مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کی می خواد بهم عیدی بده؟

هیچ کس نمی خواد به من عیدی بده؟

مثلا پول دو شب هتل موندنم رو؟ یه هتل کاملا معمولیا! در پای تخت! نه یعنی همون پایتخت:|

یا مثلا پول این دوره ای که می خوام توش ثبت نام کنم رو؟ 



+ خوش اشتهام خودتونید! سپاسمندم

امضا مگی مگولیان!

نظرات 21 + ارسال نظر

برای کی میخای بری؟من میرم مهمانسرا اداره میتونم تورو هم ببرم با خودم

وای که چه نازنین و مهربون و اینایی شما...
ما مهمانسرا نداریم تهران!

+ با دوستم:دی
هتل میگیریم دیگه! مجبوووریم پول خرج کنیم مجبووور

مردحافظه 1395/01/18 ساعت 00:46

چه خسیسی
نه در قالب عیدی نبود. همینطوری میخواستم هدیه بدم که..

آم! خسیس اصلا بخدا...
دلیل محکم دیگه ای دارم. در کل ترجیح میدم به کسی یادگاری ندم زیاد...

مردحافظه 1395/01/18 ساعت 00:39

درود
ما که خواستیم قبلن و قلبا یه کتاب سند کنیم منتها راضی نبودین.
اگه دلتون خواست برام من عیدی بگیرین

جدی شمام می خواستین برام عیدی بفرستین؟
یادم نبود!
الان امکان عیدی گرفتن دارم ولی کلا از آقایون سخت ممکنه یادگاری بگیرم(مجازی ممکنه حقیقی اصلا!!!)
من برای آقایون عیدی بگیرم؟! :| عمرا :دی

والووووووووو ما که شیرینی عیدی نگرفتیم پس عیدی هم نمیدیم :))))

=))))))
وای الان ذکر خیر شما بود. یعنی یکی از بچه ها یه جمله ای نوشت درباره شما:دی

آقا نیومدی رشت خب:دی

Parastesh 1395/01/17 ساعت 23:12

مگهان آبجی چندتا آهنگ شاد نداری ؟!
شادا که آدم رو به نشاط بیاره :))
بذار دانلود کنم:)))
ممنون میشم:))

میذارم ایشالا...
حتما :دی

خودم که نیستم.کلید میدم خودتون برین

شما کجایی؟
اصلا از زندگیت نمیخوای بنویسی؟

من پایتخت میخوام با یه عالمه کتاب اوف این پسته بیچارم کرد مگ اخه چرا نمیشه رفت پایتخت؟ :((دارم به سرقت بانک هم فکر میکنم :))) شما تا پایتخت میتونید با ماشین برید من باید تو فکر بلیط هواپیما هم باشم اونم رفت وبرگشت دیگه واقعا باید برم سراغ سرقت بانک حاضری باهام همکاری کنی نصف نصف شریک می شیم :))

ایشالا که این اتفاق برات بیفته و کسی بتونه آرزوت رو برآورده کنه(کسی:خدا)
هاها... فکر کن کسی با من بره دزدی؛)

باران 1395/01/17 ساعت 22:26

نه دیگه امسال واقعا کلی پول داده بودم به این و اون
این و اون تا الان نامردا بهم پول رو ندادند
برای همین دیگه عیدی به خخواهرزاده ها پول ندادم :)
البته سالهای قبل هم در حد همون 5000تومن و ده تومن میدادم اما
امسال لا موجودی :دی
خودم که شاغل نیستم از اون طرف هم آقامون هم لا موجود:)))))


+
نه بابا بیا بگیر ؛ )))))))

الهی... پس عیدی بده میباشی شما
آقاتووون؟! آقا داری مگه شما بارااان؟

خونه من خالیه.هر کس میخواد بیاد هر چقدر هم که میخواد بمونه.نزدیک مترو و brt هم هست.

سپاسمندم:|
احتمالا با آقایون بودین دیگه، ما که خونه ی فامیلامونم نمیریم:| تبلیغم میکنه واسه خونه ش نزدیک مترو و بی آر تی :))

به قول معروف
شتر در خواب بیند پنبه دانه!!!

والااااااااا :)))

پست جالبی نیست.ازش سوءبرداشت میشه.پاکش کن

بی خیال بابا سوء برداشتم کنن چطور میشه حالا؟

Parastesh 1395/01/17 ساعت 21:33

مگهان سلآم عزیزم
والا من بیشتر از تو پول لازمم اگه داری بیا کمکم بکن

ایشاالله دوتامون پولدار شیم بریم خارج پایتخت چیه

=)))))
من فعلا تو کار پای تخت هستم! چیز... پایتخت منظورمه

هتل کاملا معمولی توی پای تخت شبی چند هست؟!

نمیدونم!:دی
واقعا نمیدونم اما میشه سرچ کرد خب:| دهه

ما خواستیم پرتقال بدیم معطل یه ادرسیم عیدی رو چطور به دستت برسونیم شرمنده هتل متل کار من نیست اونم تو پایتخت اخه خودمم دنبال کسیم که یه کار خیر کنه با خرج خودش منو ببره پایتخت نمایشگاه کتاب کلی هم کتاب برام بخره :)) مگ کتاب یک هزار خورشید با شکوه رو خوندی ؟ اگر نه حتما بخون
خالد حسینی نوشته نفیسه معتکف مترجمشه انتشارات نسل نو اندیش عالیه عالی

آخی شرمنده واقعا... الان امکان دادن آدرس ندارم!
عررر :((
چه انتظار شیرینی؛) منم از این خواسته ها دارم اصولا:))
دوس دارم بخونمش.. اسمش تو لبست بخرم ها! هست.

اتفاقا منم چند هفته قبل دقیقا همچون ! پستی گذاشتم و از دوستام کلی عیدی گرفتم....

ببینم چقد میتونی به جیب بزنی دختر رشتی :))))

مبارک باشه :)))
من فقط حرفش رو میزنم! اصلا آدم راحتی نیستم من و عیدی بگیر هم نیستم :| دختر رشتی! اینقد دوس میدارم.

امید میرزا 1395/01/17 ساعت 17:25

حالا چند هست اول ببینیم دزدی اون حد پول واسه عیدی دادن داریم
همه هتل هم دوره

:)))) خودمم نمیدونم که خب!
دوره رو پرداخت کردم، فعلا مونده هتل:|

من یک عدد ماچ آبدار و یک بغل سفت واسه عیدی شما کنار گذاشتم...تقدیم کنم؟!:))

بله خیلی هم ممنون میشم تازه:)))

باران 1395/01/17 ساعت 15:25

من اصولا عیدی پول نمیدم حتی به خواهرزاده هام ! ها ها ها :))

عه چه بد به خواهر زاده ها باید پول بدید که خب...
من که میدادینم نمیگرفتم:| :دی

دل آرام 1395/01/17 ساعت 15:22

مگی ما عیدی بیشتر از 1000تومن به کسی نمی دیم. شما وضعتون خوبه و لارج لابد اندازه پول هتل عیدی می دید. رو من حساب نکن ننه
اگه اینطوری عیدی می گرفتیم من الان استعفا می دادم و کل سال رو با پول عیدی ام سر می کردم

هزار تومن دیگه پاک؟
الکی الکی مالیچی و حسابدار نشدی که دلارام =))
منم اینجوری عیدی نمیگیرم که!!!

سپیده مشهدی 1395/01/17 ساعت 15:06

درود
من بهت عیدی میدم
هتل کی واست رزو کنم ؟

این بچه چیییی میگه :)))))))؟
تو تنها تنهاااااا اینقدررر لارژی ؟!:/

Ali 1395/01/17 ساعت 14:46

Man hastam bi tarof
Khoneye ma ham hast albate maman va khaharam doseton khahand dasht

درود بر شما خواهر و مادرتون!
مطمین نباشیدا، من اصلا اونقدار دوس داشتنی نیستم.
خیلی لطف دارید در کل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد