مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دستتونو بدین به من، بیاین بریم تو اتاق مگی...

فکر می کنم فقط خواجه حافظ شیرازی و سوپری محلمون نمیدونن که نامبرده! عاشق خواب  و هرگونه لباس و بالش و ملزومات مرتبط با خوابه، امسال هیچ لباسی، تاکید و تکرار می کنم هیچ گونه لباسی برای عیدم نخریدم و آخرین پوشیدنی خریداری شده مربوط میشد به تابستون... اگر فکر می کنید از خرید لباس برای تخت و تجهیزات خوابانه م گذشته م سخت در اشتباهید، چون تو تکاپوی خونه تکونی رفتم و از رو به روی کوچمون برای تختم لباس خریدم، به مامان گفته بودم برام تجهیزات خوابانه از سفر بیاره که آورد و متاسفانه به دبل بودن تختش دقت نکرده بود و اومد تو هتل زنگ زد که دو نفره خریدم مگی! ببخشید واقعا ولی بقیه قشنگ نبودن اصلا که برم عوض کنم و یه نفره بگیرم. صورتی ملایم ملایم هستن اوشون و امسال برخلاف هرسال تیره ترین رنگ ممکن رو برای ملافه، رو بالشی، رو تشکی، کاور لحاف انتخاب کردم. خیلی هم از انتخابم راضیم، گرچه مادربزرگم معتقده رنگش سنگینه و به درد تخت دو نفره می خوره:||| (اگر روشنم بود میگفت این مدل ترکیب رنگ شاد رو تخت دو نفره خودشو نشون میده!)ایشون در مجموع اعتقاد دارن که دختر 25 ساله ای که مجرده خودشو باید بریزه دور و فقط چیزای دو نفره بخره بذاره کنار برای روز مبادا... مبادایی که اصلا شاید نباشه!!! نه که خواستگار نباشه ها دوستان، ولی خب دیگه... (لطفا دعای ازدواجی برام می کنید تو دلتون باشه و نه تو کامنتها، سپاسمندم^-^)

+ نمی تونم بگم چقدر خواب راحتی دارم رو لحاف و تشک و ... تازه،تااازه، تصمیم داشتم برای عیدم لباس خواب نو هم بخرم که نشد دیگه! تازه می خوام برم یه دست لباس نوی تابستونی دیگه هم براش بخرم، بس که مطمینم از ادامه ی تجردم، آررره...


و این هم پشت لحافم و رو تشکی که ست هم هستن.

نظرات 26 + ارسال نظر
توکا 1395/01/08 ساعت 14:11 http://tooka-tooka.blog.ir

الان یه نگاه کردم به تختم دیدم من ده ساله رو تختی و پتومو عوض نکردم

از حالا تبریک ویژه میگم به همسرت!
من گرچه مرغ و گوشت نمی خورم :دی ولی سالی یکی دو تا رو تختی و پتو می خرم:))) از جیب دیگرونه دیگه

فاطمه 1395/01/07 ساعت 21:42 http://my-moments75.blog.ir/

وای چقد خوشگلع :)
البته ب قول مادر گرامیتان کمی مناسب تخت دو نفرست :))
ولی خیلی خوشگل می باشد و دوست داشتنی :)
شاید اگر شبیهش را یافتم خریداری نمودم

ممنانم
مامانم نسبتا آنتی تاهله! مامانیم(مادر مامانم!) اینو مناسب دو نفره میدونه:دی
امیدوارم بیابی و بخری و عین من روش کیففف کنی

شروره به مگهان 1395/01/07 ساعت 20:50

تو عشششقی دخدره خود خود عشقیییی!
صب با فکر ب تو بیدار شدمممممممم!!!!!
خیلیم گشنگ و خوچگل و زیبا!
من ک خعلی دوزداشدم عکس اختصاصیمو!
ماچ اند ماچ

:)))) خیلی گلی اصلا
منم تو کامنت بعدی نوشتم! واقعا امروز همش به فکرت بودم همش ^-^
ماچ بر روی گونه وانت!

Amitis 1395/01/07 ساعت 16:26

خیلی خوشگل ، ولی از نظر من تیره است یک کم راستش، از این مارک ترکست ؟ چی بود اسمش؟ یک مغازه رو به روی سهیل بود داشت :) من هی می خوام بخرم ، زورم میاد ، می خواستم از ایران بیارم گفتم خیلی جا می گیره ، بی خیال شدم

تو خییییلی بلایی، خب؟! خیلی ها
تاچ نیست، اون یکی تاچه... اسمش رو یادم نیست آمیتیس
جا زیاد نمیگیره ها
آدرس بده بفرستم برات دختره ؛)

+ آره، رنگش تیره ست ولی امسال من گیر داده بودم که باید تیره بخرم، خریدم دلم خنک شد:دی

پونه 1395/01/07 ساعت 16:17 http://veblagane.blogsky.com

سلام مگی عزیز
سال نو مبارک....همچنین رو تختی نو
خوشبحالت مگی که از تجردت تو سال آینده مطمئنی
منم دوست دارم حداقل دو سال دیگه مجرد بمونم ولی بسکه آدمای مزاحم اطرافم برام نقشه خواستگارای مختلف میکشنو هرروز نصیحتای مزخرفم میکنن خسته شدم جوری که گاهی میگم وای اگه این موردو از دست بدم چیییی
روحم داره عذاب میکشه

سلام پونه جان
سال نوی شما هم:) بله خب... البته گاهی خانواده میگن کمی سعی کن به ازدواج فکر کنی، ولی من هنوز واقعا شرایطش رو ندارم و خوشبختانه خواهر بزرگتر هم دارم که بهونه ی خوبیست برای ادامه ی تجرد...
امیدوارم روحت به آرامش برسه، چه در تجرد و چه در تاهل :)

آوا 1395/01/07 ساعت 14:33 http://ava-life.blogsky.com

چه خوشگل ....چه زیبا....چه شیک و باسلیقه
با آهنگ بخون....
معلومه روی این تخت هرشب خوابای پرتقالی میبینی

دیشب اتفاقا خواب دیدم و پست هم نوشتم درباره ش ولی دیر تر آپ خواهم نمود.
خیلی لطف داری بهش:دی

سعیده 1395/01/07 ساعت 13:38

سلام. چه خوشگله آدم هوس می کنه بخوابه

از همین رو من همش افقی هستم دیگه، چون هی عوض می کنمش و هی دلم باز میشه و می خواد بره بخوابه:|

روتختی شیک و سنگینی بود.مبارک باشه لباس تخت جدید

خیلی مچکرم بانو جان :) ^-^

چه خوشگلن... من حالا عاشق جورابم و لباس خواب...
مبارکت باشه
رنگش خیلی شیکه

وای منم عاشق جورابم، البته نه هر جورابی ها، جوراب باید لطیف باشه یه سری چینی و ایرانی هست که دوسشون ندارم، جنسش خوب باشه و ایرانی هم که باشه دیگه عااالیست:دی
لباس خوابم خیییییییلی خیلی خیلی دوس دارم 3 تا استفاده نشده هم دارم، بازم دوس دارم هی کادو بگیرم:دی
ممنون دختر هم سلیقه:دی

سمیراجدید 1395/01/07 ساعت 10:08

مبارکت باشه مگهان جان خیلی قشنگه

ممنونم سمیرای گل --@

ریحانه 1395/01/07 ساعت 06:42

مبارک باشه مگی جون.
+تشک تخت خواب من اسمش خوش خواب هس.منم که خوش خواااب.
+روتختی و لحافم رو از مشهد خودم انتخاب کردم خیلی اتفاقی از مغازه کنار هتل خریده شد و اتفاقی خیلی خوشم اومد ازش .گل ها درشت بنفش داره تو زمینه سفید.چند ساله دارمش.ولی سرویس تخت خوابم رو مادرم انتخاب کردن.
+منم باهات موافقم تخت خواب دو نفره واسه متاهلی.

خیلی هم ممنونم:) ؛)
این سری موقع خرید اینجور چیزها به یاد من باش، چادر نماز هم ایضا... من خیلی زود به زود عوض میکنم رو تشکی و اینامو، واسه همین چندین رنگ و طرح دارم :)) از سالیان پیششش
بنفشم دارم اتفاقا ^-^

هوم 1395/01/07 ساعت 02:57

حالا ازدواج کنی که بدبخت شی که چی! من دعا می کنم هیچ وقت شوهر نکنی! اینو می تونم توی کامنتا بگم دیگه!؟

پ.ن: از پارچه ی لیز واسه خوابیدن اصلا خوشم نمیاد ولی در مجموع تخت قشنگی داری! گر چه به پای تخت دو نفره ی تر و تمیز من نمی رسه اما در نوع خودش خوبه!

حالا من که نخواستم شوور کنم، ولی شاید دری به تخته خورد و من عاشق شدم! چه کاریه دعا میکنی ازدواج نکنم؟!

+ این لیز نیست بابا نخه! کتونه! ولی چون آهار داره یه کم برق میزنه هفته ی دیگه برقش میره:|
خیلی برای تخت احترام قایلم من خیلی ها! آقااا تخت دو نفره برای آدم مجرد حکایتش چیه؟ روش قلت بخوره آدم؟! چه کاریه آخه من دوس ندارم:|

busymind 1395/01/07 ساعت 02:48 http://busymind.blog.ir

نه.منظورم از اینکه ثابت نیست اینه که هر دفعه یه بالش برمیدارم و همیشه یکی مشخص نیست:)
ولی بازم خوابم خوبه.اخرین رکوردم 14 ساعت پشت سر هم بود

هااان فهمیدم :))
چه جالب ولی خوبیش اینه تو سفر راحت می خوابید،من بالشم عوض میشه خیلی سخت خوابم میبره...
14 ساعت زیاده هااا:دی

busymind 1395/01/07 ساعت 01:57 http://busymind.blog.ir

چه تجهیزات کاملی برا خواب دارین!!
من فقط یه بالش دارم که اونم ثابت نیست:(

یا ابرفرض یعنی بی بالش هم میشه خوابید؟!

این عکس مخصوص مخصوص شروره ی جان است:|
دیگران نیینند.
شروره ناخن هام تو عید دو بار شکستن حین کار کردن، شروره پوست پاهام به غایت خشک و زشت شده تو فصل بهار، ممنونم که به پاهای زشتم اعتماد به نفس بخشوندی و ممنونم :دی
روی لینک کلیک کن و ببین این هفته چه رنگی بودن ^-^

وای ببین کی اینجاست!
مگهااان :))
شروره تو از معدود اشخاصی هستی که ازشون تعریف کردی:|

*زهرا* 1395/01/06 ساعت 23:02

اووو...چه شیکه..مبارکه خانوم ^_^
چه مادربزرگ بامزززه اى.... :)) نازى
مامانبزرگ من به ما میگه اصصصلا شوهر نکنیناااا..فقططط درررس بخونین !! :| HiH ^_^

خیلی ممنانم زهرا جانم...
مادربزرگ من همیشه میگه کی شوور کنی بیاین خونمون شب بخوابین:| تا اینجاهای ماجرا هم رفته حتی...
خدا مادربزرگت را حفظ بنمویه...مامانی من میگه دیگه درس کافیه شوور کن بعد ادامه بده یا نده یا هرچی:))

لِیدی :) 1395/01/06 ساعت 21:27

الان باید به تختت تبریک بگیم لباس نو مبارک :)

رنگ سال صورتیِ یخی هستش مامانت انتخابش خیلیم عالی بوده :)

بله دقیقا:)))

دهه رنگ سال چیه؟! گیریم رنگ سال هم باشه لیدی جان، دو نفره ست تا اون زمان هزااار رنگ دیگه مد میشه که :)) ^-^

ساده خان 1395/01/06 ساعت 20:59

سلام رو تختی مگهان خانوم
چقدر شما قشنگین جناب رو تختی

علیک سلام
رو تختیم به احترامتون ایستاد و بالش از سر برداشت و اینهااا :)))

بریدا 1395/01/06 ساعت 20:30

این مادر بزرگا همش منتظرن آدمو شوور بدن :دی
مبارکه:)

والااا ؛) وگرنه من که هنوز 2سالمه

قشنگه:)

مبارک باشه...
تنوع رنگ خوبه ولی سر همین قضیه رنگ.که من میگفتیم استثنا اینبار برم خرید مشکی یا کلا رنگای تیره رو ترجیح میدم والده ی گرامی موافق نبودن!
مگی برعکس مامانت،مامانم رنگ روشن انتخاب کرده برا اتاق خودشون!

:)
ممنونم، من تا 15ساااالگی اصلا لباس مشکی نداشتم، آرزووووش رو داشتم!!!
مامان منم صورتی کمرنگ خریده برام دیگه، چرا برعکس ؛)؟ ولی دو نفره ست اون

فاطمه 1395/01/06 ساعت 19:49 http://fatemehm.blogsky.com

سلام
روتختیت سنگینه رنگش ! اما قشنگه مبارک باشه .

سلام
مچکرم، همیشه روشن داشتم آخه

شروره 1395/01/06 ساعت 19:04

سلاملیکممممم!
خوب این اکس ی چ کم داشته بید!
اونم انگشت شست پاع بزی هاس ک لاک بنفش زدن!
اجرکم عندا...!

سلااام امروز تو فکرت بودم دختره
الان آخه لاک مگی کرم رنگه عکس می گیرم همین الان برات و اینجا میذارم تا دقایقی دیگر... :))

مجید پدیده 1395/01/06 ساعت 18:33

هههههی یبار خریدیم کمرمون بشدت متعجب شد مجبورر شدیم بذاریمش گوشه امبار ولی از لهافاش استفاده میشه کمابیش

:| لحاف البته:دی
میدادین به من خب:/

مترسک 1395/01/06 ساعت 18:20 http://1matarsak.com/

انتظار یه حجم نارنجی داشتم، وقتی دیدم این رنگیه راستش شوکه شدم :))

نه اتفاقا من اصلا اینجوری نیستم که همه چیزو نارنجی بگیرما، اصلا بدم میاد از آدمایی که اتاقشون یک رنگ خاصیه:| خسته کننده ست :))

مرادی 1395/01/06 ساعت 17:59 http://texting.blog.ir

تخت مرتب و خیلی قشنگی دارین ؛ در حسرتِ یه تخت بهم نریخته ام :))

ممنونم
به تختهای خود احترام بگذارید. آنها روز قیامت از شما شکایت خواهند کرد!

مجید پدیده 1395/01/06 ساعت 17:42

خوش بحالت ما کهازین چیزا نداریم ولی دوس داریم بقیه داشته باشن آررررره!!!!!

چرا ندارین:|¿ بخرین خب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد