مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدا جان پس چرا تو عاشق اسمارتیز نیستی؟

چجوری بیایم منت کشیت را بکنم؟ خب تو خدایی، من که نمی دانم چه دوست داری، خوشبحالت که اگر روزی با من قهر کنی خوب می دانی چطور بیایی و از دلم در بیاوری... مثلا تو می دانی من چقدر اسمارتیز دوست دارم، یا چقدر آدامس دارچینی را عاشقم... یا می دانی چقدر چادر گل گلی مادرم را دوست داشتم، که پاره شد، اما مگر خدا ها هم می روند بازار و دنبال چادر گل گلی مورد علاقه ی مگهان می گردند؟ 

خب خدا جان، نگران نباش تو کلی راه دیگر برای خوشحال کردنم سراغ داری خودم می دانم، مثلا تو می دانی بابا چقدر از کنسل شدن ماموریتهای فوریش خوشحال می شود، خب می توانی هی و هی با اتفاقات خوش کنسلشان کنی، یا می دانی مامان چقدر از گل دادن گلهای کاغذی توی باغچه ذوق زده می شود، می توانی گلهای باغچه ش را برویانی و اینجوری با شادی مادرم من را هم بی اندازه شاد کنی. یا دست کم می توانی تمام یاکریم های شهرم را که نه دست کم 2 جفت عاشقشان را به سمت پنجره ی اتاقم هدایت کنی، که من هر روز با صدای آوازشان از خواب بیدار شوم و به زندگی سلام کنم. می بینی؟ تو چقدر خدایی و چه کارها بلدی؟ 

ای کاش من هم بلد بودم که تو چه چیزهایی را دوست داری...

اصلا یک چیزی... می شود ازت بخواهم کمی خدا بودن یادم بدهی؟ خب تو که مادری نداری که من خوشحالش کنم، تو که عاشق چادرهای گل گلی نیستی که من بروم بازار و بهترینشان را برایت بخرم، حتی عاشق اسمارتیزهای m&m هم نیستی... خدایا بیا یکجوری با هم آشتی کنیم، من راهش را بلد نیستم، تو خدایی، خودت یکجوری بیا در دلم می خواهم همین امشب با هم آشتی کنیم. خب؟


نظرات 11 + ارسال نظر
ساده خان 1395/02/09 ساعت 20:57

شما مهربون ، خدا هم مهربون
ب نظر میرسه دوستای خوبی باشید : )

خیلی بسیار لطف می دارید جناب ساده خان!

گیل پیشی 1395/02/08 ساعت 17:32

این از خوبیته مگهان عزیز.
پاسخی که برای کامنتم دادین خیلی ذوق زده م کرد.
امیدوارم به تموم آرزوهای خوبت برسی.

^-^
چقدر بعضی کامنتها خوبه... چقدر بعضی از شماها خوبین
همچنین گیل پیشی:)

گیل پیشی 1395/02/08 ساعت 13:13

دل نواز بود... :)

گیل پیشی... یادم می مونه که اون کامنت خصوصیت چقدر خوشحالم کرده بود :)

عالی بود

ممنونم بهامین جانم

نل 1395/02/08 ساعت 11:16

عااالی بود.براوو دختر.خیلی خیلی زیبا بود..
میدونی خدا آشتی هست باهات که میتونی باهاش صحبت کنی.اگه آشتی نبود اجازه صحبت کردنم نمیداد..حتی به ذهنتم نمیومد خدایی هست ک میتونی باهاش حرف بزنی...
:)

*_* وای انرژی های مثبت همینطور سمتم روانه ست!
ازت ممنونم نل
راس می گی

بهسا 1395/02/08 ساعت 08:53

خوشحالم که خوبی مگی
مگه خدا بتو یک لحظه قهر می کند؟
عالی نوشتی

ممنونم بهسا جانم ^-^
تو چه عالم همیشه بهم لطف داری آخه

آشتیه اصلا
حواست نیست
آشتی کرده خودت سخت گرفتی

...
ازش ممنونم که زود آشتی می کنه و لازم نیست حتی یه آدامس خرسی هم بخرم براش! ^-^

دل آرام 1395/02/08 ساعت 08:06

می دونی خدا چی رو دوست داره؟
همین که تو باهاش بی تکلف حرف می زنی

:)
چه مهربون... *_*

. 1395/02/08 ساعت 04:24

پستی که نفسم را در سینه حبس کرد
واه خدایا
عنوان بی نظیر است بی نظیر

...
آیکون خجالت :) و لطف دارید و ممنون

آناهیتا 1395/02/08 ساعت 04:18

چقدر خوب بود دختر...
عااالی

خیلی ممنونم آنا :)
عالی تویی نه این پست!

بهار 1395/02/08 ساعت 04:13 http://likespring.blogsky.com

خدایاااااااااااا آشتیییییییییییی؟؟

:( نکنه آشتی نکنه باهام...

+ خوش اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد