مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از پنج شنبه ها متنفرم!

من از پنج شنبه ها متنفر نیستم و احتمالا هیچ کدوم از شماهام از پنج شنبه ها متنفر نیستید، به نظرم همین کافیه برای تشویقمون به خوندن این کتاب، کتاب رو نخوندم، مشتاقم که هرچه زودتر به دستم برسه و بخونمش...

به نظرم ما بلاگرها باید دست نوشته های یک بلاگر رو دوست تر از نوشته های یه نویسنده داشته باشیم، گرچه این بلاگر هم نوشته هاش بوی نویسنده شدن میده، شاید فکر کنید حس وطن پرستیم(!) باعث نوشته شدن این پست بوده که بی راهم فکر نکردید. من با افتخار حاضرم برای سه نفر از دوستانم این کتاب رو خریداری کنم، دوستانی که قول بدن این کتاب رو بخونن  (و در صورت پسند(!) معرفیش کنن به دوستاشون. 

نمی دونم از کی خرید اینترنتی این کتاب شروع شده، اما تازه خبرش رو از جناب همشهری شنیدم، باشد که دستم سبک باشه و خونده بشه واژه واژه های این بلاگر و نویسنده ی جوان... 

من تنها یک بار ایشون رو دیدم، اما قول میدم ازشون بخوام کتابهاتون رو براتون امضا کنن.


+ جز این سه نفر که قراره ازم کتاب هدیه بگیرن، هر کس این کتاب رو بخره و بهم اطلاع بده، من به افتخار شخص خریدار 5تومن به محک کمک می کنم و این یعنی شما با خریدن این کتاب تو کار خیر هم شرکت کردید.امیدوارم نا امیدم نکنید:| و این همه پر حرفی و حالا... لینک زیر :) 

+http://shop.negahpub.com/Products/Properties-پنجشنبهها_متنفرم_-2054.aspx


نظرات 32 + ارسال نظر
آق مقداد 1395/01/20 ساعت 22:50

چطوری آلوچه نمکی؟!

با من هستید؟!؟!
یادم نمیاد با هم شوخی داشته باشیم و اینکه نمی شناسمتون حتی!

سارا 1395/01/20 ساعت 12:48 http://ghalam93.blog.ir

به نام خدا
من از پنجشنبه های قبل آزمون قلمچی متنفرم :))

:))
عالی!

تیام 1395/01/20 ساعت 09:20

منم هستم مادر جووووون

^-^

مردحافظه 1395/01/20 ساعت 00:33

خب باید چه کنم؟آدرس بدم؟ یا رد شدیم؟

بدین:)

مرادی 1395/01/19 ساعت 20:07

ایشونم رشتی هستن؟
اگه اینطوره چقدر نجفی تو رشت زیاد شده :)) یکی همکلاسی یکی بلاگر و یکی هم نویسنده!!!:)
سعی میکنم بخرمش و بخونمش :)

امکانش هست ادرس وبلاگ چوپان رو بهم بدی کنجکاوم بدونم مهمان وبلاگت که اون پست رو نوشت وخوشم اومد تو چه حال وهوایی می نویسه؟

عزیزم:)) ممنونم،اتفاقا بهم گفت تو که قرار بوده مگهان کتابو برات بفرسته ولی خب من خجالت کشیدم بیام بگم مگهان برام کتاب اقای نجفیو با امضای خودشون برام بفرست؛) امیدوارم بدقولی نکنه^.^

همشهریهایی داریم ما! پررووو اصلا ؛)
نه به نظرم بد قول نمیان(!) اگر یه مورد خاص رو فاکتور بگیریم.
خجالت نکش حاضرم بفرستم خانوم...
اینکه حالا من کی وقت کنم برم ازشون امضا بگیرم مشخص نیست!

مسترمن 1395/01/19 ساعت 14:18 http://mrman.blog.ir/

اول اینکه سلام دوست جدید و عزیز :)
البته من دورادور شما رو میشناختم ها

الان اینو نوشتید فهمیدم امروز پنجشنبه س:)))
یادم رفته بود

راستش تو دوران دبیرستان خیل یسال ها پیش خیلی رمان میخوندم خیلی یعنی عاشق رمان خوندن شده بودم جنون وار یه چند دقیقه وقت گیر میاوردم گوشیمو در میاوردم نسخه pdf اش رو میخوندم تو خونه بودم از رو کتاب...
خلاصه یه وعضی بود
ولی الان...
هیچ اصن حوصله م نمیکشه به داستان های رمانی...
فک کنم کم حوصله تر شدم..

سلام، دورادور یعنی چطور؟

چه جالب، رمان خونی خیلی خوبه، امیدوارم به دوران اوج برگردین؛)

سلام
باید کتاب جالبی باشه!
البته دروغ چرا من همیشه ترجیحم به نویسنده های غیر ملی میهنیه! مخصوصا وقتی نویسنده های معاصر رو میخوایم قیاس کنیم!
ولی خب سعی میکنم کتاب های در دست خوندنم که تموم شد به اینم فکر کنم.. و اگه کتاب رو نخریدم قول میدم 5 تومن رو خودم به محک کمک کنم

حرکتت در زمینه ی تبلیغ کتاب عالی بود در ضمن...

سلام
منم حس می کنم باید جالب باشه، خود آقای نجفی نیز(!) اصلا فارسی بخون نیستن...
اگر خریدین بگین من هم(!) کمک کنم حتما

+ مچکرم!!! :)

نه عزیزکم من تعارف نمی کنم مگ می خرمش ممنون تو برو یه فکری واسه پرتقال بکن حالا غیر دوستت جایی کسی به ذهنت نمی رسه ادرس بدی یه یادگاری از مامان مجازیت داشته باشی ؟یه سوال چوپان دوستت وبلاگ داره ؟

اوم... چشم قول میدم فکر کنم.
این هفته خونه نیستم، خونه ی خودمونم میشه بدم ولی ولی ولی(!) هیچ وقت کسی نیست تحویل بگیره باید برنامه ریزی کنم خودم باشم حداقل
بلی چوپان وبلاگ داره! :)))

سلام
تاحالا چندتا رمان خوندم البته الکترونیکیشو ولی میخام اینیکی رو خریداری کنم احتمالا لطفش بیشتر خواهد بود
منهم کار خیر میدوستم پس حتما هروقت گرفتمش میخبرمتون تا برید تو کار محک من خودم تاحالا ازطریق شارژ گوشی چند بار به محک کمکیدم
حس نوع دوستیت رو تحسین میکنم(((((\:/)))))

سلام
حتما خریداریش کنید، اصلا تمام حس و حال و عشق کتاب به بوی کاغذشه و اون استایل تو دست گرفتنش!
خیلی لطف می کنید آقای پدیده :)

جاگوار سیاه مسافرکشی؟

بلی گویا:دی
من هم نخوندم مثل شمام!

منم می خرمش خودم هم به محک کمک میکنم نمیخوام شرمنده مگ مگی بشم
دختر گل سنبل مهربون خودم دوستت دارم یادته مگی قرار بود دخترم بشی درسای من بشی ؟ :)

عزیزم، شرمنده چیه؟!
آدرس بذار خورشید جان... هرکی زودتر آدرس بذاره ها؛)
بلییی

هبه 1395/01/19 ساعت 11:37

منم هدیه میخوامش رفیق

اوه من دارم کم کم ورشکست می شم.
اگه هنوز سر شرطت هستی منم هستم.
انتخابم رو کردم! همون انتخاب اولی

واااییی^.^ ینی من اینقد رفتم وب اقای نجفی و پرسیدم کتاب چاپ شد که فک کنم کلافشون کردم اخه قرار بود بهمن ماه چاپ بشه؛) خیلی خوشحال شدم خب اقای نجفی بهم قول داده که با امضای خودش کتابو برام ارسال کنه؛) من برم وبش بهش تبریک بگم^.^

عه:))) اتفاقا فک کردم برات بفرستم خودم =))
والا ایشون هر بار ماهی یک بار سلام می فرستادن تو کامنت و هرجا من میگفتم پس این کتاب چی شد:|¿ سری بعد که کتاب بدن چاپ عمرااا بهمون اطلاع بدنا =))

عارفه 1395/01/19 ساعت 11:05

خیلی ممنون از جواب سریعتون
از یکی که رشت رو بلده میپرسم حتما
امیدوارم انزلی بهتون خوش گذشته باشه
ما هم برای خرید زیاد رشت میایم ولی متاسفانه فامیل نداریم
یه عمه داشتم خدا رحمتش کنه ساکن رشت بود بهش میگفتیم عمه رشتی

=))))) تشریف بیارید پیش ما...
قدمتون رو چشم:) یه بار که میاید بگید بهم یه شامی ناهاری صبحونه ای جایی دعوتتون کنم :) بی حضور خودم که راحت باشید.

مگی جون فایل پی دی افه ؟ یا کتاب رو میارن دم خونه ؟

خود کتاب رو میارن عزیز دلم.
این لینک فروش کتابه ^-^

عارفه 1395/01/19 ساعت 10:44

خیلی وقته میخوام این سوال رو ازتون بپرسم
میشه آدرس چند تا کتاب فروشی خوب تو رشت که میشه خودت بین کتاب ها بگردی و انتخاب کنی رو به من بگید من عاشق کتابم ولی متاسفانه تو انزلی خیای به کتاب فروشی دسترسی نداریم
لطفا آدرس های سر راست که بتونم راحت پیدا کنم
با تشکر فراوان

به به! بله که میشه...
خب من خودم شهر کتاب رو دوست ندارم.
خیلی سختمه که آدرس بدم، بدترین کس ممکن رو انتخاب کردی عارفه جان، اما همینقدر بگم که اسمش کتاب فروشی ماه نو هست و واقع در خیابان سرگل
اگر از سعدی بیاین، وارد خیابون معلم بشین، یه جا به میدون مادر می رسین، باید بپیچید سمت راست و مستقیممم برید که به میدون سرگل برسید.
میدون رو دور بزنید ماه نو رو میبینید:دی

+ یه پست درباره ی ماه نو نوشتم که منتشرش نکردم. راستی ما چند روز تو عید مهمون شهرتون بودیما ^-^

من 1395/01/19 ساعت 08:58

ارزش 15 هزار تومنو داره به نظرت؟
کاش کتابخونه داشته باشه

داره:) پول کتابه دیگه... اتفاقا خود آقای نویسنده نظرشون این بود که باید 12 میذاشتن ولی نشد.
کتابخونه؟ تازه چاپ شده و فعلا روزای اول فروشش اونم به صورت اینترنتی هست من جانم


ببینم چی میشه

آدرس بده تو هم!

این همه کار خوب! براوو!
چه خوبه که هر کسی به سهم خودش باعث یک کار خیر بشه. آفرین واقعن

:) ای بابا... چوب کاری نکنید آقا

بادبادک 1395/01/19 ساعت 04:13

پوزش منو بابت بی دقتیم بپذیر :-D حواسم نبود کتاب فروشیا ندارن اینترنتی خریدمش حتنا بهت میگم :-)

ماچ و بغل! جاش آدرس بذار که با امضا بدم بهت...

وای منم میخونمش:-) پرروییه که برام بخریش پس خودم فردا میرم کتاب فروشی و همراه اون دوتا کتاب دیگه ای که میخواستم میخرم :-)

مگهان انقد این پستت ذوق زدم کرد که منی که چند وقته کامنتای خودمم تایید نمیکنم و واسه کسی کامنت نمیذارم الان دارم با ذوق برات تایپ میکنم که: عاشقتم :-)
همین الان یه پست غمگین گذاشتم ولی با خوندن تو حالم خیلی بهتر شد

آدرس بده دختر
اولین نفرایی که با این پست ذوق کردن، باید هدیه بگیرنش؛) نمی خوای امضای آقای نویسنده روش باشه؟!
چقدر چسبید این کامنت سر صبحی خدای من...
ممنون واسه ی این همه انرژی
منتظر خصوصیت هستم. یه آدرسی بذار

کاسپین 1395/01/19 ساعت 03:19

هوراااااااا جایزه کتابیییییی.من کتاب میخوام. من کتاب میخوام.

هورااااااا چجوری؟ کجا و کی؟ با امضا تقدیمت می کنم عزیزم

آوا 1395/01/19 ساعت 02:03 http://ava_life.blogsky.com

عنوان و دیدم اومدم سریع بنویسم ....جانا سخن از زبان ما میگویی....که آخرش دیدم اسم کتابه
پنجشنبه غروب برام رنگ جمعه غروبای مردمان و داره
پس حتما باید بخونمش

اوه، اگر خریدین اطلاع بدین!
و اگر مایلین بگین من براتون بخرم آوای نازنین :)

مردحافظه 1395/01/19 ساعت 00:50

اکی

:)

مردحافظه 1395/01/19 ساعت 00:47

میدونستم تقریبا همیشه همین موقع رو خط هستین
گنجشک بده؟ من خودم بعضا غبطه میخورم به گنجشک ها و گنجشک میشم. بار مثبت قضیه رو در نظر بگیرین لذا حمل بر بی احترامی و متلک نشود
شبتون خوش

والا گفتم که چیچینی صدام میکنن و به معنای گنجشکه:) هم تو خونه اینطور صدام میکنن و هم بابالنگ دراز اینگونه صدایمان می کنه!
اصلا بی احترامی نیست، من عاشق گنجشکام، بهم یاکریم! هم گفته شده حتی

مردحافظه 1395/01/19 ساعت 00:43

زنده باشین نه اونجا مزاح کرده بودم..
وقتی خرید ندا میدم که 5 تومن رو هم واریز کنید

خب اگر می خونید بگید یکی از اون سه نفر باشید:|
اینکه متاهلید باعث شد بتونم هدیه بدم! یه امتیاز مثبت براتون قایل شدم:/

مردحافظه 1395/01/19 ساعت 00:39

انقده بدم میاد وقتی من کامنت میذارم آن نباشی

=))) ازقضا آنلاینم!

Parastesh 1395/01/19 ساعت 00:28

مگهان هستی یآ نه‍...؟!

هستم، خیلی درگیرم عزیزم
جوابت رو خواهم داد. قول

مردحافظه 1395/01/19 ساعت 00:24

درود
بعضی اوقات فک میکنم باید فاتحه ی همه رو بخونم انگاری پنج شنبه به دنیا اومدم..
زیاد رمون خون نیستم ولی سعی میکنم تا اخر خرداد بخونمش

اگر می خونید حاضرم به عنوان عیدی که طلب کرده بودید بفرستمش براتون:)

باران 1395/01/19 ساعت 00:22

:)

^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد