مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

این حرفا رو ولش...

دیروز بین کلاسا اومدم خونه، دوش گرفتم، وضو گرفتم و راهی شدم، تو این کلاس بنده نماینده ی کلاسم!(اجبارا نماینده م کرده و کلی هر جلسه کار باید برای کلاسش ببرم:| و باید زودتر از بچه ها برسم) دیگه آلبوم جدید فرزاد فرزین(!) رو پلی کردم و برای اولین بارها تو عمرم سرعت رفتم، خیلی خییلییی چسبید، وقتی دیدم زیادی داره بهم می چسبه گفتم به خودم حال بدم و دو تا دور دیگه هم بزنم. از خدا که پنهون نیست از خلق خدا چه پنهون؟ بی حوصله و کسل بودم دیروز، این آهنگا حالمو خوب کردن و با روحیه ی خوب و نیش خیلی باز! رهسپار راه علم شدم.

موقع برگشت حالم خیلی خیلی بهتر بود(استادم زحماتم رو دیده بود!) با دوستم سوار ماشین شدیم و آهنگ 2 و 4 و 6! رو گوش کردیم و کلی خندیدیم به این آهنگهای پر محتوای حال خوب کن:)) 

چقدر اینایی که حرف شین رو راحت تلفظ نمی کنن بانمکن... گوش کنید و بالا پایین بپرید و بخندید، اگه هم امکانش هست فقط تو ماشین با والیوم(!) بالا... سرعت مطمینه باشه و نه بیش از اون :|


ششhttp://dl.nicmusic.org/nicmusic/006/010/04%20-%20Farzad%20Farzin%20-%20Shesh.mp3

نظرات 7 + ارسال نظر
Parastesh 1395/01/17 ساعت 21:35

اصلا حال منم خوب کردا
ای کاش نزدیکم بودی اونوقت باهات همراه میشدم
آخ چه شود کنار تو رانندگی
عاشقتم :))))

:)))) چه شود؟!
هیچ طور خاصی نیست کنار من رانندگی پرستش جان هیچ طوری! اینقدر بی مزه م من:|

آلبوم تازه فرزین رو اندازه ی دوتای قبلی دوست نداشتم |:

منم:|
در کل تو بی محتوایی محشره:))

چوپان 1395/01/17 ساعت 14:45

نکته اول: تند برم که بعد تورو باید ازونور ببرم بیمارستان حشمت بخوابونمت :|
نکته دوم: والیوم رو تبلیغ نکن بچه :|
نکته سه : لعنت به تو و اون گوشی لعنتی!
موندم چرا چنین چیزایی خوند اون بنده خدا؟!

:))))) حشمت!
والیوم خوب عست چوپان باهاش مخالف است اما خیلی خیلی خوبه!
گوشی لعنتییی =)) خیلی پر مغزه آهنگاش...

چوپان 1395/01/17 ساعت 14:28

پس وقتی من ویراژ میرم و تند میرمو حااااالم خوب میشه انقد مث پیرزنا در گوشم غرغر نکن که ارووووومتر! الان میمیریم! الان یکیو میکشی! الان میری تو درخت:|
البته هیچوقت تو رانندگی ادم نباید مطمئن به نفس باشع! حادثه ی لحظست!

ولی جا داره در این پست اعلام کنم کلا رانندگی در کنار تو برام عذابه!:دی
آفرین یکم سرعت برو بفهمی چیزی نیستتتتتت! انقدر عذابم ندی
باتشکر
چوپادِر!
فارسی شده ی شوماخر:|

اتفاقاااا همش داشتم به تو هم فکر می کردم:|
فحشت میدادم که اینقدر جون به لبم میکنی
البته خدایی تو تندم نمیری حالا(خیابونا شلوغه اصولا امکانش رو نداری بری=))) )
غلط میکنی عذابه برات... پر رو
جدی اصلا ربط به راننده ی خوب بودن نداره، همه اینایی که تو تصادفا طوریشونم میشه مطمین باش از خودشون مطمین بودن:|
ایش

بابا اون روز جاده هم ترافیک بود و شلووووووووغ ولی من کیف کردم:)فک کن پنج ساعت برونی و خسته نشی:)رانندگی چیز خوبیه....

چه عااالی که از ترافیکم لذت میبری:دی
من باید یکی کنارم باشه مثلا چوپان :))

کلا رانندگی یه دوپینگ روحیه

اوم، آره ولی نه تو ترافیک زیاد :)))

الان که نمیتونم گوش کنم
ولی حتما به حرفت گوش میدم
و بالا پایین میپرم
اینقدر خوشم میاد از این پستایی که میزاری و حال خوبت را با ما به اشتراک میزاری
اینقدر حال خوب کنه این حرفایی که میزنی

هوریا هوریااااا گوش کردی از طرف منم ذوق کن خیلی!
واقعا حال خوب کنه:))؟ تیلوی حال خوب کن منی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد