مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یادم نیست نذرم چی بوده، فقط می دونم لازم نیست ادا شن، چون به هیچ کدوم و تکرار می کنم به هیچ کدوم نرسیدم.

امروز هزار تا کار کردم که غمامو یادم بره، با دوستام از درس حرف زدم، نمازم رو جماعت خوندم، زیارت عاشورا خوندم، آشپزی کردم، قدم زدم، قدم زدیم، از دانشگاه تا خونه، از خونه تا دانشگاه... به ظاهر بهترم

بازم خدا رو شکر

بدی بزرگم من اینه وقتی پریشونم هیچ کس نمی فهمه، من خیلی بازیگر ماهریم، یه روزی یاد می گیرم که خودم باشم، یه روزی یاد می گیرم.  چند تا نذر داشتم که دارم ادا می کنمشون... حتی دیگه یادم نیست نذرم چی بوده، فقط می دونم باید ادا شن، بدون اینکه به هیچ کدومشون رسیده باشم، صرفا همینکه سلامتیم باید راضیم کنه، انگار آرزوهای فردیم هیچ وقت به هیچ جا نمی رسن، سالهاست که نمی رسن، سالهاست... نمی دونم چرا، فقط می دونم هیچ آرزوی شخصی ای نبوده که بهش رسیده باشم، بی شک بنده ی بدی بودم. می پذیرم...

وقتی مشکل بزرگی هست، حداقل می دونیم مشکل بزرگیه و حق داریم که نا آروم باشیم. پیش خدا شرمنده م، مشکلاتم کوچیکه و دردم بزرگ، من مگهانم، اما باید کمی زینبانه تر زندگی کنم، من یه دختر 15رجبی هستم. یه دختر 15 رجبی...

نظرات 9 + ارسال نظر
الی 1395/02/07 ساعت 11:49

نماز جماعت واسه شما هم حال خوب کنه پس :)

فک کنم خیلی ها خوب شن... من این روزا سعی می کنم یکی از نمازهای واجبم رو اقلا تو مسجد بخونم

عمری دگر بباید بعد از وفات ما را
کین عمر سر نمودیم اندر امیدواری....
**
امیدوارم از این به بعد به چیزایی که دوست داری برسی و رسیدنشون رو برامون بنویسی

خیلی جالب بود:))))))) منم تو اون دنیا احتمالا قراره به آرزوهام برسم!!! اینجا حتی به یکیشونم نرسیدم ها یعنی

+ امیدوار باشید! ما که نیستیم... رسما باورم شده امید داشتن احمقانه ترین حس و حال دنیاست. دور از جون شما البته نه احمق باشید

Rima 1395/02/07 ساعت 10:50 http://dailytalk.blog.ir

منم سیدم و برات دنیا دنیا عشق و آرامش دعا میکنم. گاهی دعاها براورده نمیشن، گاهی دیر براورده میشن. گاهی براورده شدن و هنوز خبرش به تو نرسیده. وقتی دعا یا نذری میکنی پیگیرش نباش. بسپار دست خودش و به زندگی روزمره و تلاشهایی که ازدستت برمیاد واسه رسیدن به خواسته هات انجام بدی بپرداز. مهم نیست مشکلت بزرگه یا کوچک، همینکه دلتو به درد آورده واسه من کافیه که سر نمازهام دعات کنم و از خدا واسه دلت آرامش و شادی بخوام. مراقب خودت باش شیطونک شمالی من

...
آخ چقدر کامنتهات این روزها بهم آرامش میده
چقدر دوست داشتنی و عزیزی ریما...
والا اونقدری پیگیر نبودم که حالا یادم رفته نذرام برای چی بوده...فقط می دونم زندگیم بی هیچ حرکتی رو به جلو ثابت مونده(صرفا خدا رو شکر می کنم که سلامتیم و همین) اگه به یکیشون می رسیدم دلم خیلی خوش تر بود. ولی گویا همیشه خیر من در نشدنها و نرسیدن ها و نه هاست...قربون خدا برم واقعا، بهتره سکوت کنم تا گریه م نگرفته
:* دوستت دارم

منم بازیگر قابلی هستم
اما گاهی مجبور میشم با بالشم رو راست باشم ... گاهی شبها خیس میشه بالشم... ماه هم شاهده

...
منم با بالشم رو راستم، همیشه...خیلی رو راست

دل آرام 1395/02/07 ساعت 08:08

دلیلی تو برآورده نشدنش هست مگی.

تو برآورده نشدن تمامی آرزوهای من؟!
خنده داره این جریان...

بهسا 1395/02/07 ساعت 08:04

الهی فدای اون دل مهربون و غمدارت بشم.
دلم میخواد کاری کنم که هیچ مشکل کوچیکی هم نداشته باشی.
ولی ببین مگی باید یه روزایی حالمون بد باشه تا اون روزایی که حالمون خوبه بیشتر لذت ببریم. اینا کنارهمن تو زندگی و راه گریزی نیست ازشون فقط باید بگذاریم که بگذرند. من میدونم که تو دقیقا در آغوش خداوندی و اون خیلی مراقبته و هواتو داره. شک نکن

خیلی خیلی موافقم بهسای مهربون... واقعا اگه این ناراحتی های کوچولو نبودن من اینقدر عاشق زندگی و اتفاقات خوش کوچیکش نبودم و اونقدر برای هر خوشی ذوق نمی کردم!

مهر 1395/02/07 ساعت 01:36

مگی عزیزم،بی شک نذرهایی کردی در زمان مناسب براورده میشن.
و ی چیز بی ربط ک برای من خیلی آروم کننده بود...
ب دوستم هی غر میزدم و نگران اتفاقی ک قرار بود آینده بیفته بودم ک دوستم گفت مگه خدا از تو عبادت فردا یا پس فردا رو میخواد ک تو نگران کارهای و خواسته آینده ت هستی....

:) زمان مناسب؟
آرزوهام تاریخ انقضا داشتن
و اینکه خیلی حرف قشنگی بود، خیلی واقعا... ولی من اصلا نگران آینده نیستم. من آرزوی امروزم رو می خوام ربطی به آینده هم نداره ابدا...

خسته نباشی مگهان عزیز

ممنون...:)

Maedeh 1395/02/06 ساعت 23:55

نمیدونم چرا باخوندن پست یه بغض رو احساس کردم (تو خودم)!
مگهان "رجبیـه" عزیز :)

... دوس ندارم دوستام بغض کنن، واقعا متاسفم که باعثش من بودم:(......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد