا من میخوام عاشقت باشم حتی با مشکل چیه حرفی داری ؟ :))) متن بی ربطتته رو خوندی
عاشقتم چون باعث شدی از چیزی بنویسم که سالها دلم میخواست بیانش کنم وجرات نداشتم راستی اسم جدیدت از طرف پارسا خاله پرتقاله

آممم فکر کنم من در کل مشکل دارم و دوست ندارم کسی عاشقم باشه. جز در موارد خیلی خیلی خاص که اونم موردش پیش اومده و عاشقمم نشده!
الهی زنده باشن پارسا جان

مروئه 1395/02/12 ساعت 10:39

سلام مگی جون
من روسیاه شدم و بدقول رفتم مشهد اما فرصت نکردم برات پارچه بگیرم
راستش نمیدونم چرا ولی انگار هم من هم خواهر یه چیزی تو حرم جا گذاشتیم جفتمون بیتابیم
دعا کن قسمت بشه دوباره تو خرداد بریم دعا کن دوباره بریم.

سلام دختر خوووب...
چند روووزه می خوام تبریک سال نو بهت بگم! و چند وقته می خوام حالت رو بپرسم... خیلی خوشحالم که رفتی دختر خوب و ایشالا که خیلی زودتر از چیزی که فکرش رو می کنی موجبات سفر مهیا شه

+ چادر واقعا شوخی بود عزیزم و قرار بود اگر ساکن مشهد شدی برام بخریش؛) نه وقتی سفر میری

سارا 1395/02/12 ساعت 10:02

سلام. میشه یه گلچینی از گروه دال رو به من معرفی کنین؟

سلام من خودم اگه اشتباه نکنم همش سه تا از آهنگهاشونو دارم.
دو تاشم تو وبلاگم گذاشتم... *_*

ان شالله زود زود بیای مشهد.وقت چغندرم باشه

واااااای یاد چغندر نندازم:(((
اوم...

اون بستنی ها رو که دیدم اول فکر کردم از این گلدان فانتزی هاست که توش سنگ ریختن!

یا خود خدااااا:)))یا خود خدا

خورشید 1395/02/12 ساعت 06:59

بله عاشق تو چون گنده دماغا خوب می تونن با هم کناربیان :))شاید برای عشق اون مدلی بد گزینه ای باشی ولی برای عشق مادر دختری خوبی

من تقریبا مطمینم به شدت به مشکل بر میوخوردیم!
گند دماااغ؟! :| نه نمی تونن هرچند من گند دماغ نیستم:|

مگ پستتو نوشتم دوست داشتی بخون نخونی هم اشکال نداره خودم میخونم وهی بیشتر عاشقت میشم :))
هیچوقت نگفته بودم که من عاشقتم ولی اینو در گوشی فرض کن

عاشق من:|¿
من یکی از بدترین گزینه ها برای عاشق شدنم. تازه اگه بدترین بدترین نباشم!!!

من... 1395/02/11 ساعت 23:51 http://rozhh.blogfa.com

کاش بفهمم چرا خجالت میکشم کامنت بذارم تو مگلاگ...:|
میدونی عاشق ساعتاتم؟ ^_^

و اینکه کاش وقتی فهمیدی به منم بگی خب!
نه نمی دونستم که... منم عاشق سلیقه شمام اصلا:| راستی کدوم ساعت خب :-" ؟

بریدا 1395/02/11 ساعت 19:05 http://brida.blogsky.com/

هاع؟ آها:)
اصلا حواس ندارم این روزا

:))) ایشالا کنکورتو بدی خوب میشی...
بدووو برو دخترک به کارهای مهم مهمت برس!

مترسک 1395/02/11 ساعت 17:43 http://1matarsak.com/

این دوستمون دیگه بستنی نیستن، یه وعده غذایی کامله! :))

والاااا:)))
ما نصفه خوردیمشون اتفاقا!

باران 1395/02/11 ساعت 17:42 http://baran-95.blog.ir/

سلام
ایشالا
یادمه منم چند سال پیش همین حرفی که تو زدی با خودم زمزمه کردم و گفتم وقتی برم که اتفاق خوبی تو زندگیم بیافته بعد برم ولی یادم نمیره
امام رضا بمدت 3-4سال کاملا نطلبیدم هر کاری میکردم کنسل میشد
به امام رضا گفتم آقا من هیچی هیچی ازت نمیخوام هیچ خواسته ای ندارم جز اینکه دوباره دعوتم کنی که بدجوری دلتنگت هستم ...
تا تابستون پارسال که طلبیدم...

+
امیدوارم هر وقتی که میری پابوسش کلی اتفاق خوب برات پیش اومده باشه :)

++
کد بلاک اسکای :
52269:)

سلام
من البته ابدا نگفتم نمی رم، گفتم دوست دارم وقتی میرم اینطوری باشه، و فقط اینطور دوست دارم.
انشالله برای همه اتفاقهای خوش در راه باشه
+ مرسی کد ؛)

ساده خان 1395/02/11 ساعت 16:23

با یاد اوری این ک همچین خاطرات خوبی داشتید و باز میتونید داشته باشین خوشحال شین لطفا

چشم:دی خوشحال میشم! قول می دهمی ^-^

یادداشت میکنیم؛ گیسوم!

درود!
گییییسوووو ی من ^-^

نبات 1395/02/11 ساعت 15:35 http://nabbat.blog.ir

ووووووووووووووووووووووووووووووی
رشت....شهر دوست داشتنی من....شهری که براش می میرم....یه عالمه خاطره دارم از شهرتون.....
خب الان من دلم بستنی خاست کیو باید ببینم؟
نه بگو دیگه....:))
چرا نمی بینیش دیگه؟....
منم مشهد دلم می خاد اما کی منو ببره....خود مشهد رفتن یه اتفاق خوب می تونه باشه
چقد صمیمی و خودمونی می نویسی...:))
ممنون برای تبریک

هان؟ چه اتفاق خوشی...
یکی که رشت رو دوست داره اینجااااست:| نه:))
چه حس خوبی داشت کامنتتون
والاااا...آم بستنیش زیادم جالب نبود که!!! من الکی الکی هوس کردم:|
و شمام لطف دارید همی..

مهدیس 1395/02/11 ساعت 15:17

منم گیسوم رفتم مگی جان
باید اسم جاده شو میذاشتن جاده بهشت
از شبهای مشهد گفتی و کردی کبابم

خوش اومدین:) و چه جالب که اینجا رفتین
واقعا نظر منم همینه ^-^

وای از بستنی طلاب

وای وای وای...
خواستم بیام شهر شما باید آدرس جاهایی که خودتون فقط می دونید رو ازتون بگیرم تیلو!
اگه پولم برسه و روم بشه به خونواده بگم باز می خوام برم سفر :))

بریدا 1395/02/11 ساعت 14:51 http://brida.blogsky.com/

کدوم دختره؟ شبیهشه یا واقعا هست؟ اگه آره سریع بردارمش

چی میگی بریدا! عکس این پستم که دست دو تا دختر مشخصه... اون آبی چوپانه:))

بریدا 1395/02/11 ساعت 14:43 http://brida.blogsky.com/

وای مگهان میگم تالش دوست دارم پر بیراهم نمیگم:))) پیرو پست بالا:)
مشهدم خیلی دلم تنگ شده 5ساله نرفتم امسال دیگه اگه قسمت بشه میریم البته زیاد بهش امیدوار نیستم:|

؛) بله اون طرفها خیلی خوشگله دختر خوب
ولی خب، من اونجا رو برای زندگی دوست ندارم چون مردمش هم زبونم نیستن و خیلی مسایل دیگر؛)

+ امیدوارم بتونی بری و برای ما هم دعا کنی... اون دختره تو عکس چوپانه ها راستی؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد