مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از جوانی تا پیری مگهان

در حالیکه لم داده بودیم و داشتم اعتراف می کردم چرا ترجیح می دم دوشنبه...

یهو با دهن بسته و چشمای گرد شده آوای مگی پیریت، مگی پیریت سر داد. سری چرخوندیم و دیدم هی وای این خانوم پیره که داره با سرعت لاک پشتی تو پارک می دوه منم! پیری منه در واقع... 

القصه نیمکت نرم و گرم رو ترک گفتیم و پشت سر خانومه قدم زدیم و من به پیریم فکر کردم و این عکس هم توسط چوپان برای شما شکار شد و خلاصه که مگی جوان و پیر تنها چند قدم فاصله بینشونه...


+ تو پارک بانوان هم، دارم شالمو می کشم جلو(!) تیک شال دارم بنده

+ مانتو بهاره و بارونی بهاره ی این خانوم هردو سرمه ایست و خال خالی:دی


نظرات 28 + ارسال نظر
بادادک 1395/01/24 ساعت 03:04

مگی ترکیدم از خنده این عکس رو دیدم: دی اخه تیپش واقعا شبیه ادم یه لحظه حس میکنه واقعا جوونی و پیریت کنار همند: دی چه شوخ و بامزه س این چوپان عزیز:)
راستی! خیلی خوشتیپیا:) ماشالله^ - ^

:دی
بلی چوپان بسی گله
اصلا مشخص نیست تو عکس بارونیش خیلی هم شیک بود و خال خالی:|
لطف داری بادبادک جان

پارک بانوان رشت ! دوره ی دانشجوییم همش اینجا پلاس بودم و روی چمن هاش دراز میکشیدم و میخوابیدم :)

وای چه بامزه فاطیما
خیلی حس خوبی داره که تو یه روزی اینجایی بودی که حالا من هستم...
نه؟

بریدا 1395/01/23 ساعت 17:22

نع مگی راشیتیسم نمیگیره تو پیری:/

=))))))))) مردوندی منو از خنده

سلامت باشی مگهانم
منم تیک شال دارم

اذر 1395/01/22 ساعت 22:41 http://azar1394.blogfa.com

وقتی ی دختر اسمشو میزاره چوپان پس باید ادم جالب باشه

راستی اون کوله که گفتی کو؟ :دی

من با مقنعه تیک دارم...تو دانشگاه همش در حاله درست کردنشم...آخرم موهام به هم میریزه :))
خوش به حالتون دو نفری رفتید سفر...خوش بگذره ابجی :)

"شاید چادری شم من یه روزی :|"
چرا اینجوری :| ؟!!!
سفرتون بیخطر، خوش بگذره

:|
آخه حس می کنم شبیه چادریها نیستم!
و اینکه چادر رنگی نمی شه سر کرد که:دی

ساده خان 1395/01/22 ساعت 18:28

سلام ، سَفَرِتون قشنگ
عععع آره چقدررررر شبیییهییینننن

khorshid 1395/01/22 ساعت 17:00

سلام مگ عزیز
بارون با خودت آوردی ای دختر رشتی
خوب باریده این دو سه روز خدا رو شکر

سلام
خیلی خیلی جالبه که من هر بار میام تهران هوا رو به هم می ریزم!
این ای دختر رشتی گفتنت خیلی جالبناک بود :))

مترسک 1395/01/22 ساعت 16:52 http://1matarsak.com/

الان صرفاً از نظر رنگی شبیهید یا مثلاً چهره‌هاتونم شباهت داره؟ چون توی این عکس فقط از همین منظر می‌شه برداشت کرد :|

صرفا خالخالی بودن مانتوها

آوا 1395/01/22 ساعت 15:56 http://ava_life.blogsky.com

سفر بیخطر
اینقدر حال میده این تهران گردیها
منم تا قبل از دنیا اومدن جوجه زیاد با دوستم میرفتیم

مچکرم!
جوجه داشتن می ارزه خدایی به اومدن اینجا

شروره 1395/01/22 ساعت 13:59

دقیقن کجایی
عزیزم کجایی
کجایی عزیزم
دقیقن کجایی

با سلام! :)))
بگم جدی جدی؟
ایمیل بده بگممم:| :)))

اع... اینکه بارک بانوان خودمونه!!!
موفق باشی همشهری... البته من موقتی تو شهر شمام

عه!
چه جالبناک که اونجایین... خوشحالم که یه ساکن رشت اینجاست:دی

رگها 1395/01/22 ساعت 11:59

منافاتی نداره البته !
چادریام میتونن رنگی باشن :))

مثل مامانم :)))))
چادری رنگی پنگیه!

هدی 1395/01/22 ساعت 11:49

سلام مگی کلی خندیدم
مگی پیریت

سلام عزیزم همیشه بخندی :))
=)))

یه فضولی بکنم؟
این چوپان مگه اقا نبود؟
پارک بانوان؟

=))))
وااای خدا:|
خییییلیا فکر می کنن چوپان پسره!
اوووف...:)) دختره بابا

چه جالب!
راستی منم تجربه اینطوری تهران رفتنو دارم با دوستم بودیم و هتل هم بهمون دادن ولی چون یک دفه شد و وقتی رسیدیم جایی که میخواستیم اوکی نبود یه دفه یاد هتل افتادیم و میشد هتل بهتری با اون قیمت بریم اگر از قبل سرچ کرده بودیم.
شماهم چنتا رو از قبل در نظر بگیر و بعد برو یکیشو انتخاب کن
اینطوری خیلی بهتره
سفر بی خطر
سفر چیز خوبی ست
خصوصا اگر یک دفه ای باشد. خصوصا اگر با دوست باشد
هوراااا چقدر سفر در پیش داری!!
من هنوزم دلم می خواد ذوق کنم،خب!!!1

وووووی بهسا منم ذوق اون یکی سفرمم دارم:دی
نمی دونم چی میشه ولی حسش خوبه!
ما رزرو کردیم تلفنی ولی گفتیم ممکنه کنسل کنیم و پولشم ندادیم. رو دو تا شک داشتیم آخه :)
مچکرممم

سلام 1395/01/22 ساعت 08:54

اول فکر کردم مگی پیریت یه عنوان مثلا از یه شعرهبعدش فهمیدم یعنی پیر
از لحاظ چهره شبیه ات بود یا استایل و لباسش؟

=))) مانتوهامون خال خالی بود و سرمه ای! همین
و از این خانوم پیرای دل شاد و جوون بود:))))

دل آرام 1395/01/22 ساعت 08:12

ای مگی شیطون

:دی

امید میرزا 1395/01/22 ساعت 06:24

مگی سفر ب سلامت
ب خوبی خوشی پر انرژی بری پر انرژی تر برگردی

مچکرم آقای امید میرزا!
منو یاد یکی از غذاهای محبوبم میندازه اسمتون
میرزا گاااسمی ^-^

Amitis 1395/01/22 ساعت 06:14

سلام ، همه رو خوندم ها ! حتی اگر نظر ندادم ، سفر تهران فوق العاده باشه ، هر چند من از اتوبوس سواری رشت تهران متنفرم رسما ، اما حسابی بهت تهران خوش بگذره :)

سلام
دلم برات تنگ شده بود آمیتیس و الان داشتم با چوپان درباره ت حرف می زدم که چه حس خوبیه تو می دونی مثلا من از کجا خرید می کنم و حدس زدی درباره ملافه و رو تختیمو... :))
بغل و حسای خوب روونه ی راهت و خوشحالم که درسا خوب پیش رفت

رگها 1395/01/22 ساعت 02:04

پیر شدی مثل این خانونه شال سیاه نپوش!
همینجوری رنگی باش ^_^

اوم!
چشم قول می دم:))) شاید چادری شم من یه روزی :|

Parastesh 1395/01/22 ساعت 01:24

خدافظ مگهان عزیزم
امیدوارم سفر خوبی داشته باشی هر کجا که هستی

ای خدا:|
متوجه نشدم واقعا از چی ناراحت شدین:|¿
خیلی ممنونم دختر خوب :)

Parastesh 1395/01/22 ساعت 01:13

منم حرف بدی نزدم شرمنده پرویی کردم :|
آخر نوشته بودی فقط چند ساعت مانده به آغاز سفرمون ،فکرکردم امشب میخوای بری :|
بازم شرمنده قول میدم دیگه هیچ وقت نیام وبلاگت که فضولی کنم توی کارتون،شرمنده بازم:|

من گفتم فضولی کردی دختر خوب:/؟
گفتم ساعتش رو اصلا ننوشتم همین:))
چرا ناراحت شدی شما؟

Parastesh 1395/01/22 ساعت 00:37

مگه قرار نبود امشب برین تهران:|

نه من کجا نوشتم امشب:|¿
اصلا زمان دقیق رو هیچ کس نمی دونه جز خودم و چوپان =)))

Parastesh 1395/01/22 ساعت 00:15

کجایی الان مگی ؟!

رشت هستم! :دی

khorshid 1395/01/22 ساعت 00:07

سلام مگ عزیز
میگم پارک بانوان چقدر خونه مشرف داره

سلام خورشید
تازه ملت بی حجاااابم می گردن هی رو در و دیوار نوشتن آقایون نیان تو =)))
حق داشتم حجاب رعایت کنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد