مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

می گم یه وخ بد نباشه...

می گم یه وخ بد نباشه ما اولین پاداش کاری عمرمونو گرفتیم و اینجا اعلام نکردیم.

آره، ما یه عطر درست درمون پاداش گرفتیم.

می گم یه وخ بد نباشه ما اینجا خبر از شب بیداری های شیرینمون نمی دیم.

آره، امشب هم دو تا کیک و فینگر فود و از این چیزا میزا باید درست کنیم، سهم شما هم عکسش، چطوره :))؟


+ وبلاگستان خلوت حالی ازم می گیره هااا، ناگفتنی:|

نظرات 23 + ارسال نظر
نفس 1395/01/29 ساعت 18:15 http://takenote.persianblog.ir

سلااام به روی ماهت. عزیزم برای پست های جدیدت نمیتونم نظر ارسال کنم واسه همین همه رو اینجا میگم.
اول از همه هدیه های قشنگت خیلی خیلی مبارکت بااشه.
بعد هم بگم که ماشالا ماشالا خاانم چه کدبانویی هستین شماا. همه چیز خوشگل و جذاب و با سلیقه. کلی دلم خواست.

عزیزم... کامنتدونیم رو مدتی بستم:)
مچکرم واقعا... خیلی لطف داری...
به امید روزی که بیای پیشمون

دغادغت بخوره تو سر ... نمیدونم تو سرکی بخوره خودت جای خالی رو پر کن
نبینم دغدغه داشته باشی عزیزم

دغدغه ی خوب دارم!
می نویسمش حالا :))

بهسا 1395/01/28 ساعت 08:13

عه عه چه خبره اینجا؟
من که پیام بستن وب ندیدم!
مگی خوب شوک وارد نکن به من اول هفته! وای چه هفته ای بشه این هفته!! هوراااا
واقعا سرت خلوته دختر؟ پس من دیگه ببندم بره کلا! با این حرفت از خودم نا امید شدم!

پ.ن: ینی از این کیک عالی ترم میشه؟ من هر دفه فک می کنم این دیگه آخرشه و بعد می بینم نه از این خفن ترم هست!!!!

خیلی تو گلی...

+ من خیییلی خوبم، یه دغدغه ی بزرگ دارم فقط این روزا...

*زهرا* 1395/01/27 ساعت 18:08

ئه...نرى یه وقت !! دختر بد ! دل ادم میگیره با این مدل پستاى خدافظى و اینا... ان شاءا... ک بمونى :*

...
خداحافظی هم نبوده به اون شکل...

نل 1395/01/27 ساعت 17:53

یعنی شُک شدم...
از ظهر منتظر عکس بودم...الان با پیام بستن وبت مواجه شدم...
البته اختیار داری.صلاح خودتو بهتر میدونی.ولی بیخبر نزار...هرازگاهی خبری بده...
برات ارزوی بهترینها رو دارم:)

...
ببخشید نل:)
گویا خیلی حساس شدم، خیلی بده تصمیمای یهویی...

آبـنـبـات 1395/01/27 ساعت 16:52

کاش از تصمیمت صرف نظر کنی مگهان جان
و بدونی خیلی ها هستن که تو رو خاموش دُنبال می کنن :) یکیش خودِ من
وبلاگت اَز اون جاهایی ِ که حس خوب به آدم منتقل می کنه

:) و یه خاموش دیگه...
ممنونم برای حس خوبی که بهم دادی آبنبات عزیز

Mon 1395/01/27 ساعت 16:40

Naaa to yeki az vebhayi bodi ke har roz mikhondam haminja edame bede:(( delam tanget mishe

...
و یه خاموش دیگه؟!

Lena 1395/01/27 ساعت 16:05

من این بار هم میگم هرجور خودت صلاح میدونى، مگلاگ خودته

ممنونم دختر مهربون

سمیرا جدید 1395/01/27 ساعت 15:55

مگهان جان، هیچوقت نمیشه همه رو راضی نگه داشت گلم، من هر تصمیمی بگیری بهش احترام میذارم به هر حال شما صابخونه اید ولی من وبلاگتو و خودتو خیلی دوست داشتم و دارم

ممنونم ازتون خیلی... خیلییی

بریدا 1395/01/27 ساعت 15:51 http://brida.blogsky.com/

وااااااااای اسمت ماهانه پس:)))
نرو من همیشه میخونمت:(
البته بری هم میای مطمئنم

ماهان نیست. مگهان رو اشتباه نوشتن
احتمالا می نویسم، با کامنتدونی بسته...

باران 1395/01/27 ساعت 15:48

سلام
دو سه روز همه وبلاگا خلوتن همشون شک نکن.
بخصوص امروز ...
چون دربی هستش فکر کنم یه علت بسیار مهمش همینه.
بعدیش هم چون ماه رجبه و دیشب هم شب آرزوها بود بخاطر این موضوع هم هست همش سه ماه داریم که آدم توش میتونه عشق کنه.
رجب و شعبان و رمضان..

پس خواهشا اینجا رو نکوب و برج بساز !
ما اینجا عادت کردیم تحمل دوری نویسنده و نوشته هاش خداوکیلی نداریم.
من یکی ندارم بقیه رو نمیدونم.
هیج جایی هم وبلاگ نمیشه

:)
مشکلم با خلوتی نیست.

مگهان میشه نری؟؟
یا حداقل بامن درارتباط باشی؟؟؟
دلم واست تنگ میشه
شمارمم خصوصی بهت بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی ماهی و ماهید.
حقیقتا سعی دارم ارتباطم رو ایمیلی با بچه ها حفظ کنم.

+ اهل چت کردن و تماس تلفنی و ... نیستم:(

رهگذر 1395/01/27 ساعت 14:31

سلام ماهان جان چرا وبلاگ ماهی رمزی شده نگرانشم

:)
مگهان هستم، ازشون بی خبرم.

مبارک باشه:)

ممنونم مهربون

ساده خان 1395/01/27 ساعت 11:49

بــــــــــــه بــــــــــــــه چ شبی بوده

چه شبیییی

ساده خان 1395/01/27 ساعت 11:47

بــــــــــــه بــــــــــــــه چ شبی بوده

ما به خنده های زیر بارون ،،، ما به صبح باغ بهارون
ما به بیداری شبانه ،،، ما به خواب روزها
دل بستیم

پالت

:)... من حتی به خواب روزها هم دل بسته نیستم این روزا..
هعی

مترسک 1395/01/27 ساعت 09:55 http://1matarsak.com/

نخیر، عکسش به درد خودت می‌خوره، ما خودش رو می‌خوایم
بعدش اگه به «بقیه» سر بزنی می‌بینی اصلاً هم خلوت نیست

:)
فکر کنم ترجیح میدم کمی بیشتر تنها باشم...

من 1395/01/27 ساعت 09:50

پس عکسش کو مگی بدجنس؟

می ذارم! ؛)

امید میرزا 1395/01/27 ساعت 07:13

حرف عطر شد خودی نشون دادین؟:))

delaram 1395/01/27 ساعت 00:55

Axesh ko?:|

:دی
تو مراحل انجام کاریم آخه هنوز:))

سمیرا جدید 1395/01/27 ساعت 00:38

مبارکتون باشه عزیزم، چه خوبه که بهمون میگی

قربان شما، دیر گفتم، دو هفته ای هست گرفتمش و خیلی با ناز و ادا استفاده ش می کنم :))

بریدا 1395/01/27 ساعت 00:14 http://brida.blogsky.com/

ناجور میخوای دهنمونو آب بندازیاااا

:))) عه! آب افتاد؟ چه خوب:دی
یه مگی بد جنس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد