مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چرا در حال زندگی می کنیم؟

آدمهایی که تو حال زندگی می کنن آدمهای موفقی نیستن، اونها صرفا قطع امید کردن از آینده... 


+ این توهم رو نداشته باشید که آدمهای موفق در حال زندگی می کنن، اگر همه دارن شماها این توهم رو نداشته باشید، اقلا بدونید درباره ی من ابدا اینطور نیست.

نظرات 6 + ارسال نظر
Maedeh 1395/02/06 ساعت 23:52

خب درواقع من اصلا موافق نیستم!
نمیشه یه چیزو یهو به همه تعمیم داد!
درواقع باید بگم که کل گذشته و حال و آینده یه توهمه که خودمون واسه خودمون ساختیم ،
به هرحال!امیدوارم حالت بهتر شده باشه شهروند مگهان :)
(تلمیح به شهروند اوژنی دزیره کلاری:))

اوم، نمی دونم واقعا...
مچکرم همشهری جان عزیزم
کاش حالت خوب خوب باشه

بریدا 1395/02/06 ساعت 21:33 http://brida.blog.ir/

مگی با هوم کاری داری همش صداش میزنی؟

امروز تو این فکر بودم که کجا گم و گوره که تو وبلاگ من نیست؟

اذر 1395/02/06 ساعت 20:19 http://azar1394.blogfa.com

خوب من گاهی اینجوری فکر میکردم و شاید بیشتر فرار از استرس اینده بود که به زمان حال پناه می اوردم

هوم... همینه دقیقا
من شدیدا تو حال زندگی می کنم

رنگین کمون 1395/02/06 ساعت 18:17

مگی:( تو از اون دسته ادمای هستی که دوستات هیچوقت طاقت دیدن ناراحتیتو ندارن چون اصلا به دیدن ناراحتیت عادت نداریم:((
کاش میشد یه جوری حاالتو بهتر کرد:( نمیدونم چیکار کنم برات...

...
هوم خودمم این فکرو می کنم، و اگه اینجا بروز می دم یعنی واقعا حالم بده، بعد مدتها تو خودم ریختن اینجا بروز می دم غمم رو...
ممنونم مهربون خوب خواهم شد. دعام کنید فقط

ساده خان 1395/02/06 ساعت 17:41

ادمای موفق میدونن از زندگی چی میخوان! و میدونن "حالا" باید چیکار کنن تا آیندشون نزدیک ب چیزی باشه ک میخوان

هوم...
موافقم

به نظر شخص من باید تعادل داشت
نه میشه گذشته را کامل حذف کرد
نه میشه فقط در حال زندگی کرد
و نه میشه به امید آینده همه چیز را فنا کرد...
پس تعادل

هوم، موافقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد