مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تهران عزیز لطفا من رو به مدت 2 3 روز در خودت جای بده:)

و اینکه اولین سفر 95 انگار قراره سفر مجردی با یه دوست خیلی خوب باشه. یه سفر خیلی ساده و کوتاه با یه کوله و همین :)


+ خیلی خیلی مشتاقم که برم امام زاده صالح، نمیدونم چادرم تو کیف کوله م جا شه یا نه... (می دونم در ورودیش چادر میدن)

نظرات 10 + ارسال نظر
khorshid 1395/01/21 ساعت 15:43

سلام مجدد
به نظرم زیارت با چادر خود آدم بیشتر میچسبه چون میدونم حساسی روی اینکه چادر اونجا رو سر کنی. کلا حس خوبی نیست.

khorshid 1395/01/21 ساعت 15:30

سلام مگ عزیز
امروز قبل از ظهر رفتم استخر هتل ارم. بی هوا یادت افتادم مخصوصا اینکه هوا هم ابری بود و سیاه. بعد از استخر شر شر بارون یعنی مثل بارونهای رشت.الانم که خوندم ان شالله میای تهران.
سفرت امن و سلامت در پناه خدا ان شالله

سلام خورشید عزیز رشتیم...
وای وای وای... یعنی کس دیگه ای هم امروز وقتی از کنار هتل می گذشته و بارونی هم بوده هوا یادم افتاده؟
ممنونم عزیزکم... خوشحالم کردی با کامنتت ^-^
تهرانتون هر فصلی یک بار منو می طلبه انگار

Ella 1395/01/20 ساعت 10:45 http://oceanic.blogsky.com

مگییییی بیاااا بغلم که دلم برات خیلی تنگ شده بود
باید بشینم سر فرصت برات کامنت بذارم که به پستهای پر و پیمون خودت بخوره
خوشحالم که خوبی و لبخندهات پررنگه، دعا میکنم لحظه به لحظه ارامش و خنده و شادیت بیشتر هم بشه دوستم


وای دختر
وای
ممنونم که اینجایی چقدررر نبودی دختر چقدر ؛)

مردحافظه 1395/01/20 ساعت 00:29

اما موزیک پیشنهادی این هفته:
شر شر بارون- لهراسبی. حال میده برا دنس
............
چرا یهو قسمت نظرا رو غیر فعال میکنید؟ نمیخواد بگی خودم میدونم

:)))) این شرشر بارون یکی از آهنگای مداوم خز و دوست داشتنی منه ^-^
هربار بارون میاد کلی باهاش نرمش! می کنم.

حالا چرا تهران رو مقصد سفرت میذاری؟
من تجریش و بازارش رو خیلی دوست دارم...

مرادی 1395/01/19 ساعت 20:03

به سلامتی برید و برگردین ان شاالله :)

باران 1395/01/19 ساعت 16:10

تو خوب میشی اینو شک نکن :))))
تو دیگه کی هستی خدا میدونه !!!!!:دی
اتفاقا من چیزهایی خوبم تو کیسه نایلونی فانتزی خوشگل میذارم.....

:دی

باران 1395/01/19 ساعت 15:51

کیسه نایلونی از قلم افتاد :)

من امکان داره چادرمو با بی احترامی؟!:دی
تو کیسه نایلونی یا همون پلاستیک بذارم؟ هرگز:))

باران 1395/01/19 ساعت 15:39

پس منم میام ؛ ))
البته اگر یک جون سالم به درد بردم
دو یکی از دوستان مشترک وقتش نشد دوشنبه :)
چادرتو بزار داخل کیسه :)


+
هیچ امام زاده ی رو به اندازه ی امام زاده محمود دوست ندارم از بس این امام زاده دست رد به سینه ام نزد و دعامو زودی مستجاب کرده.
امام زاده محمود تو روستای ارنگه در مسیر جاده چالوسه.

:) برنامه م واقعا مشخص نیست هنوز
کیسه:|¿
من راحت باید سفر کنم! فقط یه کوله و دیگه هیچی... جا نشه نمیارمش:)

باران 1395/01/19 ساعت 15:34

چهارشنبه میری امام زاده تجریش ؟؛ ))

نه:) احتمالا(!) دوشنبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد