مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لطفا نگید برات مهم نباشه، چون برام درد داره و مهمه...

من موجود ضعیفی نیستم، در کنار کلی حس های خوب که از تک تک کامنت ها و رای ها گرفتم، عده ای هم هستن که تو وبلاگ خودم شروع کردن به فحاشی! و توهین به چهره و اصالت بنده...

سوال من اینه که واقعا اگر من زشت و بیریختم، چیزی از زندگی شما کم میشه؟ شمایی که برام نوشتی فکر کردی خوشگلی، دوست عزیز، من از خدام و تک تک چیزهایی که بهم داده راضیم، شما چرا ناراحتی از زشت بودن چهره ی من؟ 


+ شاید کسی تو شرایطی تحمل شنیدن توهین و فحاشی و حرفهای زشت رو از طرف شما نداشته باشه، لطفا کمی تامل کنید قبل از در افشانی... شاید کسی دلش بشکنه، و اعتراف می کنم دلم شکسته و عزیزی که باعثش بودی، ارزش داره بخاطر یه موجود زشت و به قول خودت عنتر! بخوای به خدات مدیون شی و بخوای بهش جواب پس بدی؟ 

+ وقتی خسته و نالون ساعت 9 شب رسیدم خونه و با کم لطفی و توهین برخی(من که میگم یک نفره!) دوستان مواجه شدم خستگی تو تنم موند. واقعا من کسی رو تو دنیای مجازی آزردم که باید با این حجم توهین ها رو به رو شم؟