مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوشم میاد!

از سفرهای یهویی! برنامه ریزی شده خوشم میاد. 

از اینکه یه کیف بردارم و برم سفر خوشم میاد. 

از اینکه آینده م اینقدر مبهمه، خوشم میاد.

از بی برنامه بودن و در عین حال منظم بودن خوشم میاد. 

ار اینکه بدون استرس، به اکثر کارام می رسم خوشم میاد.

از اینکه در عین آزاد بودن، هزار و یک قاعده و قانون دارم خوشم میاد.

از اینکه نمی تونم در یک زمان از دو نفر خوشم بیاد(!) خوشم میاد. 

از اینکه جای صدای گیتار و پیانو، هر روز تو خونمون تار ایرانی(!)نواخته میشه خوشم میاد. 

از اینکه با مدیریت به همه خرجام می رسم خوشم میاد. 

از اینکه اخیرا وقتی مامانم کارهای مسخره ی خونه رو بهم میسپره ناراحت نمیشم، خوشم میاد.

از اینکه تو بدترین شرایط سعی می کنم به خودم خوش بگذرونم خوشم میاد.

از اینکه بعد گذشت سه ماه از روز تولدم هنوز هدیه می گیرم خوشم میاد.

از اینکه صبح با صدای چیچینی های رو سیم نشسته و یاکریم های پشت شیشه پامیشم خوشم میاد.

از اینکه دارم به ادامه ی تحصیل(!)فکر می کنم خیلی خیلی خوشم میاد.

---

از واژه ی احرم محارم(!) خوشم میاد.

از فکر کردن به جت اسکی خوشم میاد.

از واژه ی قراردادی قلب(!) به معنی یه چیز خیلی بی ربط خوشم میاد.



نظرات 7 + ارسال نظر
مداد کوچک 1395/01/21 ساعت 13:45

من از سیب خوشم میاد
تو از پرتقال
شکلکِ‌لبخند تهِ‌دلی

از لیست خوش اومدنیهات " سفر رو صدای گیتاررو به شدت موافقمْ "

از کتاب هم خوشت میاد میدونم .ضمیمه ی فکرت کردم مگی جانْ

دلخوشی هات روز به روز بیشتر بشه
چه خوب
من اصلا نمیدونم احرم محارم یعنی چه

:دی
مهمم نیست حالا اون واژه:)) من از این واژه به دلیل خاصی خوشم میاد.

آوا 1395/01/21 ساعت 02:46 http://ava_life.blogsky.com

خوشم میاد از اینکه از کسی خوشم میاد که از اینهمه چیز خوشش میاد.....اووووووف جمله سنگین بود

:))) خیلی
تازه زیاد ترم هستناااا من چند مورد کم نوشتم!!!

مرادی 1395/01/19 ساعت 20:00

این دلخوشی های دوست داشتنی هستن که مارو امیدوار نگه داشتن :))
+ منظور از تار ایرانی چی بود؟

کاسپین 1395/01/19 ساعت 15:11

چقدر خوبه آدمی دلخوشی های کوچک داشته باشه.همین دلخوشی های کوچک یعنی خود خود زندگی

خیلی...
شمام داشته باش همشهری عزیزم، خب؟ ^-^

چقدر روشنی خوبست
چقدر روشنی خوبست
و من چقدر دلم میخواهد
که یحیی
یک چارچرخه داشته باشد
و یک چراغ زنبوری
و من چقدر دلم میخواهد
که روی چارچرخه ی یحیی میان هندوانه ها و خربزه ها
بنشینم
و دور میدان محمدیه بچرخم
آخ
چقدر دور میدان چرخیدن خوبست
چقدر روی پشت بام خوابیدن خوبست
چقدر باغ ملی رفتن خوبست
چقدر سینمای فردین خوبست
و من چقدر از همه ی چیزهای خوب خوشم می آید

فروغ
+به موقع اومدم :دی

فروغ؟! من نشنیده بودمش ^-^
یکی از شعرای مورد علاقه ی من علی کوچیکه علی بونه گیره :))
+ خوش گلمیسیز!

نگار 1395/01/19 ساعت 14:59

منم ازتوخوشم میاد

هی وای یک نگار مهربان!

+ هم نام دختر عموی مگی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد