مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدایا این بهار رو هم خودت بگذرون :-"

میگه تو فصل بهار تا وقتی که مجردی باید مواظب باشی یهو! متاهل نشی

و وقتی متاهل شدی مواظب باشی یهو! بچه دار نشی


+ تاهل* اولی به معنای عاشق شدن و اینهاست البته... 

+ قصد کردم به دلیل جلوگیری از بروز حادثه(!) تا حد امکان وقتم رو پر کنم، از شروع دوباره ی لیزر گرفته تا ثبت نام تو انواع کلاس ها که مدتها عقب انداختمشون و تفریح و پارک گردی و ...


نظرات 19 + ارسال نظر
باران 1395/01/17 ساعت 12:46

متوجه نشدی اینو به ضرس /بضرس / قاطع میگم
جهت پاره ای از توضیحات بعدا حرف میزنم :)

نمیشه الان بگی؟
بنا به دلایلی عجله دارم برای شنفتنش :)) =))

باران 1395/01/17 ساعت 10:35

سلام
من موافقم آدم تو این فصل عاشق میشه ولی عاشق شدن لزوما در نظر من به معنی تاهل نیست :)
چون دیدم تو این فصل ، عشاقی که به عشق واقعی شون پیوند خوردند و رسیدن :)
متوجه هستی چی میگم ؟:)
یا بیشتر توضیح بدم ؟:)

هاهاها..
کاملا متوجهم؛) منم منظورم همونه... خب نمیدونم چرا ولی از عواقب عاشق شدن می ترسم؛)

Lady 1395/01/16 ساعت 23:48 http://writtenbylady.blogsky.com

جدی نوشتی جدی گرفتیم

بیخیاااال بابا :| :)))

کی گفته؟

وحی که نیست، همینجوری یکی از فامیلام گفته که ازقضا موجود باهوشیم هست!
واسه من صدق میکنه:دی

پیمان 1395/01/16 ساعت 18:21 http://freemine.blogfa.com/

خدارو چه دیدین شاید یکی پیدا شد و نخواستین بگذره
از عشق که نمیشه فرار کرد

اوم، در کل باید از عشق فرار کرد از نظر من
خیییلی باید طرف مرد باشه بتونه جلوی فرارم رو بگیره:))

ساده خان 1395/01/16 ساعت 17:55

بهار؟
بهار منو کسل میگنه و افسرده!
بهار خر است!

واقعا؟!
پس من چرا اینقدررر انرژیم زیاد میشه؟!
شونصدتا کار کردم این روزا من:|

نل 1395/01/16 ساعت 17:46

+خوب باش مگی..
+بهار فصل خاصیه
+دعا کن برام
+تو میتونی و پتانسیل شرایطشو داری ک دنیاتو رنگی ترکنی.پیش برو
+ممنون بابت اطلاع رسانی تراویس

خووووبم!
خیلی فصل عجیبیه برای من
چشم و چشم ایشالا که موفق میشی نل عزیزم
امیدوارم رنگی تر تر تر بشه ^-^
خواهش میکنم خانومه:)

Lady 1395/01/16 ساعت 15:06 http://writtenbylady.blogsky.com

واقعا بهار اینجوریه ؟من فکر میکردم دی و آذر ادم باید مواظب باشه

بابا جدی نگیریدش اینقدر:|
من درباره خودم اگر بخوام بگم احتمال اینکه رابطه ای رو بخوام شروع کنم تو فصل بهار خیلی خیلی بیشتره

هوم 1395/01/16 ساعت 13:29

گربه ای مگه؟!

عاشق میشن گربه هام؟!

رگ ها 1395/01/16 ساعت 12:24

آره دیگه اون موقع دانشجوی ارشدم D:
+ یه حسی بهم میگه وجود دارن :))

وای چه هیجان انگیزناک!
اصلا نظرت چیه بیام تهران جشن بگیرم که تو هم سختت نشه:|¿
بی دوماد بیام اشکال داره؟ دوماد نداریم مااا من خودم به تنهایی عروسم:))

+ عجب! حست اشتباه می کنه هااااا

ازدواج نکن.اشتباه بزرگیست
والسلام
بنده حقیر فدوی امت با آدرس جدید برگشتم

وای ببین کی اینجاست:)) اطلاع رسانی می کنم.

رگ ها 1395/01/15 ساعت 23:50

آره خب D:
عروسیتونو یه وقت میذارین که من دانشگاه باشم ، نزدیکم :))
+ داری بابا ، چشم بصیرت میخواد دیدنشون :دی

:دی
4سال دیگه هم دانشجوی تهرانی؟! هوم؟!

+ تو میبینیشون؟! :)))

lena 1395/01/15 ساعت 22:02

تعدادی نظر از بنده در وبلاگ شما گم شده :-"

یکی بود که فکر کردم خصوصیست درباره بابالنگ درازم و درازت!
عمومی بود :دی؟

+ بله اونی که شما گفتی یک مدل خفن بود، خدا واسه مامانش حفظش کنه اون مدل عزیز رو:))

رگ ها 1395/01/15 ساعت 21:55

جمع کنید ببینم :)) همتون عاشق شین بعدشم عروسی کنین ما بیایم عروسی :))

:))))) شما میتونی تا اینجا بیای اصلا؟
ببین تا 4سال آینده اصلا انتظار متاهل شدن من رو نداشته باش، چون اصلا خواستگارم ندارم تازه:دی

من 1395/01/15 ساعت 21:03

واقعا؟!:/
نشنیده بودم اینا رو:|

والا، از یه نخبه ی فامیلی اینو نوشتم.
نظرش بوده منم باهاش موافقم خب...

من اگر این بهار عاشق شوم ... هیچ باکیم نیست ^_^

عزیزکم... ^-^
چه بامزه نوشتی...

چه کاریه خو!! |:
+حادثه در کمین است
+بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است
والا!!

:))) عجب!
آقا هانی شما یکی از گزینه های عاشق بشو در سال 95 هستید. من مطمینم! :))

سیاهچاله 1395/01/15 ساعت 16:22

شیطونه میگه قلقلکت بدم آ

دهه:|
ینی چجوری قلقلکم بدی؟ :))

چرا باید مواظب بود
اینا که هردوش خیلی خیلی خوبه

نه خوب نیست:| من باید یه دختر منطقی باشم، لطفا سعی کنید کنترلم کنید. آیکون قورت دادن آب دهان
بچه هم مگه آدم چند تا می خواد؟! :دی
در کل باید مواظب بود دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد