مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پست ثابت :)

با سپاس از جناب آقای روانی! متاسفم من آدم فحش بده ای نیستم، اما ایشون اسمشون اینطوریه و ما به اسمی که برای خودشون انتخاب کردن احترام میذاریم؛) 

دوستای عزیزم، دقایقی پیش مطلع شدم که نوبت وبلاگ من شده، اول اینکه از دوستانی که پیشنهاد داده بودن وبلاگ من تو این مسابقه باشه تشکر می کنم، خودم از دنیا بی خبر بودم، و بعد تشکر از دوستان، می خوام ازتون خواهش کنم که اگر خواننده ی خونه ی پرتقالی من هستید، به لینک زیر برید و بهم بدون هیچ گونه رو در وایسی نمره بدید:) همین که اینجا رو می خونید برای من افتخاره و نمره ای که بهم میدید هیچ اهمیتی نداره جز اینکه می تونه باعث پیشرفت روزانه نویسی!!! و انگیزه ی بیشتر نویسیم!!! بشه :)) 

برای نمره دادن به مگلاگ به آدرس زیر برید لطفا :)

+http://00lol00.blog.ir/1395/01/13/شرکت-کننده-ی-شماره-41-مرحله-ی-اول-مگلاک

پ.ن: راستی، بنده چون دیر خبر دار شده بودم از ماجرای رای دهی، آقای روانی بهم فرصت دادن که به دوستانم رای بدم خارج از نوبت و از این بابت ازشون ممنونم :)


نظرات 46 + ارسال نظر
Lena 1395/01/16 ساعت 00:05

راستى پرسیده بودى در مورد کامنتم، هر استفاده اى که دوست داشتى میتونى ازش بکنى مگهان عزیز :*

:*

میم 1395/01/15 ساعت 23:42

D:
عیب نداره بمونه پیش خودت

:))) تایید نمودم.

میم 1395/01/15 ساعت 22:04

من یه نظرنداده بودم؟
عایا؟

چرا چرا نمیدونم چرا فکر کردم خصوصیه:|||

چجوری نمره بدیم مگی ؟

والا عزیزم صرفا نظر خودتون هست:) تو لینکی که گذاشتم یه نمره رو انتخاب می کنید و می نویسید. به همین راحتی

میم 1395/01/15 ساعت 10:33 http://harfemim.blog.ir

من فکر میکردم ایرانی فقط توی اینستا گرام دهن به فحش باز میکنه
بابا خیلی پیشرفت حاصل شده تو ملت

مگی جان منم بهت نمره دادم :پی اولین باره با ذکر آدرس خودم کامنتمو ثبت میکنم:/
فی الواقع من همون میم هستم که یه بار کیم شدم:)))

اینجاهارو سانسور بنما بی زحمت :)
نکردی هم عیبی نداره
درکل خش ننداز به اعصابت
:)

نه متاسفانه، اینجا هم هست:) نمیدونم چرا...
چه خوب که با آدرس اومدی، خوشحال شدم :)

نمیتونم سانسور کنم باید با اسمتون دوباره برای خودم کامنت بذارم!

امید میرزا 1395/01/15 ساعت 08:50

بردن.... شده ها دیشبمو خراب کردن

برو خائن
خیانت کار تیم فروش
چ معنی داره ی بارسایی دلش بخواد راال ببره
5 تا حمله کردن
حمله هم ن زد حمله کلمه درست تریه 3 تا زدن
یکیش قبول نکردن البته
در کل بارسا حقش باخت نبود
من میدونم دعای تو بود راال برد
من انتقامشو میگیرم مگی ازت

:)))))))))))
دعام یه بار گرفتااا حالا... ایششش :دی
بگیر امیدمیرزا خان بگیر! انتقام بگیر ببینم چجوری میگیری :))

خورشید 1395/01/15 ساعت 02:55

در و دیوار شهر مغازه ها خوراکی وووو هزار سوژه عکاسی تو خود شهر حالا من نوشتم منظره ولی منظورم طبیعت نبود بهتر نگاه کن سوژه زیاده که میشه به روزمرگیات ربطش بدی اصلا میشه از تو عکس یه روزانه نویسی خوب داشته باشی امتحانش کن از روزمرگی تکراری در میای برا خودت تنوعه ما هم بیشتر لذت می بریم

خورشید 1395/01/15 ساعت 02:49

لا به لای روزمرگی و روزانه های هر ادمی بالاخره یه چیزایی هم هست که اجتماعین چالشین کمتر شخصین اونام بنویس شخصی نوشتن تا حدی برام بعنوان مخاطب جذابیت داره میری بیرون چی می بینی چی نظرتو جلب میکنه و خیلی چیزای دیگه که ما رو با فضای محل زندگیت افکارت و عقایدت اشنا کنه کم دیده میشه نمیدونم منظورمو چطور بگم سخته امیدوارم تا اینجاشم دلخور نشده باشی

چشم سعی می کنم اونها رو هم ببینم و بنویسم، فکرمیکنم دلیل دیگه ای هم داره این یکنواخت بودن وبلاگم، که خب پیش خودم محفوظه:دی
چرا دلخور :)؟ بد نبودن این حرفا

خورشید 1395/01/15 ساعت 02:40

مگ مگ گل من قبلا یکی از خواننده های پیگیر وبلاگت بودم ولی الان مدتیه کمرنگ شدم بدلیل اینکه روزانه هات مثل پستای اولیت نیست یه جورایی تکراری و روزمره شدن بیشتر حس و حال بابالنگ درازی به چشم میخوره همش شبیه هم شده انتقاد بعدی عکساته شما تو شمال حتی تو خونه هاتونم اونقدر طبیعت دارین که تا اخر عمر سوژه عکاسی داشته باشید سعی کن سوژه هاتو از دست و ناخن و لاک تغییر بده نوشته هات مال خودته صلاح مملکتتو بهتر میدونی حداقل عکساتو عوض کن تا یکی مثل منم از وبلاگت لذت ببره

چشممم :)) عکس؟ خیلی اهل عکس از منظره گذاشتن نیستم واقعا... و اینکه من همیشه خونه ام، برای عکاسی باید از شهر خارج شم. سعی میکنم عکسهام رو تغییر بدم. اما روزانه هام... خب من سخت دچار روزمرگی هستم مثل خیلی های دیگه:) و پستهامم رنگ و بوی روزمرگیم رو داره دیگه

Lena 1395/01/15 ساعت 02:37

بابالنگ دراز قدش بلنده قاعدتا :))
صد و هشتاد و خرده اى
مارک بازه، تیپ اسپرت متمایل به رسمى شیک!
سى ساله، صداى کمى بم، چشم هاى عسلى، ته ریش، موى حالتدار، گندمگون یا کمى برنزه، slim، دکتراى مهندسى، عینک، شغلش هم استاد :دى
در مورد اسمش چیزى به ذهنم نمیرسه.

فقط دارم به این کامنت میخندم:دی
خیییییلی تصورت جالب بود، خیلی ها... خوشمان آمد!

خورشید 1395/01/15 ساعت 02:20

منم قصدم دل شکستن نیست و دختر گل جوری حرف نمیزنم دلی بشکنه ولی چون ایرانی حساسی تاکید روی حساس با اینکه چیز خاصیم نبود نقدم ترجیح میدم باز سکوت کنم امیدوارم موفق باشی پرتقالت پلاسیده شد همش یه کد پستی میخوای بدی:))) یه انتقاد کوچولو هر نقد رکی بی احترامی نیست خانم گل نقد رک یعنی در حین احترام ادم احساس و نظر واقعیشو بگه ولی خیلی از ماها ترجیح میدیم خیلی چیزا رو یا نشنویم یا تو زرورق طلایی بپیچن و بگن کلی گفتم منظورم به تو نیست گاهی خودمم از حرف زرورقی خوشم میاد ادمیه دیگه

نه اگر با تندی نباشه دوست دارم بشنوم:) ممنون میشم بگین؛)

Lena 1395/01/15 ساعت 02:14

الان که بیشتر فکر میکنم چهار تاش درسته

:))))) 6تیغه ست؟! به به

Lena 1395/01/15 ساعت 02:08

نمیدونم
تصور الکى هم نمیشه بکنى؟

اول بگو کدوم حدسام درست بودن اصلا؟!؟!

رگ ها 1395/01/15 ساعت 02:04

لطف داری ! زیاااد .

نه خدا شاهده، آدم لطف داری نیستم مگر اینکه حس واقعا مثبتی از کسی بگیرم.

خورشید 1395/01/15 ساعت 02:01

قبل انتقاد یه سوال عزیزم ببخشیدی دارم عمومی انتقاد کنم یا خصوصی چند خط بنویسم رک و برنده باشه یا ملایم محافظکارانه بگم یا واقعیت خالصانه و در انتها شاید انتقاد نباشه و حس من باشه شاید برداشتم غلط باشه نمیدونم ولی پیش پیش عذر میخوام اخه مشکل دنیای مجازی اینه که شناختمون از نوشته هامونه و ممکنه پنجاه پنجاه دچار قضاوت بشیم

همیشه! طوری حرف بزنید که دلی نشکنه
من یه دختر ایرانی از نوع حساسم نه یک اروپایی روشن فکر که بهش بگن تو ابلهی و فلان ناراحت نشه و دنبال پیشرفتش بره:)
و همین

Lena 1395/01/15 ساعت 02:00

مرررسى
دوتاش درست بود
خودم چى؟

تو رو واقعااا نمیدونم !
چرا؟

Lena 1395/01/15 ساعت 01:44

من هم نمره دادم :))
مگهان؟ دوست داشتم نظرتو در مورد پستى که الان نوشتم بدونم

اومدم :دی وایسا

Lena 1395/01/15 ساعت 01:04

چقدر حرف پدرت رو دوست داشتم که اگه آدم دشمن نداشته باشه یعنى منافقه...

لنای عزیزم... بهش ایمان دارم من
حقیقته ^-^

khorshid 1395/01/15 ساعت 00:50

سلام
دوباره مینویسم ... مگ عزیز شما خونواده زیبایی هستین...
آدمهای بداخلاق رو رها کن. دنیا نیازی به اونها نداره.دنیا به تو با اینهمه زیبایی و اصالت و مهربونی نیاز داره.

خورشید عزیز... خیلی خیلی لطف دارید...
بخدا خجالت کشیدم، واقعا من نه زیبام و نه اصیل و ... فقط یه آدمم که غمگین میشه از گفتن ایرادهای چهره ش... چهره م رو خدا بهم داده و من مدیونشم از این بابت هرچی که هستم...

Twenty . Dear Mghan

خورشید 1395/01/15 ساعت 00:36

سلام مگی جان واقعا اجازه دارم انتقاد کنم ؟ یه چیزیه که خیلی وقته میخوام بهت بگم ولی قبلا جوری جوابمو دادی که حس کردم نمی پذیری من ازت انتقاد دارم ولی شک دارم بگم یا نه راستش از اون ادمایی نیستم که فقط تایید کنم و به به چه چه بگم ولی دوستم ندارم با انتقادم دلخورت کنم دنیای مجازی دنیای سوئ تفاهمه چون ما فقط می نویسیم وبرداشت از هر نوشته متفاوته پس شاید یه زمانی بهت گفتم شاید هم نگفتم

میتونید بگید:) نظر همه محترمه و من خیییلی زیاد ایراد دارم. احتمالا هیچ دفاعی از خودم نکنم. فقط می شنوم بانو:)

khorshid 1395/01/15 ساعت 00:19

سلام مگ عزیز
لطفا اون کامنتی که برای عکس مامانتون گذاشته بودم رو اینجا بذارین که بدونن همچین کامنتهایی هم قبلا بوده. چقدر بعضی آدمها بداخلاقن

عزیزم کدوم کامنت رو؟ کجا بذارم بانوی مهربون؟

کسی که این رفتار رو داره مطمئن باشید شخصیتش در حد همون حرفاییه که زاده افکار بیمارشه :)
+چقدر پاسختون به پرستش خوب بود ، تبریک میگم بخاطر این رشد فکری!

:) چقدر مهربونید شماها... واقعا میگم اینو
خیلی آدمهای مهربون دور و برم زیادن

سلام امیدوارم که همچون این مرحله از زندگیت در همه مراحل پیروز و سربلند باشید
مساله دشمنی یک مساله تازه ای نیست به نظر من هر کسی که دشمن بیشتری داشته باشه پیروزی بیشتری رو برای خود رقم میزنه
و این شخص و یا اشخاصی که اینطور مبادرت به فحاشی میکنن بهتره به جای حسادت ورزیدن به دیگران به فکر چاره ای باشن برای بهبودی خودشون

خیلی لطف دارید، پدرمم همیشه اصرار داره آدم سالم! باید دشمن داشته باشه و اگر نداشته باشه یعنی منافقه
شاید حسادت نباشه، شاید خب واقعا از نظرشون موجود احقری هستم.

نگار 1395/01/14 ساعت 22:45

بیست دادم بهت عزیزم

خیلی لطف دارید بهم نگار جان:)

Parastesh 1395/01/14 ساعت 22:04

آقای یا خانمی که اینجا نظر میذاری من مطمئنم از دست آدمایی که با خودتم دردگیری یه خود درگیری مزمن داری تو با خودت
والا من از اونجایی که عکس مگهان رو دیدم خیلی خوشگل و خانم بوده ولی متاسفانه تو چش دیدن همچین بشر زیبایی از خدا رو نداری ببینی ...دلم واست میسوزه آخه چرا صفات زیبای خودتون رو روی دیگران میذارید از خودگذشتگی تا این حد ندیده بودم حسووووود
بهت میخندم چون خنده داری

پرستش جان،من شما رو اصلا نمیشناسم و ممنونم که بهم لطف دارید. نظر همه محترمه، بی شک خیلی ها من رو زشت می دونن، این مهم نیست، ولی آیا جالبه ما تو چشمهای هم نگاه کنیم و به هم بگیم زشت؟! برام قابل درک نیست، هممون بنده های خداییم و خدا خیر دیده هر کسی رو جوری که میل داشته بیافرینه
و ممنون بابت حمایتت:)

شباهنگ 1395/01/14 ساعت 21:56

دلیلشو میپرسم میگم :دی
از عصر تا حالا آنلاین نشده

ممنونم :)
در کل آدم پر جرات و دل گنده ای هستن هر کی که هستن، من نمره ی تمام بچه ها رو آماده کردم اصلا به نظرم هیچ کس! لایق کمتر از 19 نبود:|
اینا تفاوتهای ما آدمها رو با هم نشون میده؛)

رگ ها 1395/01/14 ساعت 21:51

واقعا تعجب میکنم ازین حرفا !
بعضیا اونقدری کم رشد کردن که وقتی حرفای توی ذهنشون رو به جمله و نوشتار تبدیل میکنن مشخص میشه چه فاجعه ای هستن ! :/

+ من چون اونجا تا به حال به کسی رای نداده بودم به تو هم ندادم اما از نظر من بیست بیستی ^_^

فاطمه خدا شاهده که من اصلا! اصلا! اصلا برام مهم نبود کی بهم رای میده و کی نه... خیلی جالبه بدونی منم به کسی رای ندادم. اجازه گرفتم دیر تر رای بدم که روی نظر بچه ها تاثیر نداره:| چون بعیده کمتر از 19 به دوستام بتونم بدم:دی

+ خیلی عزیزی تو بچه خوشبحال مامان بابات که همچو فاطمه ای دارن، کاملا جدی

. 1395/01/14 ساعت 21:41

خاک تو سرت که جنبه نداری من بهت نمره ندادم
چون آدم نیستی ارزش نداری وقت بزارم

اما من برای شما ارزش قایلم که جواب کامنتتون رو میدم، شما هم گویا ارزش قایلید که مدام پشت در وبلاگمین:)

. 1395/01/14 ساعت 21:15

عنتر ازت حالم به هم میخوره مگه نمیگی تایید میکنم؟
خیلی آشغال و دزدی هرزه رشتی
خدا شفات بده حدقل ده نفر باید بهت 0میدادن

شما چرا این همه مودبی آخه؟
این صفات برازنده ی من نیست، امیدوارم برازنده ی شما هم نباشه...
صرفا چون بنده چهره ی زشتی دارم باید نمره م چند دهم بشه؟ واقعا احساس نمی کنید شاید باید کمی حسادتتون رو کم کنید؟ اصلا حسادت به چی:)؟
اگر حسادت نیست دلیل روا دانستن نمره ی صفر رو بهم بگید...
ممنونم.

هر دفعه یواش و بی صدا اومده بودم و خونده بودم
اما چیزی ننوشتم
الانم میگم امیدوارم بهترینها در این سال در انتظارت باشه

این بی حس و حالیت از پشت صفحه ی مانیتور هم حس میشه تیلو:(...
کاش مشکلاتتون زود ختم به خیر شه

رفتیم رای دادیم
انگشتم الان جوهریه نمیتونم چیزی بنویسم

عزیز دلم:)))
ممنونم که رای دادی!

رای و نمره داده شد :)

خیلی هم ممنونم ازت دزدمونای عزیز :)

پیمان 1395/01/14 ساعت 16:46 http://freemine.blogfa.com/

راستش بنده از همین اکنون قصد خواندنتون دارم اگر خدا بخواهد از این به بعد مزاحم وبلاگتون خواهم بود

ایشالا رای گیری بعدی خخخ

هاها...
خوش اومدید:)

+ به خودمم بگید رایتون رو بد نیست:)

اقای روانی 1395/01/14 ساعت 16:33

من اون پ.ن شما رو تکذیب می کنم. :دی

این ناااامردیه من لیست تهیه کردم تازه امروز ظهر نمره هاشونم نوشتم بدم بهتون:|

+ من از اون موجودات 20 بده هستم البته:))

سلام 1395/01/14 ساعت 16:00

یه سوال:عکسی که برای وبلاگت گذاشتی،راهرو طبقه پایین کاخ سعدآباده؟
منم یه عکس اینجوری دارم ولی از پایین به بالا

بله اینجا بسی مشهوره و همه همینجا و همینجوری عکس دارن؛) با کمی تفاوت :))

سلام 1395/01/14 ساعت 15:58

مگهان عزیز،واقعا نوشتن هات عالی و قشنگن...دلنشین مینویسی،وقتی می خونمشون انگار بخشی از یه رمان و یا یه قسمتهایی از یه نامه طولانی رو میخونم
امیدوارم بالاترین رای رو بیاری

خیلی خیلی لطف دارید به وبلاگم و ممنونم از حس خوبی که بهم دادین :) ^-^
هاها، فکر نمی کنم، تعداد بچه ها خیلی زیاده و من هم این روزا خودم کمتر تو وبلاگ دیگران هستم، اینجام روزای خلوتیشه:)

مرادی 1395/01/14 ساعت 15:55 http://texting.blog.ir

:)
نمره دادم ،هرچند نمره شما مشخصه ....

خیلی ممنونم آقای مرادی :)

یادداشت های روزمرگی 1395/01/14 ساعت 15:17

دیدی مگی..؟ منم ساعت دوازده اینجا کامنت گذاشتم ولی نیست شده انگار. :/

هست عزیزم:) من به اینترنت دسترسی نداشتم.

Lady 1395/01/14 ساعت 14:09 http://writtenbylady.blogsky.com

بیشتر دنبال یه کتاب شعرم اونم شعر نو
اگه کتاب شیرین و دلچسپی هم سراغ داری خبرم کن

شعر های فاضل نظری رو بخون :) خیلی دوس دارم شعرهاش رو... قصد دارم از شعرهای خوبی که می خوانم عکس بذارم اینجا هم :)

چرا متوهم..؟ مگی من آدم با پشتکاریم. ببینم کامنتم ثبت نشده دوباره می فرستم. گاهی هم چندباره. :)
تو هم تمرین کن. بلاگ اسکای خودش پرچمو می بره بالا و تسلیم می شه در برابر سماجت و پشتکار کاربراش. :)

ببخشید که نتم قطع می شد و کامنتها نصفه نیمه تایید شد.
بر عکس تو دوستم من خیلی خیییلی بی پشتکارم، خانوادگی این ایراد بزرگ رو داریم، ای کاش ازت یاد می گرفتم.
من اگر ببینم ثبت نشده تکرار می کنم و ریفرش می کنم پیج رو!
ولی مشکل اونجاست که متوجه نشدم که ثبت نشده کامنتم:(

مگ:||| قضیه چیه یکی منو روشن کنه لطغا

هیچ داستان خاصی نیست به واقع! به قول شباهنگ
فقط اینکه یه نظر سنجی هستش و همین :)

سلام مگی عزیز. خوبی..؟
باور کن کامنتی از تو برام ثبت نشده.

آرایشگاهم نرفتم.. خودم دست به کار شدم و دیدم عجب استعدادی داشتم و خودم خبر نداشتم. :) خوب شد. راضیم. :)

سلام خوبم، شما خوبی؟
خیلی هم طولانی بود کامنت آخرم، داره باورم میشه که آدم متوهمی هستم. چه خوووب آفرین... منم مدتی خودم مرتب می کردم ابروهامو!!! ولی برام سخت بود

مترسک 1395/01/14 ساعت 09:42 http://1matarsak.com/

ما که 20 دادیم و بقیه هم بااااید 20 بدن، می‌فهمی؟ باااید! اصلاً اوجب واجباته!

وای متر از دست شما :) وای وای وای...
دیگه نه اینطورام واقعا!!!

Rima 1395/01/14 ساعت 09:39 http://dailytalk.blog.ir

ایول مگی
مسابقه
منم بهت امتیاز دادم و امیدوارم نتیجه مسابقه خوشحالمون کنه

*-* وای ریما تو چقدر به من لطف داری دختر

حالا وسطاش خواستی استراحت کنی یه سری بزن:

این یکی همه اش لاف و چاخانه!
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1559
ready up و منتظر حضور سبزتان

چشم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد