مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و معجزه ی کلمات...

باز کردن نامه ها همیشه برایم حال خوشی داشت، نامه های دوستم از آلمان و حتی نامه های تبریک از برندی که لباسهایمان را ازش می خریم که تنها قصدشان تبلیغات شرکتشان است و وفادار نگه داشتن مشتریان که ما باشیم، حالا فکرش را کنید بخواهید نامه هایی را که حال و هوای عجیبی هم دارند باز کنید، یک وقتهایی تا بخواهم بازشان کنم قلبم در دهانم می زند... لبخندم به پهنای صورتم می شود و چشمهایم از ذوق فریاد می زند. کودکانه چشمهایم را می بندم و بعد از شکر کردن خدا شروع می کنم به خواندن... خواندن تک تک کلماتش حالم را خوش می کند، کلماتی که ذره ای رنگ و بوی عاشقانه ندارند. آخر چه کسی باورش می شود نامه هایی با محتوای غیر عاشقانه بتواند حال یک دختر را انقدر خوب کند؟

داشتم با خودم فکر می کردم ای کاش پرنده ی نامه رسان می رساندشان به دستم، فکر کن که چه حال خوش تری می داشت، نه؟ 


+ چیچینی صدا کردنش قبول، کر(ک با ضمه) جان گفتنهایش را کجای دلم بگذارم؟!

چیچینی را باید بشناسید گنجشک جنگلیمان را چیچینی می خوانیم، کر با ضمه هم به معنای دخترک است.پیش تر بلبلش بودم و حالا خیلی وقت است که چیچینی صدایم می کند، مثل مادربزرگم، چیچینی کنایه از ریز نقش بودن است. 

نظرات 21 + ارسال نظر
مطهره 1395/01/10 ساعت 23:48 http://aban19.blogfa.com

عهد داری مگه ؟ با خودت :)

بله اینکه سر قولهام بمونم:|

مطهره 1395/01/10 ساعت 20:17 http://aban19.blogfa.com

دو بار اومد کامنت ام ببخشید !
ای بابا !!! شرمنده شدم که من !
قربانت

بی تعارف برام یک آدرس بذار! باید این ماه به عهدم وفا کنم!!!

مجید مویدی 1395/01/10 ساعت 18:30

نامه نویسی رو خیلی دوس دارم. نامه ی کاغذی(البته به شکل قدیمیش و مرسومش، وگرنه ما با رفقا، گاهی توی خوابگاه هم که بودیم، واسه هم نامه های کوتاه می نوشتیم) که فرصتش پیش نیومد بنویسم، اما نامه های الکترونیکی(یا حضرا عباس، چه سنگین شد کلمه م) رو هنوزم گاهی دارم با بعضی رفقا.
هر چند خیلی کم شده، اما همونم خیلی خوبه. کاش بشه بیشتر با دوستان نامه بازی کنیم. البته خودمم تنبلی کردما تو این چند ماه گذشته.
+ ایشالا همیشه نامه های خوب خوب بیاد واست :))

نامه ها خوبن از هر جنسی که باشن، گرچه نامه های کاغذی حال و هوای بهتری دارن، اما من نامه های الکترونیکیم! همیشه شیرین تر بوده(از بعد محتوایی)
امیدوارم فرصت شه، من هم خیلی کمتر برای دوستانم می نویسم، تقریبا اصلا نمی نویسم...

+ مچکرم خیلی خیلی ^-^ :دی

ساده خان 1395/01/10 ساعت 13:54

چیچینی بهتون میاد

:دی
اینطور میگن تو خونه و خونواده هم... :))

*زهرا* 1395/01/10 ساعت 05:30

به زبون ما کر یعنى پسر . . . جالبه :)

موسیو صادکا هم گفتش ^-^
هم زبونید پس...

Amer 1395/01/10 ساعت 05:21

شاید اینطور بنظر برسه :)
اما بیشتر از روزهایی که کامنت میذاشتم به اینجا سر میزدم/میزنم.

حالا نه با اون غلظت...
به همون عکس هم راضیم.
واقعا نیازی به ایمیل نیست. بی دلیل هم موجهی.
اون آدرس تا آخر فروردین تغییر پیدا میکنه. خواهشا چیزی نفرستید!

هاه...

از همه جالبترش اینجاست که من برای سه نفر کتاب خریدم و اسم نوشتم! اولش و تقدیمشون کردم همچناااان تو کتابخونه م هستن همه شون...
مثلا هم سعی کردم نزدیک به سلیقه هاتون انتخاب کنم کتابا رو! این تنبلی ناشی از چیست؟
یه روز تو راهه، الان خونه نیستید یعنی؟

Amer 1395/01/10 ساعت 03:55

اون قبرستونی که گفتی عکسش کو؟!
منتظر عکسش بودیم...

برخلاف او
تو خیلی بدقولی.

آقا عامر چه عجب از این طرفا، واقعا چه عجب...
از قبر عکس گرفتم و نه از قبرستون! :| میذارم.

من خیلی بد قولم خیلی خیلی... ایمیل میدم بهتون!

مطهره 1395/01/10 ساعت 03:46

چقد من دلم میخواد یه نامه بیاد برام ، یه نامه که همراش چندتا کتاب خوب باشه !

^-^ تکرار می کنم، من میتونم یه بسته ی پستی برات ترتیب بدم!

مطهره 1395/01/10 ساعت 03:44

چقد من دلم میخواد یه نامه بیاد برام ، یه نامه که همراش چندتا کتاب خوب باشه !

ایشالا بیاد
می خواین آدرس بدین به من ؛)؟

موسیو 1395/01/10 ساعت 03:04

البته اون وبلاگ از زمستون تا الان آپ نشده بود
+ ولی باز فکر کنم ربطی به جواب نداره زیاد ...

:دی

موسیو صادکا 1395/01/10 ساعت 02:55

این معما رو توی یه وبلاگ خوندم که 40-50 تا کامنت داشت و هیچکدوم جواب درست نداده بودن ...
من شاید کمتر از دو ثانیه گفتم :
"آدم برفی " و جوابم درست بود !
و این معما رو تو خونه مطرح کردم باز کسی جواب نداد !
بعدش با خودم داشتم فکر میکردم بابا این خیلی دیگه واضحه چرا جواب نمیدن ...!!
فکر کردم از بس ساده اس واسه اذیت من و
مسخره بازی دارن جواب نمیدن !
دیگه داشتم جواب کامنت قبلیم رو میخوندم گفت برای اطمینان بزار از کر آقای " ر " ک شما باشید هم بپرسم این معما رو ! که خاطر جمع بشم که سرکارم یا باهوش خخ

آقا من اصلا نفهمیده بودم معماست که، فکر کردم وسیله هاتون رو اونجا گذاشتید حالا دوباره رفتم خوندم:))) با اینکه مطمین نیستم میتونستم حدس بزنم، اما خب اصلا نفهمیده بودم معماست.
به مامان گفتم جواب داد، ولی قطعا شما باهوشید و این معما ساده نبوده اونقدرااام:)))

موسیو صادکا 1395/01/10 ساعت 02:34

فرض کنید همین امروز مشغول قدم زدن در یکی از خیابانهای شمیران هستید. روی چمنهای پارک یک هویج و یک روسری کهنه و دو تکه ذغال افتاده. آنجا چه خبر بوده؟

یه کامنت بی ربط ولی جریاندار !
میخوام ببینم بعد چند لحظه به جواب میرسی ! من همین دور و برام چند لحظه دیگه میام برای جواب و جریان رو میگم

نصف شبی ممکنه بتونم درست هم حدس بزنم؟
مارپللل کجایی؟
نمیدونم واقعا... بگید ببینم جریان چی بوده یعنی؟

موسیو صادکا 1395/01/10 ساعت 02:20

چقد جالب
کر " کاف با ضمه " تو زبون ما معنای پسر رو میده !
کر " کاف با فتحه " همه جا یه معنا داره
و کر " کاف با کسره " تو زبون ما معنای خط رو میده !
و حالا اینجا رو :
اوه کُرَ کَرَ کِرِ زو ماشینه کرمی کُرِ آی کرمی ...

" اون پسر کر خط انداخت روی ماشین کِرمی پسر آقای کرمی"

پووووووووووووووووف چی گفتم

میدونستم تو زبون شما به معنای پسره :)) ما میگیم ر با کسره! به پسر :))
چه جمله ی باحالی شد موسیو؛)

farzad 1395/01/09 ساعت 23:35 http://faaghan.blogspot.com/

خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم ...خبر از شما :)

یا خود خدا :| آخه من و تبادل؟

خوش به حالت من تا حالا نامه از راه دور نداشتم... باید حسش جالب باشه

خیلی حس خوبیه:) امیدوارم تجربه ش کنید، نامه ها حتی اگر الکترونیکی باشن هم میتونن حس و حال نامه های قدیمی رو داشته باشن گاهی
این نوعش رو امتحان کن:)

سلام
دیگه کی نامه مینویسه؟
باز خدا پدر هاکوپیانو بیامرزه

سلام
هنوز هستن نامه بنویس ها:)
هاکوپیااان دی ماه و مرداد ماه و عید فکر کنم برامون کارت تبریک می فرسته... :دی

مرادی 1395/01/09 ساعت 17:40

ان شاالله ما هم تجربه اش کنیم! ):

انشالله:)

Parastesh 1395/01/09 ساعت 16:20

من جدید نیستم مگهان من خواننده خاموشم:+
واقعا زیبا مینویسید :*

عزیزم، اسمتون آشنا بود البته، اما فکر کردم شاید جای دیگه ای دیدم.
لطف دارید خییلی :)

امروز هم پستچی پیر محله مان نیامد
یا باید خانه مان را عوض کنم
یا پستچی را…
تو که هر روز برایم نامه مینویسی
مگر نه؟
از " ؟؟

وای خدایا...

+ هشتگ دوستان واجبه همه اینو بخونن! لطفا بخونین:|

Parastesh 1395/01/09 ساعت 15:26

سلآم...واقعاً حال خوبی به آدم دست میده ...امیدوارم همیشه لبخند به لبتون باشه :+

سلام
خوش اومدین:) و واقعا امیدوارم همه تجربه ش کنن زیاد...

نگار 1395/01/09 ساعت 15:12 http://beach2016.blogskay.com

من که تاحالاجزنامه هایی ازقبیل تحویل گواهینامه و...نگرفتم
که اوناهم مال بابامه

امیدوارم بگیری یک روزی :)
نامه ها حتی اگر ایمیل هم باشن میتونن حس و حال خوبی رو بهمون بدن!
من تجربه ش کردم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد