مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک هدیه ی رسمی، که کتاب نباشه.

خواهرم یه استاد رشتی! تو شهر غریب داشت، که حالا هر سال یه بار همدیگرو میبینن، امسال که تو عید رفت دیدنش نمی دونستیم بهتره دست خالی بره یا نه؟ با هم فکری به این نتیجه رسیدیم که براش یه کیف پول چرم بخریم. بعد فکر کردم واقعا کسی عین من هست که با وجود داشتن چند کیف پول، باز از گرفتن همچو هدیه ای خوشحال شه؟

اصلا این گزینه به نظرتون هدیه ی مناسبیه برای یه استاد که رابطه ی نزدیکی هم باهات داره؟! و اگر نه چی مناسبه؟ 


+ علاوه بر عطری که آقایون میزنن، کفشی که می پوشن، ساعتی که دور مچشون میبندن، یک چیز دیگه هم برام جذابه و اون کیف پوله! 

+ دلیل نمیشه اگه کسی هیچ کدوم از گزینه های بالاش برام جذاب نباشه از خودشم خوشم نیاد. اصلا... 

نظرات 15 + ارسال نظر

به اساتید بد خط هم میشه! برای خوش خط ها بود خودنویس خوبه!
+یه کتاب آموزش خط تحریری هم اتچ کنید بهش =))

اوف... من برای شوور عمه ی با سلیقه و نسبتا خوش خطم خودنویس خریدم باهاش می نویسه عشق می کنم:))

+ کااااش روم میشد خداااییی:)))))))) =))

khorshid 1395/01/18 ساعت 17:20

سلام مگ عزیز
کیف چرم خوبه. به نظرم خودنویس پارکر یا فیشر هم عالیه که البته اسم و فامیل هم روش حک بشه (نمایندگی پارکر توی تهران همون موقع این کار رو انجام میده) و اینکه پاور بانک از نوع خوب و یه مقدار گرونش هم مناسبه.

سلام
وای من واسه شوور عمه یه پاور بانک خیییلی خوب خریدم! این عالیه ^-^
اوممم... مچکرم یادم انداختی!

سلام و روز بخیر
وحــــــــید میگه: کادو چایی ببر یا دم نوش آویشَن ..!!!!
دخدرچایی آ آویشَن و کاکوتی انقد قابل احترامه که،
هر وقت به عنوان کادو آوردنِش، باهاس تمام قد وایسی و،
دست به سینه ادای احترام کنی آ سرود ملیدارجیلینگوُبخونی!!!..

:)

هدی 1395/01/18 ساعت 12:49

سلام مگی گلی خوبی عزیزم
کامنتم قبلیم اومدم سایلنت نباشم جواب بدم لحظه ارسال احساس کردم غلط املایی داره ببخشید شرمنده خودتون لطفن اگه میشه ویرایش کنید و در غیر اینصورت حذف کنید بازم ممنون

سلام عزیز دلم
پاکش کردم نگران نباش حالا طوری هم نبود کلی خندیدم سرش :))) =))))

دم 1395/01/18 ساعت 11:11

جذاب ترین کادو برای من دستکش دروازه بانیه!

خدای من!
شما کیستی؟

مترسک 1395/01/18 ساعت 09:43 http://1matarsak.com/

من اگه جای ایشون بودم بابت کیف پول چرمی ذوق می‌کردم

امیدوارم اوشونم ذوق کرده باشه ^-^

منم بودم همین به ذهنم میرسید

ممنانم از نظرت تیلو تیلو

این هدیه خریدن برای آقایون واقعن دردسره از بس تنوع کمه |:
شاید یه دونه از این روان نویس کادویی های گرووووووون و شیک انتخاب بدی نباشه. خصوصن که استادن.

خیلی دردسره...اصلا آقایون کلااا دردسرن:|

چه خوبه این...پارسال کلی به آقایون از اینا عیدی دادیم و امسال کلاااا از ذهنم رفته بود(به اساتید بدخط هم خوبه اینو کادو بدیم؟)

Negar 1395/01/18 ساعت 07:04 http://negarkhatooon.blogfa.com

ازون کیف دستی کوچیک چرما ک یه بند داره ک میفته تو مچ دست هم گزینه خوبیه :)

میدونم کدوما رو میگویی...
آممم... هم قیمتش زیادی میشه، هم از اون کیفا اینقدررر بدم میاد:| ولی چیز خوبیه:دی

مردحافظه 1395/01/18 ساعت 01:09

من خودم اصلن نمیدونم عنتر درسته یا غلط. مهم هم نی. بعضی از کلمات رو که از دخترا میشنوم خنده ام میگیره. مثلن چند روز پیش خواهرم گفت پتیاره.. وای مردم از خنده.. اصلن بعضی از فحش ها و کلمات برام خیلی خنده داره..
همون پستی که گله کردین از یه الدنگ!
وااااااای دارم میمیرم از خنده...

:))))) اینقدررر خنده دار بود یعنی؟
البته من خیلی خیلی کم پیش میاد دهانم به فحش آلوده شه..ولی خب دیگه یهو پیش میاد:|
فحش خواهرتون خیلییی دیگه خفن بود خب...:|

مردحافظه 1395/01/18 ساعت 00:54

واااای من مردم از خنده.. عنتر. همون کلمه عنتر که نوشتین و نوع نوشته تون برام جالب بود.

کجا نوشتم اون واژه ی عنتر رو :|¿
البته خب این کلمه رو همیشه همینگونه می نویسم:))

مردحافظه 1395/01/18 ساعت 00:49

احیانا فکر میکردن اگه بگن مناسبه، یه نظر کلیشه ای میشه.
یکی از دغدغه های من اینه که کیف پولمو کجا بذارم فصل بهار و تابستون. اهل کت نیستم

نه منتظر پیشنهاد بهتری بودم راستش!
واقعا واسه آقایون معضله این کیف رو کجا گذاشتن

Ali 1395/01/18 ساعت 00:48

Vase baba leng draze in kado?

نه بابا...
همیشه کامنتها میره به سمت بابالنگ دراز:| چرا:دی؟

مردحافظه 1395/01/18 ساعت 00:41

به نظر من مناسبه

چه عجب یکی نظر داد. شونصد تا خواننده داشت این پست همه سایلنت!

آبنبات 1395/01/17 ساعت 23:54

سلام . مگهان جان خیلی وقتِ می خونمت . وبلاگ و تلاشت واسه بهتر شدنت چه ظاهری چه باطنی من رو هم سرِ ذوق میاره ^_^
موفق باشی همیشه

چه اسم بانمکی داری شما
چه شب خوشحالی آن شدی... و حالم رو خوب کردی و ممنونم بسی ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد